پاسخی

پاسخی به یاوه گویی سجودی و تهمت ننگین شیعه به عایشه!!

با سلام
دوستان گرامی آنچه این وهابیون لعنت الله به ما شیعیان ارتباط میدهند دروغ پردازیهایی است برای گم کردن حقایقی که آنها از ان غافل شده اند
گویا جناب سجودی و دار و دسته ان نگاهی به کتب علمای طراز اول خود نکرده اند !

ایشان میفرمایند !!!

یکی از عیب های علمای شیعه این است که در کتاب های اهل سنت میگردند تا جمله ای را بیابند و آنرا دست آویز قرار دهند و تهمت های بزرگی به بزرگان بزنندشما تهمت زیر را ببینید در اینجا شیعه به حضرت عایشه تهمت میزند که در مقابل مردان لخت عسل کرده (معاذ الله )
تهمت شیعه:
از بخاری نقل ميشود ابو سلمة و برادر عائشه از عائشه سوال كردند: رسول خدا چگونه غسل ميكرد؟
عائشه يك ظرف كه در آن آب بود آورد و با اين آب غسل كرد آب را روي سرش ريخت و بين آندو و عائشه حجابي بود
متن حدیث این است :
حَدَّثَنَا عَبْدُ اللَّهِ بْنُ مُحَمَّدٍ قَالَ حَدَّثَنِي عَبْدُ الصَّمَدِ قَالَ حَدَّثَنِي شُعْبَةُ قَالَ حَدَّثَنِي أَبُو بَكْرِ بْنُ حَفْصٍ قَالَ سَمِعْتُ أَبَا سَلَمَةَ يَقُولُ دَخَلْتُ أَنَا وَأَخُو عَائِشَةَ عَلَى عَائِشَةَ فَسَأَلَهَا أَخُوهَا عَنْ غُسْلِ النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَدَعَتْ بِإِنَاءٍ نَحْوًا مِنْ صَاعٍ فَاغْتَسَلَتْ وَأَفَاضَتْ عَلَى رَأْسِهَا وَبَيْنَنَا وَبَيْنَهَا حِجَابٌ
صحيح البخاري كتاب الغسل باب الغسل و نحوه
پاسخ اهل سنت:
برادر عایشه، و ابی سلمه که هردو محرم عایشه بودند آمدند پیشش تا ببینند رسول الله صلی الله علیه وسلم چطوری و با حد اقل چه مقدار آب غسل میکردند
عایشه پشت حجاب که فقط سرش معلوم میشد( چون هردو محرم بودند) سرش را بیرون آورد و غسل کردن را نشانشان داد

و بر سر خود آب ریخت
در عربستان مثل اروپا سرد نبود، و عایشه روی لباس خود میتوانست آب بریزد
و آب هم حداقل بود به اندازه یک ظرف
و آنوقتها کاشی و فرش نبود عايشه همون جایی که نشسته بود میتوانست سر خود آب بریزد و آب در زمین فرو برود یعنی در اتاق بود و تعلیمشان داده
و شیعه اگر عربی نمیداند
اگر فارسی نمیداند
حتی در زبان عبری هم شايد كه
حجاب را حجاب میگويند و در حدیث لفظ حجاب را ببیند

تهمت علمای شیعه به حضرت عایشه دست آویز به دست کفار میدهد تا بگویند پیامبر مسلمانها را ببینیید زنش را ببینید ......
اینجا که میرسیم شیعه مظلومانه میگوید تقصیر ما چیست؟
اینها در کتابهای خودتان نوشته!!
جواب به این مکر شیعه این است که اولا گفتیم شیعه متن را از ما میگیرد و تفسیر را از خودش میسازد و نشان دادیم معنی روایت چیست
ثانیا اگر بفرض محال در کتاب های ما نوشته باشد شما باید بما اعتراض کنید و از ناموس پیامبرتان دفاع کنید

پاسخی به یاوه گویی سجودی در مورد خَيْرُ الْبَرِيَّةِ !!!

با سلام
جناب
محمد باقر سجودى در مورد خَيْرُ الْبَرِيَّةِچنین مینویسد !!

