صفحه 1 از 3 123 آخرین
جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: عبدالوهاب کمکم کن

  1. #1

    عضویت
    جنسیت شهريور ۱۳۸۸
    علاقه
    تاریخ و شعر
    نوشته
    3,140
    حضور
    45 روز 20 ساعت 38 دقیقه
    دریافت
    3
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    10545

    عبدالوهاب کمکم کن




    سلام جناب عبدالوهاب
    تاپيک مربوط به اقاي برقعي را خواندم ،کمي تحت تاثير قرار گرفتم ، ولي به جنابعالي نياز دارم تاشايد شما ثواب هدايت يک گمراه نصيبتان شود ومن را نيز مثل اقاي برقعي نجات دهيد !!!!
    اما چون من زياد باتاريخ سر وکار دارم هر چه مي کنم بعضي مورد برايم حل نمي شود
    اولي :درتاريخ نوشته در جنگ جمل اميرالمومنين وام المومنين با هم جنگيدند و18000نفر مسلمان و برادر از دو طرف کشته شدند ،نمي توانم قبول کنم که هر دوي آنان به صراط مستقيم بودند. طلحه وزبير وصحابه نزديک رسول خدا برروي خليفه مسلمين شمشير کشيدند و باعث خونريزي بين مسلمانان شدند ،در آن زمان شيعه وسني قبول دارند که علي عليه لاسلام خليفه به حق بوده، چطور مي شود بر اين کار جنابان عايشه ،طلحه و زبير اشکال وارد نکرد ،وآنان را زير سوال نبرد ،آيا راست است که آنان چون صحابه پيامبر بودند از طرف خدا چک سفيد داشتند وهر کاري مي کردند،آزاد بودند ،
    يعني پيامبر آمده بود ،مردم آينده را به تقوا ، ترک آدم کشي و.....دعوت کند ولي صحابه خودش مستثني بودند!!؟
    يعني ان اکرمکم عندالله اتقيکم براي آيندگان بود ؟!!
    لطفا کمکم کنيد.
    ویرایش توسط مدیر اجرایی : ۱۳۹۰/۰۲/۱۰ در ساعت ۱۰:۲۵

  2. صلوات ها 17


  3.  

  4. #2

    عضویت
    جنسیت خرداد ۱۳۸۹
    نوشته
    5,227
    حضور
    68 روز 6 ساعت 54 دقیقه
    دریافت
    253
    آپلود
    48
    گالری
    41
    صلوات
    22069



    نقل قول نوشته اصلی توسط عماد نمایش پست ها
    اولي :درتاريخ نوشته در جنگ جمل اميرالمومنين وام المومنين با هم جنگيدند و18000نفر مسلمان و برادر از دو طرف کشته شدند ،نمي توانم قبول کنم که هر دوي آنان به صراط مستقيم بودند.
    سلام علیکم جمیعا

    قرآنهای بر نیزه بانی این شد که شر باقی بماند ( بدون شک این فریبی شیطانی بود ) بارها نقاب عوض کند و نهایتا با آمیختن چند کلام الهی با شر شیطانی باعث انحراف شدند.
    اینها مدعی دین شده اند و دیگران را متهم به کفر و شرک میکند.

    ولی آنچه که در میان اینها نمیتواند تغئیر کند نفس پلید است.

    نفسی که آنها را به جنایت و فسق میکشاند و این جنایات و فسق را نمی بینند که هیچ

    آنرا تقدیس هم میکنند.

    چراکه بنا بر اعتقادات منحرف آنرا فی سبیل الله پنداشته اند .

    و این باعث ناراحتی است که بنده ای خدا را میطلبد ولی اسیر مفاهیم غلط شده.

    یاحق
    ویرایش توسط bina88 : ۱۳۹۰/۰۲/۱۰ در ساعت ۱۶:۰۷
    علی علیه السلام :
    خداوند، ملائكه را از نيروى عقل محض ، حيوانات را از غرائز و شهوات محض و انسان را تركيبى از هر دو آفريد. آن كس كه نيروى انديشه و فكرش ‍ بر شهوتش غلبه كند، از ملائكه برتر و آن كس كه نيروى شهوت و غريزه اش ‍ بر قوه عقل غالب شود از حيوانات پست تر است . ( بحارالانوار، ج 57، ص 299، حديث 5 )

  5. صلوات ها 8


  6. #3

    عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۹
    نوشته
    70
    حضور
    1 دقیقه
    دریافت
    4
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    452



