جواب بدين چرا حجابتون اينجوريه ؟

تب‌های اولیه

171 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

morshed;135641 نوشت:
آيا ما حق داريم انجور زندگي كنيم كه فكر مي كنيم درسته

به نظر من که اینطور نیست. ما تا جایی میتونیم انجور زندگي كنيم كه فكر مي كنيم که به بقیه لطمه نزنه.ما که اون دنیا از آدم چشم چرون و بد حجاب نمیگذریم.بی حجابی و چشم چرونی به من یکی خیلی لطمه میزنه. خوب من اینجوری فکر میکنم درسته.آیا من حق ندارم انجور زندگي كنم كه فكر مي كنم درسته؟

madanchi11;135606 نوشت:

سلام

آبجی عزیز همسر و پدر شما نامحرمتان است که باید بد حجاب باشی تو خونه !!!
مشکل اساسی همینجاست وفتی مرد میاد خونه میبینه همسرش بدتر (مادربزرگش)است !! خوب میره دنباله کسی دیگه!
مرد از همسرش باید راضی باشه

یاعلی

برادر عزیز شما منظور منو اشتباهی فهمیدید .

من منظورم زندگی کردن تو خونه ی پدر و همسره .

یعنی اینکه پدر بی غیرت به دخترش اجازه میده که هر جور میخواد تو خیابون بره . و همینطور همسر بی غیرت به زنش اجازه میده هر جور که میخواد تو خیابون راه بره و چیزی نمیگه .

افتاد؟:samt:

nakisa;135787 نوشت:
من منظورم زندگی کردن تو خونه ی پدر و همسره . یعنی اینکه پدر بی غیرت به دخترش اجازه میده که هر جور میخواد تو خیابون بره . و همینطور همسر بی غیرت به زنش اجازه میده هر جور که میخواد تو خیابون راه بره و چیزی نمیگه . افتاد؟


ببخشید میگی حرفام خنده دار نیست ولی برو پست قبل تو ببین معنی چیو میرسونه !!!!!

هست هستی;135754 نوشت:
ما تا جایی میتونیم انجور زندگي كنيم كه فكر مي كنيم که به بقیه لطمه نزنه

اين شاخص خوبي است ،من هم با شما موافقم و اينطور متوجه مي شوم كه نظر شما اين است كه بله "ما مي توانيم با باورهاي خود زندگي كنيم " مشروط بر اينكه باعث زيان به خود و ديگران نباشد.نظر بقيه دوستان چيه...با تشكر

سلام دوستان
اگه قرار بود که هر کس هر طور که دوست داره زندگی کنه ،دنیا میریزه بهم
اون کسی که موجودات رو بوجود آورد قووانینی وضع کرد که همه باید از اون پیروی کنن،
پس دل بخواهی نیست

در به دره مزار شهدا;135391 نوشت:
سلام...
ما هیچ کدوم محتاج نمره این اساتید **** لااله الا الله:gig:
در کل هر که با خدا باشد خدا با اوست... راه شهدا اینو به ما یاد داده... پس قرص و محکم حجابتو داشته باش حتی اگه رضا خانی پیدا شه بخواد اونو از شما بگیره...:ok:
مطمئنا" دنیا اینجور نمی مونه...:nishkhand:
حضرت فاطمه (س) پشت و پناه و دستگیر همه خواهران محجبه گل:gol:


ولی همه ی این سختیها امتحان... که انشاالله موفق بیایم بیرون.اگه همه ایمان داشتیم که آقا هرلحظه اعمال مارومی بینه اینقدر سوتیهای عجیب نمیدادیم.
در پناه حق!

hoseinalvandi;42982 نوشت:
:rose:خانموما و دختر خانومايي ک پوشش نامناسب دارن(...)
بگن که چرا اينجور ميگردن و بيرون ميان چه حس يا علاقه و يا ميلي اونا رو به اين جور بيرون اومدن ترغيب ميکنه؟

قصد توهين ندارم ، اما دوست دارم علتش رو از زبون خودشون بشنوم هرکي ديگه هم خبر داره ميتونه بگه. :rose:

hoseinalvandi;4282 نوشت:

یکی از عوامل روانشناسیش اینکه نیاز به ابراز وجود دارن..کلاجایی که انسان متوجه بشه که میتونه به نحوی مطرح بشه خودش و ابراز میکنه...اونم ابرازی از نوع .....!

قضاوت;48127 نوشت:

سلام به همگی
منم موافقم که کسی بدون دلیل کاری رو انجام نمیده اما بعضی دلیلها بی پایه و اساس هستن.
نمونه اش یکی از دوستای خودم در جواب اینکه چرا به حجاب مقید نیستی میگه واسه اینکه میخوام آزاد باشم چون آزادی حق منه اگه مردا با بی حجابیه من دچار مشکل میشن این مشکل خودشونه!!!! اونا چشماشونو کنترل کنن... راستش این جواب قانعم نمیکنه و خیلی ناراحتم میکنه :Ghamgin:
البته ناگفته نمونه که در یک خانواده کاملا بی قید و بندی بزرگ شده ...
به نظر شما این دلیل یا بهتر بگم این بهانه میتونه قانع کننده باشه؟؟؟!!!