متن سوال: سلام مجدد .درآیه ی 7 سوره بينّه: اِنَّ الَّذينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوالْصّالِحاتِ اُولئِكَ هُمْ خَيْرُالْبَرِيَه) کسانیکه ایمان آوردند و عمل صالح انجام داده اند آنها بهترین مخلوقات هستند .مفسرین اهل سنت میگویند که وقتی این آیه نازل شد ازپیامبر پرسیدند مراد آیه چه کسانی هستند؟ پیامبرفرمود: شیعیان علی بن ابیطالب
و وقتیکه حضرت علی وارد مجلس میشد اصحاب پیامبر میگفتند خیر البریه آمد!! منبع الدرالمنثورسیوطی ج4ص379 متن عربیش هم چون لزوم داره برات میزارمش «وَالَّذي نَفْسي بِيَدِهِ اِنَّ هذا وَشيعَتَهُ لَهُمْ الْفائِزُونَ يَوْمَ الْقِيامَهِ، وَنَزَلَتْ ، اِنَّ الذَّينَ آمَنُوا وَ عَمِلُوالصّالِحاتِ اُولئِكَ هُمْ خَيْرُالبَرِيَّهِ فَكانَ اَصْحابُ النَّبِيِ (ص) اِذا اَقْبَلَ عَلِيٌ (ع)قالُوا جاءَ خَيْرُالّبَرِيَّهِ
این سوال و اشکال را پاسخ بگویید!

پاسخ اهل سنت :
جواب این است که این روایت موضوع است یعنی کاملا دروغ است بدون شک دروغ است رجوع کنید به کتاب (السلسله الضعیفة) شیخ آلبانی . در شرح این حدیث شیخ آلبانی میفرماید: قلت : وهذا مرسل ؛ محمد بن علي : هو أبو جعفر الباقر ؛ الثقة الفاضل ، المحتج به عند الشيخين وسائر الأئمة .
لكن السند إليه هالك ؛ فإن أبا الجارود - واسمه زياد بن المنذر - ؛ قال ابن معين ، وأبو داود :"كذاب" . وقال ابن حبان : "كان رافضياً يضع الحديث" .
شیخ آلبانی میگوید: این حدیث مرسل است و.منسوب به شیخ فاضل و ثقه جعفر صادق است! اما سند متصل به جعفر صادق ( راویان بعدی ) خیلی خراب است مثلا در سند حدیث ابوجارود است که اسمش ( زیاد منذر ) میباشد،
و درباره اش ائمه حدیث ، اینطور اظهار نظر کرده اند :
ابن معین میگوید اوبسیار دروغگو است
ابی داوود هم همین را میگوید
ابن حبان میگوید اباجارود رافضی بود و حدیث جعل میکرد( پایان گفته آلبانی )
این حدیث به الفاظ دیگه هم روایت شده و همه جعلی هستند و هیچ راهی نیست که حدیث را درست بدانم
علاوه بر این از راه عقل هم میتوان بطلان این روایت را دریافت
دلیل عقلی این است که شیعه از یک طرف میگوید الله از ترس انکار اصحاب آیه ای آشکار و صریح و با ذکر نام در حق علی نازل نکرد
و از طرف دیگر میگوید رسول الله صراحتا فرمودند، منظور و مقصود این آیه علی است!
و از طرف سوم شیعه میگوید حضرت علی که میامد اصحاب پیامبر میگفتند خیر البریه آمد یعنی معترف بودند که علی خیر البریه است و این لقب را الله به او داده است!!
و از طرف چهارم شیعه میگوید که بلافاصله بعد از وفات پیامبر، شر البریه آمد موی خیر البریه را کشید و زنش را کشت و همان اصحاب از خیر البریه طرفداری نکردند بلکه پشتیبان شر البریه شدند و گفتند خوب کردی !!!!

دلیل نقلی هم بر رد این حدیث داریم
عن أنس بن مالك قال : جاء رجل إلى رسول الله صلى الله عليه و سلم فقال يا خير البرية فقال رسول الله صلى الله عليه و سلم ذاك إبراهيم عليه السلام رواه مسلم
حضرت انس میگوید مردی بنزد رسول الله آمد و گفت: یا خیر البریه!
و حضرت محمد فرمودند: خیر البریه ابراهیم است
این حدیث را علاوه بر مسلم ، ابی داوود و ترمذی و دیگران نیز با سند صحیح آنرا روایت کرده اند
پس این هم دلیل محکم دیگری بر جعلی بودن حدیث اباجارود کذاب است