روحیه ، رهایی از استرس ، آرامش

کمکم کنید روان آسیب دیده ام رو ترمیم کنم

انجمن: 

سلام. من دختر خیلی شاد و با روحیه و با اعتماد به نفس نسبتا بالایی بودم. در مسایل اجتماعی خیلی فعال بودم. از اونا بودم که تو زمینه ی فعالیت مورد علاقه ام توجشنواره ها و میادین مختلف رتبه های استانی و کشوری دارم.
اما طی یه دوره ی زمانی بخاطر مسایل و مکشکلاتی که بر سر ازدواجم برام پیش اومد به شکل بدی روحیه و روانم از غصه های این مساله ضربه خورد. مساله ناشی از یه مدت طولانی دوری از همسرم بود. بعدش اذیت زیاد برای انتقالی گرفتن به شهر همسرم. و نهایتا وقتی با اینهمه دردسر انتقالیم درست شد و اومدم شهر همسرم اینجا مسایل بسیار زیادی اذیتم کردن و امروز من واقعا احساس میکنم از نظر روانی ضربه خوردم. چون مشکلات زیر رو در خودم میبینم:
1- خیلی بی حوصله شدم
2- اطرافیانم میگن نسبت به قبل پرحرف و با نشاط نیستی و اون هیجانات یه باره و عجیب رو نشون نمیدی. میگن از تک و تا افتادی!!:Ghamgin:
3- به شدت احساس خستگی روحی میکنم. خودم حس میکنم خیلی خسته ام. اونقدر که گاهی روی جسمم هم ار میذاره.
4- پلک چشم چپم چند روزه میپره. یه بار دیگه 5 سال پیش در پی استرس شدید ناشی از یه مشکل دیگه این مساله برام پیش اومد. اما وقتی از نظر روحی بهتر شدم حل شد.
5- این مورد خیلی آزارم میده. شدم مثل یه مارگزیده ی حساس! هر خبر مفی به گوشم میرسه خیلی میترسم و فکر میکنم باز یه مشکل جدید و بزرگ میخواد ایجاد شه. مسایل رو بزرگ میکنم. روی آدم ها حساس شدم.

اما من خودم رو میشناسم. میدونم میتونم دوباره همون دختر شاد و سرحال قبلی بشم. من زمین خوردم. شدیدا زمین خوردم. اگه همسرم و عشق و محبتش نبود نمیتونستم سر پا بمونم. اما حقیت اینه که روح و روانم خیلی آسیب دیده.
این زمستون آخرین فصل این سال های سخت دوری از همسرم و مشکلات ازدواجمونه. من نمیخوام اینقدر افسرده باشم. میخوام روز عروسیم یه عروس شاد و با روحیه باشم. میخوام با یه دل شاد و یه دختر شیطون و شاد(مثل قبلم) وارد خونه ی همسرم بشم.
لطفا کمکم کنید.
از نظرات همتون استقبال میکنم:Gol: