خشک شدن نجاست

تب‌های اولیه

5 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال
خشک شدن نجاست
سلام خسته نباشد  من وقتی جنب میشوم دیر شلوارم رو نمی شورم و ان  لکه خشک شدهه و به لکه سفید تبدیل شدهه و وقتی میشورمش اون لکه هنو پا بر جاست و فک کنم جرم نداره و یک لکه خشک شده باقی می ماند. ایا این شلوار نجس است؟ و اگر نجس است و با چندبار شستن هم نمی رود حکم ان چیست؟
برچسب: 
با نام و یاد دوست         کارشناس بحث: استاد صادق الوعد
علیرضا_11 said in خشک شدن نجاست
سلام خسته نباشد  من وقتی جنب میشوم دیر شلوارم رو نمی شورم و ان  لکه خشک شده و به لکه سفید تبدیل شده و وقتی میشورمش اون لکه هنوز پا بر جاست و فکر کنم جرم نداره و یک لکه خشک شده باقی می ماند. ایا این شلوار نجس است؟ و اگر نجس است و با چندبار شستن هم نمی رود حکم ان چیست؟
 با سلام و تشکر از ارتباط شما  در صورتی که بعد از شستن لباس جرم نجاست ازبین برود و فقط رنگ واثرش روی لباس باقی بماند لباس پاک است   اجوبه الاستفتائات سوال268
بسم الله الرحمن الرحیم اللهم عجل لولیک الفرج سلام علیکم و رحمه الله و برکاته وقتی منی خشک می شود دیگر جرمی روی لباس دیده نمی شود و حالت ژله ایی ندارد آیا این بهمعنای رفع عین نجاست است یا خیر ابتدا باید با آب لکه را برد و بعد یک بار آب کشی کرد؟ یک بار با اب قلیل کفایت می کند؟ یا علی(س)
رستگاران said in بسم الله الرحمن الرحیم
وقتی منی خشک می شود دیگر جرمی روی لباس دیده نمی شود و حالت ژله ایی ندارد آیا این به معنای رفع عین نجاست است یا خیر ابتدا باید با آب لکه را برد و بعد یک بار آب کشی کرد؟ یک بار با آب قلیل کفایت می کند؟
با سلام و تشکر  جرم منی با خشک شدن روی لباس از بین نمی رود باید با آب شسته و برطرف شود و بعد یک بار با آب لوله کشی تطهیر کنید ولباس را فشار دهید تا پاک شود  با آب قلیل دو مرتبه شسته شود
موضوع قفل شده است