ارتباط با زن شوهر دار

مشخصات همسرم در پروفایل یک مرد بیگانه

با نام و یاد دوست

سلام

یکی از کاربران سایت سوالی داشتند که مایل نبودند با آیدی خودشون مطرح شود

لذا با توجه به اهمیت موضوع، سوال ایشان ضمن حفظ امانت، جهت پاسخگویی توسط کارشناس محترم، با نام کاربری "مدیر ارجاع سؤالات" درج می شود:

نقل قول:


به نام خدا

سلام
سالها قبل که تازه عقد کرده بودم و همسرم دانشجو بود، یکی از مردنماهای همکلاسی اش او را فریب داد و با او رفت و آمد پیدا کرد. تا زمانیکه ما بچه دار شدیم این وضع بود. البته ظاهرا ارتباط خاصی جز همین رفت و آمد بینشان نبوده است.
با اطلاع یافتن من و ایجاد ناراحتی و مشاجره، یکی از اقوام همسرم که سمت مهمی داشت دخالت کرد و گوشمالی سختی به آن فرد داد و قضیه خاتمه یافت.
اکنون بیش از هفت سال از آن زمان میگذرد. تصادفا متوجه شدم که آن فرد در اکانت تلگرامش، آیدی خود را نام و نام خانوادگی همسرم قرار داده است و در قسمت بیوگرافی، جملات عاشقانه ای می نویسد که معلوم است خطابش به همسر من است. در قسمت عکس هم چندین عکس نوشته با نام کوچک همسرم قرار داده است. حتی نام خود را در پروفایل تلگرامش ، حرف اول نام و نام خانوادگی همسرم قرار داده است.

من به عنوان یک شوهر ، تحمل این وضعیت برایم سخت است.
آن اقوام همسرم هم حاضر نیست مجددا دخالت بکند.
چکار باید بکنم؟ اگر بخواهم قانونی شکایت کنم، اولا سند و مدرکی ندارم، (به راحتی مشخصات تلگرامش را عوض میکند و ادعا میکند که اسکرین شات های من هم جعلی و با فوتوشاپ درست شده اند) ثانیا آبروی ما همه جا می رود خصوصا الان که فرزندانمان بزرگ شده اند (برخی اقوام ما در قوه قضاییه کار میکنند و به راحتی موضوع ما لو می رود).
این فکر که افرادی را بفرستم تا او را تنبیه فیزیکی کنند هم در ذهنم هست اما این کار هم عوارض و پیامدهای خاص خودش را دارد.




با تشکر

در پناه قرآن و عترت پیروز و موفق باشید

درخواست زن شوهردار

انجمن: 

با سلام خدمت دوستان عزیز
چند وقت پیش با خانومی آشنا شدم که اولش میگفت مجرده.بعد از چند وقت متوجه شدم متاهل هست.شوهر این خانوم اصلا به زندگی و زنش اهمیتی نمیده و به هرزه بازیاش و عملش به مواد مخدر اهمیت میده.یعنی طوری هست که انگار زن نداره.حتی این آقا با زن های دیگه در ارتباطه.امکان طلاق هم برای این خانوم نیست.حالا این خانوم از من رابطه نزدیک و صمیمی میخاد.لطفا راهنماییم کنید

قطع رابطه با جنس مخالف

انجمن: 

سلام
من مدت 2 ماه است که با یک خانوم شوهر دار ارتباط دارم اما همیشه در این رابطه به یاد خدا هستم و از گناهی که دارم انجام میدهم خجالت می کشم ، و مرتب به بهانه های مختلف می خواهم رابطه را قطع کنم که به دلیل علاقه شدید این خانوم به من دوباره پشیمان می شوم ، نمیدونم واقعا چکار کنم ؟ می ترسم با قطع این رابطه این خانوم ضربه روحی بخورد و گناهش بیشتر باشد یا اینکه دست به خودکشی بزند ؟ واقعا درمانده شده ام ؟ کمکم کنید