    با سلام
    افراد با انتخاب راه حق حق شناخته مي شوند نه اينكه حق و حقيقت با افراد بلكه حق و حقيقت معيار ثابتي اند كه افراد با انتخاب آن ها حق جو و با انحراف از آنها منحرف مي شوند.
    همانطور كه دوستانم قبلا گفتن امثال برقعي براي ما معيار حقانيت نيستن بلكه عقل و انديشه ي افراد با استدلال به سوي حق و حقيقت ميرود.
    به قول دوستان آقاي عبدالوهاب برهان ارايه بدن بهتر از حرف هاي بي بند و پايه هست.
    دارم دِلَکی که بنده ی کوی علی است
    روی دل او همیشه بر سوی علی است

  7. صلوات ها 7


  8. #4

    عضویت
    جنسیت خرداد ۱۳۸۹
    نوشته
    5,227
    حضور
    68 روز 6 ساعت 54 دقیقه
    دریافت
    253
    آپلود
    48
    گالری
    41
    صلوات
    22069



    نقل قول نوشته اصلی توسط زينب نمایش پست ها
    به قول دوستان آقاي عبدالوهاب برهان ارايه بدن بهتر از حرف هاي بي بند و پايه هست
    سلام علیکم جمیعا

    اتفاقا من یکی از کلیپهائیکه ایشان معرفی کردند رو دیدم که متعلق به شبکه موسوم به نور بود.

    ایشان رد باب قسم خوردن به اولیاء صحبت میکردند و نحوه دلیل آوردن ایشان توجیهی و فتوائی بود نه استدلالی .

    شما در پاسخگوئی استدلالی با اشاره و استناد به موارد مورد اتفاق در سندیت مطلبی را پاسخ میدهید و برای همه این مسئله قطعیت دارد .
    ولی در بحث توجیهی شخص توجیه کننده که سندی را برای ارائه معرفی نمیکند یا ندارد که معرفی نماید لذا کلمتی را برای توجیه ( چه حق باشد چه ناحق ) ارائه میدهد.

    ایشان هنوز موضوع قسم خوردن را حل نکرده فتوی صادر هم میکند.

    خدا به همه چیز میتواند قسم بخورد چون در دسترس اوست! بنده نمیتواند قسم بخورد چون در دسترس او نیست!


    (جریان رد قسم خوردن و مرده دانستن مردگان و ناشنوا و نابینا بودنشان در وهابیت دلیل خاصی دارد که شنیدنی است ولی اینجا جایش نیست.)


    نحوه بحث ایشان بیانگر خیلی مطالب است.

    ببینید در بین همه اقشار کسانی هستند که بر اساس بغض و کینه یا طمع یا هر چیز دیگری حتی از دین خود بر میگردند.

    لذا انسان اگر حقائق را در زندگی خود و در دین خود بیابد دیگر مذهب و دینش بستگی به تائید یا رد از طرف دیگران ندارد چراکه آنچه که یافته بر اساس حق بوده لذا کلامی برتر از کلام حق وجود ندارد.


    یاحق
    علی علیه السلام :
    خداوند، ملائكه را از نيروى عقل محض ، حيوانات را از غرائز و شهوات محض و انسان را تركيبى از هر دو آفريد. آن كس كه نيروى انديشه و فكرش ‍ بر شهوتش غلبه كند، از ملائكه برتر و آن كس كه نيروى شهوت و غريزه اش ‍ بر قوه عقل غالب شود از حيوانات پست تر است . ( بحارالانوار، ج 57، ص 299، حديث 5 )

  9. صلوات ها 3


  10. #5

    عضویت
    جنسیت ارديبهشت ۱۳۹۰
    نوشته
    10
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    2