مهدی فاطمه;136044 نوشت:
سلام به همگی
منم موافقم که کسی بدون دلیل کاری رو انجام نمیده اما بعضی دلیلها بی پایه و اساس هستن.
نمونه اش یکی از دوستای خودم در جواب اینکه چرا به حجاب مقید نیستی میگه واسه اینکه میخوام آزاد باشم چون آزادی حق منه اگه مردا با بی حجابیه من دچار مشکل میشن این مشکل خودشونه!!!! اونا چشماشونو کنترل کنن... راستش این جواب قانعم نمیکنه و خیلی ناراحتم میکنه :ghamgin:
البته ناگفته نمونه که در یک خانواده کاملا بی قید و بندی بزرگ شده ...
به نظر شما این دلیل یا بهتر بگم این بهانه میتونه قانع کننده باشه؟؟؟!!!

مهدی فاطمه;136044 نوشت:
چرا به حجاب مقید نیستی

مهدي فاطمه ي گرامي چيزي كه معمول است بي حجابي نيست بلكه بدحجابي است .فرض نماييد خانمي قسمتي از موهايش مشخص است.نظرمن اين است كه مي توان نيمه پر ليوان را ديد ، اينكه اين خانم در امر حجاب فقط همين نكته را مشكل دارد و از 100 من به او 90 ميدهم.شما هم زياد سخت نگيريد. وقتت به شادي

]

سجاد7kl;135911 نوشت:

اگه قرار بود که هر کس هر طور که دوست داره زندگی کنه ،دنیا میریزه بهم
اون کسی که موجودات رو بوجود آورد قووانینی وضع کرد که همه باید از اون پیروی کنن،
پس دل بخواهی نیست

سلام بر سجاد
نظر سجاد اينكه بايد تابع قانون (قانون الهي) بود ، فكر نمي كنم كسي مخالف قانون باشد ؛ ولي وقتي ميگوييم قانون الهي اونوقت خيلي ها مدعي مي شوند ، يهودي ها ، مسيحي ها ...مسلمانان....زرتشتي ها و حتي كسانيكه اعتقاد به كتاب ندارند ولي باورهاي خود را خلاف مصلحت الهي هم نمي دانند....
سجاد باور دارد که یک وجود بزرگ ، دانا و توانا هستی را ساخته و برای آن( از جمله انسان) قوانینی را وضع کرده است. و ما باید آنرا در زندگی خود اجراء کنیم.تا اینجا درست.ولی اینکه باورهای متفاوت باعث هرج و مرج میشود قضاوت درستی نیست چرا که در همین زمان که من می نویسم و یا شما می خوانید جهان و زندگی انسان ها میدان برخورد این اندیشه های متفاوت و حتی بعضا" متضاد است ولی جهان و زندگی انسان به هرج ومرج منجر نشده است.
اما آنچه مهم است و بایدتوجه کرد این است که سجاد هم مثل من و هستی و . . سایر دوستان دارای باورها ی خاص خودش است .حالا سوال من این است :
" آیا سجاد همانطور که خود رادر داشتن این باور ها و عمل به آنها محق می داند آیا همین حق وحقوق را برای برادر یا خواهر یا همسایه خود نیز قائل است. آیا آنها هم این حق را دارند که باورها و اندیشه هایی متفاوت از او داشته باشند و از آن مهمتر بتوانند آزادنه به آن عمل کنند "
دوستان نظر بدهند. باتشكر

تا حالا شده دلتون بخواد حال یکی رو اساسی بگیرین ولی نتونینننن؟؟؟ خیلی بد حسیه

""""حجاب عامل رابطه ی بد بین زن و مرد افزایش طلاق بالا رفتن سن ازدواج خیانت زن و مرد روابط نامشروع خانواده های ناکام تجاوز و افزایش خشونت و افسردگی میباشد
باید اول عمق فاجعه را دریافت""""

""""آیا دقت کرده اید مردان در مقابل زن بی حجاب محجوبتر و نجیبانه تر رفتار میکنند؟"""""

secret55;136184 نوشت:
""""آیا دقت کرده اید مردان در مقابل زن بی حجاب محجوبتر و نجیبانه تر رفتار میکنند؟"""""


عجب!
پس برای همینه که مردای آمریکایی اینقدر نجیب! و محجوبند و طبق آمار خودشون هر شش ثانیه به یک زن در آمریکا تجاوز میشه!
(منبع:کتاب فمینیسم در آمریکا/ص24)

نمردیم و معنای نجابت رو فهمیدیم!

secret55;136184 نوشت:
"حجاب عامل رابطه ی بد بین زن و مرد افزایش طلاق بالا رفتن سن ازدواج خیانت زن و مرد روابط نامشروع خانواده های ناکام تجاوز و افزایش خشونت و افسردگی میباشد

حرف بی مدرک و آمار که کاری نداره.دروغ که که کنتور نمی ندازه!

