آسيب هاي ماهواره ، ضرر ماهواره،‌

مطلبی چند در مورد ماهواره!

انجمن: 

مطلب اول :
در قرآن داریم
از آنها كساني هستند كه پيامبر را آزار مي‏دهند، و مي‏گويند او خوشباور و گوشي است!، بگو خوشباور بودن او به نفع شماست (ولي بدانيد) او ايمان به خدا دارد و (تنها) تصديق مؤ منان مي‏كند، و رحمت است براي كساني از شما كه ايمان آورده‏ اند، و آنها كه فرستاده خدا را آزار مي‏دهند عذاب دردناكي دارند. (سوره توبه آیه 61)
توضیح اینکه این آیه و آیات قبلش مربوط به منافقینه . و این منافقین برا پیغمبر خالی میبستن پیغمبر هم در ظاهر قبول میکردند . بعد منافقین کیف میکردن که خالی بستیم پیغمبر قبول کرد .
اما نکته
تصدیق مومنین بود که آنها نمیفهمیدند و این آیه بالا به آن اشاره دارد.
از طرفی در قرآن داریم :
اي كساني كه ايمان آورده‏ ايد اگر شخص فاسقي خبري براي شما بياورد درباره آن تحقيق كنيد، مبادا به گروهي از روي ناداني آسيب برسانيد، و از كرده خود پشيمان شويد. ( سوره احقاف آیه 6)

مطلب دوم :
بنده ترمهای آخر دانشگاه یک ازمایشگاه داشتم دو کلاس بود که استاد یکیش مسلمان نبود (شاید ارمنی بود ) موقع انتخاب واحد گفتم من با دینش کاری ندارم برای کلاس میرم و اونو انتخاب کردم . بنظرم سه آزمایش اول رو در سه جلسه انجام دادم هیچکدام جواب نداد . ناراحت بودم که در تمام این سالهای هنرستان و دانشگاه در آزمایشگاههای الکترونیک و کارگاههای برق چنین چیزی اتفاق نیفتاده بود . حتی کمتر پیش آمده بود یک مدار جواب ندهد یا اصلا اتفاق نیفتاده بود .
توخودم بودم . رفتم نماز خانه . قرآن برداشتم . برای چی یادم نیست شاید برای خواندن .
باز کردم این آیه رو دیدم .
و با كسانى كه پروردگارشان را صبح و شام مى‏خوانند [و] خشنودى او را مى‏خواهند شكيبايى پيشه كن و دو ديده‏ات را از آنان برمگير كه زيور زندگى دنيا را بخواهى و از آن كس كه قلبش را از ياد خود غافل ساخته‏ايم و از هوس خود پيروى كرده و [اساس] كارش بر زياده‏روى است اطاعت مكن (سوره کهف آیه 28 )
درخواست تغییر کلاس دادم . هر چند فکر نمیکردم بشود ( فکر کنم حذفو اضافه گذشته بود ) انجام شد .
اولین آزمایش را بستم جواب داد .
البته در دین ما هست که علمو حتی در چین بیاموزید و پیغمبر اسیرهایی رو که سواد یاد مسلمونا میدادن آزاد میکردن اما مساله من این بود که استاد مسلمان هم بود و من نامسلمان را انتخاب کردم .