    نقل قول نوشته اصلی توسط عماد نمایش پست ها
    سلام جناب عبدالوهاب
    تاپيک مربوط به اقاي برقعي را خواندم ،کمي تحت تاثير قرار گرفتم ، ولي به جنابعالي نياز دارم تاشايد شما ثواب هدايت يک گمراه نصيبتان شود ومن را نيز مثل اقاي برقعي نجات دهيد !!!!
    اما چون من زياد باتاريخ سر وکار دارم هر چه مي کنم بعضي مورد برايم حل نمي شود
    اولي :درتاريخ نوشته در جنگ جمل اميرالمومنين وام المومنين با هم جنگيدند و18000نفر مسلمان و برادر از دو طرف کشته شدند ،نمي توانم قبول کنم که هر دوي آنان به صراط مستقيم بودند. طلحه وزبير وصحابه نزديک رسول خدا برروي خليفه مسلمين شمشير کشيدند و باعث خونريزي بين مسلمانان شدند ،در آن زمان شيعه وسني قبول دارند که علي عليه لاسلام خليفه به حق بوده، چطور مي شود بر اين کار جنابان عايشه ،طلحه و زبير اشکال وارد نکرد ،وآنان را زير سوال نبرد ،آيا راست است که آنان چون صحابه پيامبر بودند از طرف خدا چک سفيد داشتند وهر کاري مي کردند،آزاد بودند ،
    يعني پيامبر آمده بود ،مردم آينده را به تقوا ، ترک آدم کشي و.....دعوت کند ولي صحابه خودش مستثني بودند!!؟
    يعني ان اکرمکم عندالله اتقيکم براي آيندگان بود ؟!!
    لطفا کمکم کنيد.
    سلام آقا عماد

    خَتَمَ اللّهُ عَلَي‏ قُلُوبِهِمْ وَعَلَي‏ سَمْعِهِمْ وَعَلَي‏ أَبْصَارِهِمْ غِشَاوَةٌ وَلَهُمْ عَذَابٌ عَظِيمٌ (7) بقره
    خدا بر دل ها و گوش های آنان مهر نهاده، و بر چشم هایشان پرده ای افکنده شده، و عذاب بزرگی در انتظار آنهاست.



    با این حال شما اگر فرصت داشتی این تاپیک رو بخون انشاالله جواب همه سوالاتت را میگیری:

    http://www.askdin.com/showthread.php?t=11725
    ویرایش توسط عبد الوهاب : ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ در ساعت ۰۲:۴۱

  11. #6

    عضویت
    جنسیت ارديبهشت ۱۳۹۰
    نوشته
    10
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    2



    نقل قول نوشته اصلی توسط bina88 نمایش پست ها
    سلام علیکم جمیعا

    اتفاقا من یکی از کلیپهائیکه ایشان معرفی کردند رو دیدم که متعلق به شبکه موسوم به نور بود.

    ایشان رد باب قسم خوردن به اولیاء صحبت میکردند و نحوه دلیل آوردن ایشان توجیهی و فتوائی بود نه استدلالی .

    شما در پاسخگوئی استدلالی با اشاره و استناد به موارد مورد اتفاق در سندیت مطلبی را پاسخ میدهید و برای همه این مسئله قطعیت دارد .
    ولی در بحث توجیهی شخص توجیه کننده که سندی را برای ارائه معرفی نمیکند یا ندارد که معرفی نماید لذا کلمتی را برای توجیه ( چه حق باشد چه ناحق ) ارائه میدهد.

    ایشان هنوز موضوع قسم خوردن را حل نکرده فتوی صادر هم میکند.

    خدا به همه چیز میتواند قسم بخورد چون در دسترس اوست! بنده نمیتواند قسم بخورد چون در دسترس او نیست!

    (جریان رد قسم خوردن و مرده دانستن مردگان و ناشنوا و نابینا بودنشان در وهابیت دلیل خاصی دارد که شنیدنی است ولی اینجا جایش نیست.)

    نحوه بحث ایشان بیانگر خیلی مطالب است.

    ببینید در بین همه اقشار کسانی هستند که بر اساس بغض و کینه یا طمع یا هر چیز دیگری حتی از دین خود بر میگردند.

    لذا انسان اگر حقائق را در زندگی خود و در دین خود بیابد دیگر مذهب و دینش بستگی به تائید یا رد از طرف دیگران ندارد چراکه آنچه که یافته بر اساس حق بوده لذا کلامی برتر از کلام حق وجود ندارد.

    یاحق
    آقای بینا

    شما که تا دیروز میگفتی اگه میتونی یه فایل صوتی از ایشان بزار - وهابی ها فایلهای صوتی ایشان را قایم کردن و هیچ سند واقعی از ایشان وجود ندارد و ...

    حالا که صد تا سند بهتون نشون دادم باز هم...



    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ در ساعت ۰۲:۳۸

  12. #7

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۹
    نوشته
    10,905
    حضور
    84 روز 15 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    18
    صلوات
    40518



    نقل قول نوشته اصلی توسط عبد الوهاب نمایش پست ها
    آقای بینا

    شما که تا دیروز میگفتی اگه میتونی یه فایل صوتی از ایشان بزار - وهابی ها فایلهای صوتی ایشان را قایم کردن و هیچ سند واقعی از ایشان وجود ندارد و ...