من به عنوان یه زن می گم که ته ته اش ارضای غرایز جنسی و حیوانی شونه.هر کی هم غیر از این میگه از روی خجالتش دروغ میگه که من کاری به پسرا ندارم و از این چرت و پرت ها.وگرنه اگر بگن امروز هیچ مرد و هیچ پسری توی خیابون نمیاد اونوقت می بینید که اینها هم یا نمیاین یا بدون آرایش و با چهره های واقعی نکره شون میان!
شک نکنید.

sudabemadadi;136295 نوشت:
وگرنه اگر بگن امروز هیچ مرد و هیچ پسری توی خیابون نمیاد اونوقت می بینید که اینها هم یا نمیاین یا بدون آرایش و با چهره های واقعی نکره شون میان! شک نکنید.

سلام
پس مشکل داخلی است !!!!!!

یا علی

morshed;136167 نوشت:
مهدي فاطمه ي گرامي چيزي كه معمول است بي حجابي نيست بلكه بدحجابي است .فرض نماييد خانمي قسمتي از موهايش مشخص است.نظرمن اين است كه مي توان نيمه پر ليوان را ديد ، اينكه اين خانم در امر حجاب فقط همين نكته را مشكل دارد و از 100 من به او 90 ميدهم.شما هم زياد سخت نگيريد. وقتت به شادي

راستش رو بخواید مرشد عزیز من با کلمه بدحجابی موافق نیستم... وقتی [="Red"]خدای مهربونم امر فرموده که حتی یه تار موهامم نباید پیدا باشه[/] پس من چه کمی از موهام پیدا باشه و واژه بی حجاب رو به من نسبت بدن و چه به زور یه روسری رو سرم انداخته باشم و واژه بد حجاب رو به من نسبت بدن [="red"]در هر 2 حالت امر و خواسته خدا رو نادیده گرفتم و تسلیمش نشدم[/].پس به نظر من تفکیک این 2واژه از هم کاملا بی معنیه چرا که کلماتی که به یک واژه نسبت داده میشه مهم نیست بلکه صرف تسلیم بودن یا نبودن خدا شرطه و باید مدنظر قرار گرفته شه. به نظر من [="red"]واژه بد حجابی باید به طور کامل از فکر همه پاک شه چرا که این واژه بی اساس داره براحتی بی حجابی رو رواج میده[/]: درواقع واژه بی حجابی بهتر از بد حجابی تلقی میشه و اینجاست که وقتی مادری از بچش می پرسه چرا این وضعی بیرون میری بچش براحتی جواب میده من که بد نیستم برو بچه های مردمو نگاه کن که چه وضعی راه میرن اونوقت خدا رو هم شکر میکنی!!! شکر اینکه دخترش بی حجابه نه بدحجاب؟؟؟ شکر اینکه بچش در هر 2حالت امر خدا رو زیر پا گذاشته؟؟؟؟ بیاین باور کنیم که جفتشون یکین... قبول ندارین؟؟؟
درضمن اون دوستم به زور روسری میذاره یعنی باشه نباشه واسش مهم نیست نماز روزه و اعمال دینی دیگه هم انجام نمیده :Ghamgin:

مهدی فاطمه;136453 نوشت:
به زور روسری میذاره یعنی باشه نباشه واسش مهم نیست نماز روزه و اعمال دینی دیگه هم انجام نمیده :ghamgin:




سلام بر مهدی فاطمه
گرامی ، ما در کشور عزیزمان اقشار متفاوت قومی و دینی داریم .مسلمان ،مسیحی ، یهودی ، زرتشتی ، و همچنین گروه هایی که پیرو هیچ یک از این ادیان نیستند.گیرم که انتظار شما ازآنهاییکه مثل شما فکر میکنند روا باشد ، اما دوست خوبم ما در جامعه میلیون ها انسان داریم که متفاوت فکر می کنند.و حتی اگر مسلمان هستند تفسیری متفاوت ازدین با شما دارند.( اینکه این برداشت و تفسیر درست است بحث دیگری است ).واقیعات جامعه ما گویای این ادعاست.و همین بحثی که من و شما انجام میدهیم خود شاهدی بر این موضوع است.


دوست من شما باورهای خودتان را دارید و دگر اندیشان باورهای دیگر.

