ازدواج : راهنمایی : عاشقی:

دو راهی گفتن یا نگفتن حرف دلم به پدر و مادرم (من از خواستگارم خوشم اومده)

سلام
یکی از دوتام سایتتون رو بهم معرفی کرد و گفت اینجا مشاوره رایگان میدید. منم مشاوره میخوام.
اومد روبروم واستاد و در کمال احترام و حیا، با زبون بی زبونی زبان بهم فهموند که خیلی دوستم داره. همه ی تلاشش رو میکنه تا بتونه من رو به عنوان همسرش داشته باشه.
یه مدت هست که میشناسمش چون تو دو سال گذشته گاهی تو بعضی درسا همکلاس میشیم. همیشه رفتارش رو نامحسوس زیر نظر داشتم. رفتارش با دوستاش و بقیه ی دخترها و زیر نظر داشتم و مسجد رفتن و مذهبی بودنش و نیز شاگرد زرنگ بودنش رو دیدم. خانوادشم معمولی هستن و مثل ما تو جای متوسط به بالای شهر زندگی میکنن. او 2 ترم از من جلوتره. من دختر محجبه و کمرویی هستم و نمیتونم به راحتی حرف دلم رو بزنم. دوبار اومده خواستگاریم و خانوادم ازش ایراد گرفتن. یه بار گفتن این بی پوله و یه بار گفتن بیکاره و حالا هم که کار پیدا کرده بازم میگن از بابا مامانش خوشمون نمیاد.
هم نمیتونم حرفی بزنم و بگم که من همین رو میخوام و هم نمیتونم ازش دل بکنم. اینجوری فرض کنید که یه دختر مذهبی دلش پیش یه پسر مذهبی گیر کنه حالا این دوتا گیر خانواده هایی بیفتن که هم ادعای مذهبی بودن دارن و هم به دستورات دین عمل نمیکنن
میدونم اگر چهره و خانوده خوبی نداشتم پدرومادرش راضی نمیشدن بیان خواستگریم و از این طرف تا پول نداشته باشه پدر و مادرم راضی نمیشن ما با هم ازدواج کنیم
میگن پسرها زود تو روابط عاشقونه سرد میشن به خصوص کسایی که خواستکاری میکنن و جواب نمی گیرن. می ترسم اگر این بار هم خواستگاری کنه و پدر و مادرم به بهانه هایی مثل پول و کار با حقوق خوب ردش کنن دیگه سمت من نیاد!
اون روز که بازم پدرم تو جلسه ی خواستگاری یا ساکت بشینه و یا به زور حرف بزنه، بعدشم زنگ بزنه بگه نه، برام کابوسه
اگه بهشون بگم که من همین رو میخوام ممکنه بهم انگ دوست پسر داشتن رو بزنن و اگر بازم ساکت بشینم و فقط به جمله ی هرجور خودتون صلح میدونید اکتفا کنم بازم همون اتفاقات میفته.

پدرو مادرم یا نمیدونن من اونو میخوام یا خودشون رو به اون راه زدن. این وسط من موندم چیکار کنم! چجوری هم به شکلی که ابروم حفظ بشه و هم بهش برسم خواستم رو مطرح کنم!

سوال دومم اینه که اگه حرفی نزنم و کلا بی خیالش بشم، آیا میتونم در آینده فراموشش کنم؟ آیا این آقا در زندگی آیندم تاثیرگذار نیست! دوستام میگن اگه یه پسری رو دوستش داشته باشی تا آخر عمر نمیتونی فراموشش کنی هرچقدر هم که بخوای و تلاش کنی بهش فکر نکنی بازم تو زندگی آیندت گاهی بهش فکر میکنی. من اصلا دوست ندارم اینجوری باشم