"باورهای متفاوت از زندگی ، از دین و راه درست ، اقتضای طبیعت ناتوان انسان در شناخت می باشد. انسانها به دلیل ناتوانی های ادراکی و شناختی در هیچ برهه ای از تاریخ نتوانسته اند به یک برداشت مشترک از راه درست زندگی برسند . حتی آنهاییکه خود را پیروان یک دین میدانسته اند طی گذشت زمان وبه دلیل برداشت های متفاوت از دین خود در برخورد مسائل مورد اختلاف به مذاهب کوچکتر تقسیم شده اند......"


*براى هر يك از شما [امتها] شريعت و راه روشنى قرار داده‏ايم و اگر خدا مى‏خواست‏شما را يك امت قرار مى‏داد ولى [خواست] تا شما را در آنچه به شما داده است بيازمايد پس در كارهاى نيك بر يكديگر سبقت گيريد بازگشت [همه] شما به سوى خداست آنگاه در باره آنچه در آن اختلاف مى‏كرديد آگاهتان خواهد كرد *
(سوره 5- آیه 45)

دوستان خوبم بیایید به هم احترام بگذاریم. هر کسی حق دارد آنطور زندگی کند که درست می داند .این یک حق الهی است. با تشکر مرشد

morshed;136511 نوشت:



سلام بر مهدی فاطمه
گرامی ، ما در کشور عزیزمان اقشار متفاوت قومی و دینی داریم .مسلمان ،مسیحی ، یهودی ، زرتشتی ، و همچنین گروه هایی که پیرو هیچ یک از این ادیان نیستند.گیرم که انتظار شما ازآنهاییکه مثل شما فکر میکنند روا باشد ، اما دوست خوبم ما در جامعه میلیون ها انسان داریم که متفاوت فکر می کنند.و حتی اگر مسلمان هستند تفسیری متفاوت ازدین با شما دارند.( اینکه این برداشت و تفسیر درست است بحث دیگری است ).واقیعات جامعه ما گویای این ادعاست.و همین بحثی که من و شما انجام میدهیم خود شاهدی بر این موضوع است.


دوست من شما باورهای خودتان را دارید و دگر اندیشان باورهای دیگر.
e]
دوستان خوبم بیایید به هم احترام بگذاریم. هر کسی حق دارد آنطور زندگی کند که درست می داند .این یک حق الهی است. با تشکر مرشد

حرف شما متین بزرگوار اما اصلا قصد توهین به عقاید متفاوت افراد رو نداشتم. مطمین باشید که من به عقاید اون دوستم احترام گذاشتم که همچنان دوستم هست درواقع صمیمی ترین دوستم محسوب میشه.اما خب دلم می خواست که اون راه درستی رو که خدا دستور داده اما متاسفانه توسط تفاسیر و عقاید شخصی افراد تحریف شده رو پیدا کنه.

همانطوری که شما هم در جریان هستید هر دینی بر اساس اقتضای زمان خودش بر پیامبران وارد شده از جمله مسیحیت یهودیت... درواقع دین بر اساس درک مردم اون زمان نازل میشده تا اینکه در نهایت در زمان پیامبر اکرم (ص) مردم به این درجه از درک رسیده بودن و دین حقیقی و کامل که درحقیقت همون اسلام بوده نازل شد. تمام ادیان قبل به طور کامل رد نمیشه بلکه کامل تر میشه. اگه راجع به اینا تحقیق کنیم به راحتی به جواب میرسیم که کدوم دین کاملتره البته اگه تحریفاتی روشون ایجاد نشده باشه.ما نیاز به تحقیق بیشتر در مورد دینمون داریم چون از زمانیکه بدنیا اومدیم مسلمان بودیم قدر این اسلام رو نمیدونیم حتی به جرآت می تونم بگم چیزی ازش نمیدونیم چون بدون تحقیق اسلامو قبول کردیم.البته این خودش نعمت بزرگیه. چون در هر صورت الان مسلمانیم. اگه اسلام رو خوب بشناسیم دیگه دچار سردرگمی و گمراهی نخواهیم شد و به تک تک دستوراتش با جان و دل عمل خواهیم کرد.

[="darkred"]ما همانطور که خدا فرموده باید در همه امور تدبر کنیم و از عقلمون استفاده کنیم اما با استناد به قرآن عزیز و چون درک قرآن بدون داشتن علم خاصش ممکن نیست باید عقلمون رو در تفسیر سیره و سخنان گوهربار پیامبران و امامانمون که کاملا مطابق با قرآن بوده و درکش راحت تر هست به کار ببریم نه اینکه بی اساس از فکر جزیی نگرمون استفاده کنیم که باعث گمراهیمون خواهد شد.[/]

نقل قول: .... یا نمیاین یا بدون آرایش و با چهره های واقعی نکره شون میان!

سلام- تقریبا حدود یک هفته است که در این سایت هستم. اما همیشه از ادب و احترامی که افراد به هم و به دیگران می گذارند، خوشحال بودم و هستم. امیدوارم همیشه همین طور باشه و بموونه.
دوست خوبم، درست است که کسی که حجاب یا وظایف شرعی دیگرش را سهل انگاری می کند، با من و تو تفاوت اعتقادی دارد اما فراموش نکنیم که او نیز چون ما دارای کرامت انسانی است، و همین اندازه که مخلوق خداست، آیا نباید برای من و تو نیز محترم باشد؟
پس بیاییم در مورد آنها نیز با کلماتی متین تر سخن بگوییم. تا سخن مان موثر افتد.

التماس دعا

من خودم با بد حجابي يا بي حجابي مخالفم ولي همشم تقصير خانمها نيست وقتي اكثر پسرا اينطور ميپسندند يا بعضي از اقايون از همسرشون تقاضا ميكنند بي حجاب باشه بيچاره چاره اي نداره اگه اينكار نكنه به كساي ديگه گرايش پيدا ميكنه بعضي از مردا متاسفانه از حجاب خانمشون خجالت ميكشن

مهدی فاطمه;138773 نوشت:
هر دینی بر اساس اقتضای زمان خودش بر پیامبران وارد شده از جمله مسیحیت یهودیت... درواقع دین بر اساس درک مردم اون زمان نازل شده
مهدی فاطمه;138773 نوشت:

سلام مجدد بر مهدي فاطمه
هركس براي رسيدن به حقيقت گام بردارد ممكن است زماني به بيراهه رود ولي در نهايت راه درست را پيدا خواهد كرد.اين سنت خداوند است و او هدايت كساني را كه او را بخوانند و بخواهند بر خود واجب نموده است.
اما دوست خوبم: به نظرمن انتخاب نوع پوشش جزو حقوق همه ي انسانهاست نه فقط من يا شما.
دوست من ؛ من با تو در يك مورد اختلاف نظر دارم اينكه : اگر انتخاب پوشش و نوع لباس جزو حقوق نيست پس اين همه بحث و گفتگو براي "حجاب" چرا ؟ و اگر هست چرا ما فقط در نظر آنرا قبول مي كنيم و در عمل آنرا از ديگران سلب مي كنيم و جور ديگر رفتار مي كنيم.( شما منظورم را متوجه ميشوي).
از اينكه جواب گذاشتي ممنون

اگر انتخاب پوشش و نوع لباس جزو حقوق نيست پس اين همه بحث و گفتگو براي "حجاب" چرا ؟ و اگر هست چرا ما فقط در نظر آنرا قبول مي كنيم و در عمل آنرا از ديگران سلب مي كنيم و جور ديگر رفتار مي كنيم.( شما منظورم را متوجه ميشوي).[/][/font][/color][/b]

سلااااام دوست گرامی

ما 2 نوع حق داریم 1. حق فردی 2. حق اجتماعی
من انسان باید به جفتشون احترام بذارم . نبود اولی موجب سلب آرامش خودم خواهد شد و نبود دومی موجب سلب آرامش دیگران. پس برقراریه تعادل بین این 2 حق ضروریه. فکر میکنم هر انسانی از هر قشری کاملا با این امر آشناست و حتی به احتمال زیاد این موضوع رو درک هم کرده. من هرطور که میخوام میتونم باشم اما در حیطه حق فردیم نه اجتماعی...
اجازه بدید یه مثال بزنم در غرب مشروب یک امر مجازی محسوب میشه اما این امر هم یه چهارچوبی داره یه مکانی رو به این امر اختصاص دادن تا حق فردیشون به شراب ارضا شه ( درحالیکه افتادن به گناه انسان رو تشنه تر میکنه. {خدا در حرام به هیچ عنوان شفا قرار نداده: از یکی از امامان}) اما این امر مانع از رعایت حق اجتماعیشون نمیشه چرا که هرکسی که از اون مکان خارج شه یه تاکسی جلوی در هست و با پول و آدرسی که گرفتن فردی که مصرف کرده رو به منزلشون می رسونن چرااااااا؟؟؟؟؟
چون میدونن که باید به حقوق اجتماعی افراد احترام گذاشت که مبادا این افراد در جامعه اختشاش کنن و مایه آزار دیگران شن...
قضیه حجاب هم از این قاعده مستثنی نیست تا زمانی که در چهارچوب حق فردیم باشه مجازم هر کاری میخوام کنم اما اگه از این حیطه و چهارچوب فراتر بره و این عمل من باعث گناه دیگران میشه اینجاست که دیگه مجاز به هر کاری نیستم و باید به حقوق دیگران احترام بذارم...
تشکر...

ولي همشم تقصير خانمها نيست وقتي اكثر پسرا اينطور ميپسندند يا بعضي از اقايون از همسرشون تقاضا ميكنند بي حجاب باشه بيچاره چاره اي نداره اگه اينكار نكنه به كساي ديگه گرايش پيدا ميكنه بعضي از مردا متاسفانه از حجاب خانمشون خجالت ميكشن [/size]

چه بهتر که برای خوشایند خدا کاری انجام بدیم نه برای رضایت یه پسر...
اما قضیه همسر کمی متفاوته و با این موضوع موافقم فرگل عزیز که اگه همسر حجاب خانمش رو نپذیره چقدر زندگی سخت خواهد شد اما این نمی تونه دلیلی برای سرباز زدن از دستور خداوند باشه چه بسا یه امتحانی سخت برای اون خانم مقرر شده باشه تا ایمانش محک زده شه...
برای همه ی این عزیزان صبری عظیم و قدرت تصمیم گیری صحیح رو از خدای منان خواستارم :Doaa:

sudabemadadi;136292 نوشت:
حرف بی مدرک و آمار که کاری نداره.دروغ که که کنتور نمی ندازه!

کنتور نمیندازه اما اعصاببب آدموووووو بهمممم میریزههههه:Narahat:

مهدی فاطمه;139613 نوشت:
ما 2 نوع حق داریم 1. حق فردی 2. حق اجتماعی .من انسان باید به جفتشون احترام بذارم

سلام ميكنم بر "مهدي "ي "فاطمه"
البته دوست من ، بايد احترام گذاشت....بايد احترام گذاشت ..... هم به حقوق فردي و هم حقوق اجتماعي ..... بايد احترام گذاشت ... نه تنها در باور ها كه در گفتار و در رفتار .و صد البته در آنجا كه داريم قانون وضع مي كنيم.
اين آن چيزي است كه من از ب بسمه ا... گفته ام ....اين بهترين باوري است كه يك انسان مي تواند داشته باشد.
دوست من باور كنيد كساني كه باورهايشان و يا گفتارشان يارفتارشان متفاوت از شما است ويا......به هيچ وجه قصد بي حرمتي نه به شما نه به قانون و نه....چيز ديگري را ندارند .آنها آنگونه زندگي مي كنند چون آنگونه مي انديشند..
ازمن نخواهيد كه درستي يا نادرستي باورها و رفتارشان را زير سؤال ببرم . من بنا را بر اين مي گذارم كه آنها هم مثل شما براي باورها و رفتارشان دلايلي را دارند. هر چه هست بين خودشان باشد و خداي خودشان. سلامت باشيد

یا برای اظهار وجود

یا برای اعتراض به وضع موجود

یا جلب توجه دیگران به هیکل خویش

پافشاری بر مونث بودن خویش

به دام انداختن جنس مخالف در کمند خویش

برانگیختن حسد وبرتری جستن ز همجنسان خویش
این منم که برترم ؛من خوشگل تک تا ز همرزمان خویش

عشوه گری کار من است

اینست هیاهوی تــنـم ؛ اینطور شدم بخاطر دل خودم ظاهر شدم

نمادی برای خرید وفروش کالا ز ابزار تنم

خدا زیباست وزیبائی را دوست دارد وظهور من با این جمال ؛ نمادی ازتجلی میل خدا ست به این جمال

زیبائی صورت من؛ سلاح آشکارتنم؛ دهن کجی به مکتبم ؛ نبردی است با مذهبم

تبصره :

به زبان ساده سؤالی دارم از شما: ای خانم متجدد وای خانم باکلاس ؛ ظاهر تو با این نما در أجتماع........

آیا فکر واندیشه , خلاقیت ؛ معنویت

وحس آرمان خواهی مردان را؛ بیداروتحریک میکند یا حس حیوانی آنان .....کدامیک

تبصره بعدی :

آیا فلسفه حضوراصلی زن در جامعه : عشوه گری - عفت زدائی وارزش سوزی یا .. یگانه سازی وبیگانه ستیزی کدامیک



متاسفانه زن بد یا بی حجاب به زبان بی زبانی چنین میگوید

زیبا رو به بیگانه میگوید بیا تو

به نام خدا



آهای خانم های بد حجاب وبه قول خودتون آزاد و متمدن

بدونین که شهید محمود کاوه وقتی تو مغازه پدرش بود

سیلی خورد از دختر بد حجاب ولی با اون معامله نمی کرد
می گفت: پول شما برکت نداره

آهای

شهید برونسی در عالم مکاشفه حضرت زهرا (س) رو دید

خانمی محجبه و بلند قامت

به شهید گفت: آقا عبدالحسین ما خیلی وقته منتظر شما هستیم


اگه به راه شهدا و مقام شهدا ایمان دارید نه بزار بگم اعتقاد دارید...

از خر شیطون پیاده بشین...
فردای قیامت وقت توبه نداریم...

فردای قیامت غیر از پشیمونی هیچ کاری نمی تونیم بکنیم

تا جوون هستیم می تونیم دماغ نامرد شیطون رو به خاک بمالیم اینو امام راحل می گن...

عالم محضر خداس در محضر خدا معصیت نکنید

آدمای بد حجاب دلیلی برابد حجابی به جز بی بندوباری ندارن
خوب معلومه که من هم دلم میخواد وقتی توخیابون راه میرم راحت باشم
بایک دیت باید چادرم رو بگیرم بادست دیکه کف وسایر وسایل خوب سخه شونه تفلکا
[="red"]کار هر بز نیست خرمن کوفتن[/]

secret55;136184 نوشت:
تا حالا شده دلتون بخواد حال یکی رو اساسی بگیرین ولی نتونینننن؟؟؟ خیلی بد حسیه

""""

بیحجاب عامل رابطه ی بد بین زن و مرد افزایش طلاق بالا رفتن سن ازدواج خیانت زن و مرد روابط نامشروع خانواده های ناکام تجاوز و افزایش خشونت و افسردگی میباشد
باید اول عمق فاجعه را دریافت""""

""""

آیا دقت کرده اید مردان در مقابل زن بی حجاب محجوبتر و نجیبانه تر رفتار میکنند؟"""""


فکر می کنم درستش اینه.

اینجا قانون نداره؟بارها دیدم کسی چند خط مطلب می ذاره پست می کنه،بعد

ادامه مطلبو تو پست بعدی می ذاره.با فاصله چند دقیقه.این چه کاریه؟همه ی

مطلبو تو یک پست بفرستید.اگر هم چیزی بعد از ارسال یادتون اومد،ویرایش رو

برای همین وقتا گذاشتن.همین صفحه قبلو ببینید یکی یک صفحه کاملو با

پست های 1خطی پر کرده.نمی تونست همه رو تو یه پست بفرسته؟اینجوری

تعداد صفحات بی خودی زیاد می شه.

گذاشتن.

راوی سیره شهدا;200324 نوشت:
می گفت: پول شما برکت نداره

http://www.askdin.com/thread12911.html

امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای مودبانه و بدون تحقیر و بی احترامی انجام گردد.

البته بقیه صحبت ها هم خوب و مفید بود ولی این نکته هم جالبه
به نظرم این کار شهید شاید واسه خودش خوب باشه ولی از نظر امر به معروف و نهی از منکر زیاد جالب به نظر نمیاد

نظر شخصی بود

من که هر بدحجابی رو دیدم تاحالا مسلمون نبوده
یعنی اصلا دین ندارن ... و به گفته خودشون فقط خدارو قبول دارن
شما تاحالا فردی رو دیدین که ادعای مسلمون بودن بکنه و بدحجاب باشه؟؟
من ندیدم

farzadd123;244915 نوشت:
http://www.askdin.com/thread12911.html

امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای مودبانه و بدون تحقیر و بی احترامی انجام گردد.

البته بقیه صحبت ها هم خوب و مفید بود ولی این نکته هم جالبه
به نظرم این کار شهید شاید واسه خودش خوب باشه ولی از نظر امر به معروف و نهی از منکر زیاد جالب به نظر نمیاد

نظر شخصی بود

ولی اونها (بدحجابها) که خیلی راحت بی احترامی میکنن
باورکنین من تو هرمغازه ای برم یه یه دختر بدحجاب مشتری باشه و فروشنده هم مرد باشه, جواب سلام من رو نمیده!!!
نمونه ش هم همین دیروز که با داداش رفته بودیم مرغ فروشی فروشنده اصلا برنگشت نگاهمون کنه و فقط گفت نداریم! و کلا رو به مشتری خوشگله ایستاده بود!:Gig:
اونوقت چه اشکال داره یه مسلمون نسبت به یه فرد خطا کار ترش رو باشه؟
میگن امر به معروف بکنین حتی با یک اخم(عدم رضاییتتون رو اعلام کنین)
مثل اون رزمنده ی 13 ساله که راضی به مصاحبه نمیشد چون گزارشگر یه خانوم بی حجاب بود و با اون سن کمش اون زن رو مجبور کرد تا یه چیزی بذاره رو سرش! همه مون هم دیدیم بارها از تلوزیون پخش شده
الان دیگه زمان پیامبر نیست که هیشکی هیچی ندونه تا بخوای با روی خوش و با حوصله هدایت شونکنی
همه خوب میدونن چی بده و چی خوب و اکثرا از روی لجاجت و برای اینکه آزاد(بی بند و بار ) باشن راه غلط رو انتخاب میکنن

ماهمون;244936 نوشت:
ولی اونها (بدحجابها) که خیلی راحت بی احترامی میکنن

مگه اون ها قصدشون امر به منکر هست؟
امر به معروف شرایط داره ، راه داره

به نظر شما بی احترامی و شکستن شخصیت یک فرد بی حجاب (بد حجاب) چه قدر احتمال داره ایشون رو با حجاب کنه؟ و با حجاب نگه داره؟

ماهمون;244936 نوشت:
میگن امر به معروف بکنین حتی با یک اخم(عدم رضاییتتون رو اعلام کنین)

اخم داریم تا اخم اگر یه مغازه دار فقط به خاطر حجاب به یه خانوم غریبه اخم کنه جز تنفر چیزی به دست نمیاد

به هر حال راه امر به معروف و نهی از منکر مهم هست برای این که ببینید راه درست هست یا نه خودتون رو جای اون فرد بگذارید ببینید روشی که میخواید انجام بدید جواب میده یا نه

ماهمون;244934 نوشت:
شما تاحالا فردی رو دیدین که ادعای مسلمون بودن بکنه و بدحجاب باشه؟؟

بله زیاد دیدم

ماهمون;244936 نوشت:
الان دیگه زمان پیامبر نیست که هیشکی هیچی ندونه تا بخوای با روی خوش و با حوصله هدایت شونکنی

متاسفانه مشکل همین جا هست که کسانی که دارن در مورد حجاب تصمیم میگیرن راهشون دارن از راه پیامبر جدا میکنند برای همین هست که هیچ وقت به نتیجه نمیرسند و روز به روز وضع بدتر میشه

این حرف ها هم مثل حرف های شما نظر شخصی هست

فکر هم نکنم این بحث ها در مورد حجاب به نتیجه برسه احتمالا فقط برای بیان عقاید شخصی هست

farzadd123;244915 نوشت:
امر به معروف و نهی از منکر باید به گونه ای مودبانه و بدون تحقیر و بی احترامی انجام گردد.

حرف شما برای سی سال پیشه امروز این کار جز با ضرب وجرح شلاق حل نخواهد شد

ماهمون;244936 نوشت:
میگن امر به معروف بکنین حتی با یک اخم(عدم رضاییتتون رو اعلام کنین) مثل اون رزمنده ی 13 ساله که راضی به مصاحبه نمیشد چون گزارشگر یه خانوم بی حجاب بود و با اون سن کمش اون زن رو مجبور کرد تا یه چیزی بذاره رو سرش! همه مون هم دیدیم بارها از تلوزیون پخش شده الان دیگه زمان پیامبر نیست که هیشکی هیچی ندونه تا بخوای با روی خوش و با حوصله هدایت شونکنی همه خوب میدونن چی بده و چی خوب و اکثرا از روی لجاجت و برای اینکه آزاد(بی بند و بار ) باشن راه غلط رو انتخاب میکنن

واقعا درستشم همینه

farzadd123

چرا یه دختر از سن راهنمایی(تو جامعه امروزی) شروع میکنه به تنگ تر و کوتاه تر کردن لباسش و بیرون انداختن موهاش و به خودش رسیدن؟(البته الان از دوران ابتدایی همینطوره!)

چون اگه غیر این کار کنه تحقیر میشه و از اطرافیانش ترد میشه و چون نوجوونه و حساسه و اراده ی محکمی نداره و شناخت درستی هم نداره خیلی راحت همرنگ جماعت میشه

اگر بدحجابها در همه جا تحقیر بشن بویژه بوژه از طرف مردهای جوون رفته رفته متوجه میشن جایی تو جوامع اسلامی ندارن و تا حد زیادی از گستاخی هایی که نسبت به محجبه ها دارن برطرف میشه

قدس شریف;244958 نوشت:
حرف شما برای سی سال پیشه امروز این کار جز با ضرب وجرح شلاق حل نخواهد شد

چند سال آینده معلوم میشه جدا کردن راه جکومت از راه دین چه نتیجه ای میده

اتفاقا کسانی که بر سر قدرت هستن نظراتی شبیه شما دارند به هر حال ما هم بدمون نمیاد این مشکل جامعه حل شه ولی تقریبا مطمئن هستم این کار جواب نمیده

موفق باشید

اقایون راحت در مورد حجاب نظر میدن !!!!!!!!!!!!!:Gig:
باید چند روز جای خانوما باشین تا بعد ببینیم یازم اینجوری بعضیاتون سفت و سخت نظر می دین .
ما که سنی ازمون گذشته شاید حرف بقیه زیاد برامون مهم نباشه که هست
چه برسه به اون بچه ابتداییو راهنمایی
من طرفدار سفت و سخت حجابم خیلی همحجابم رو رعایت میکنم
اما واسه همین از طرف خیلی ها طرد شده
از خیلی از اقوام دوستان شنیدم که بهم میگن امل. بی کلاس و.......
حتی بهم میگن مثل این خبرنگارا شدم
چپ چپ نگا می کنن:khaneh:
دیگه اصلا تو هیچ مراسمو جشنی شرکت نمی کنم
دنیا عوض شده
هی روزگار هی:Ghamgin:

موضوع قفل شده است