    حالا که صد تا سند بهتون نشون دادم باز هم...


    با سلام
    خوب حالا که چی جناب وهابی!!؟
    سخنی دارید جواب دوستان را لطف کنید!!
    اینهم یک سوال دیگه
    صحيح است كه عده اى از صحابه كرام، جزء خوارج بوده و طبق حديث پيامبرـ صلى الله عليه و سلّم ـ آنان كافر(1) و جزء سگهاى جهنم هستند.(2)

    1. ابن ماجه، المقدمة، ب 12 ص 62 ح 176.

    2. مسند احمد 14 ـ 355ـ الخوارج كلاب اهل النار.
    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ در ساعت ۰۵:۳۴
    حسن خزّاز گفت:از امام رضا ( عليه السّلام ) شنيدم كه فرمود:
    بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شيعيان ما از دجّال بيشتر است.
    حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم ) به چه علّت؟فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنين شود، حقّ و باطل به هم در آميزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
    ( صفات الشيعه ص 8 )

  13. صلوات


  14. #8

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۹
    نوشته
    10,905
    حضور
    84 روز 15 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    18
    صلوات
    40518



    آيا صحيح است كه بعضى از اصحاب پيامبر جزء منافقان بوده و هرگز وارد بهشت نمى شوند؟ در صحيح مسلم از پيامبر اكرم آورده است: في أصحابي إثناعشر منافقاً، فيهم ثمانية لا يدخلون الجنة حتى يلج الجمل في سمِّ الخياط...1


    1-صحيح مسلم 8: 122 ـ كتاب صفات المنافقين ـ مسند احمد 4: 320 البداية والنهاية 5: 20.
    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ در ساعت ۰۲:۴۹
    حسن خزّاز گفت:از امام رضا ( عليه السّلام ) شنيدم كه فرمود:
    بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شيعيان ما از دجّال بيشتر است.
    حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم ) به چه علّت؟فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنين شود، حقّ و باطل به هم در آميزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
    ( صفات الشيعه ص 8 )

  15. صلوات


  16. #9

    عضویت
    جنسیت ارديبهشت ۱۳۹۰
    نوشته
    10
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    2



    نقل قول نوشته اصلی توسط رضا نمایش پست ها
    با سلام
    خوب حالا که چی جناب وهابی!!؟
    سخنی دارید جواب دوستان را لطف کنید!!
    بیا اینهم یک سوال دیگه
    صحيح است كه عده اى از صحابه كرام، جزء خوارج بوده و طبق حديث پيامبرـ صلى الله عليه و سلّم ـ آنان كافر(1) و جزء سگهاى جهنم هستند.(2)

    1. ابن ماجه، المقدمة، ب 12 ص 62 ح 176.
    2. مسند احمد 14 ـ 355ـ الخوارج كلاب اهل النار.
    خیر صحیح نیست

  17. #10

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۹
    نوشته
    10,905
    حضور
    84 روز 15 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    18
    صلوات
    40518



    نقل قول نوشته اصلی توسط عبد الوهاب نمایش پست ها
    خیر صحیح نیست

    آيا صحيح است كه ، ابوبكر(رضي الله عنه) را از پيامبر اكرم بالاتر مى دانيد؟ و مى گوئيم كه زنى نزد پيامبر آمده و گفت خواب ديدم درختى كه در خانه ام هست شكسته، پيامبر فرمود شوهرت مى ميرد.، او ناراحت شد و از محضر حضرت بيرون آمد و در راه ابوبكر را ديد و خواب را براى او تعريف كرد. ابوبكر گفت: شوهرت از سفر باز مى گردد. همانطور هم شد، آن زن روز بعد به عنوان گلايه نزد پيامبر آمد و اعتراض كرد، ناگهان جبرئيل نازل شد و گفت: خدا شرم دارد از اينكه دروغ بر زبان ابوبكر صديق جارى كند، يعنى بر زبان پيامبر دروغ جارى بشود تا مبادا شخصيت ابوبكر زير سؤال برود.1 يا محمد! الذي قلته هو الحق، ولكنَّ لمّا قال الصدّيق إنّكِ تجتمعين به في هذه الليلة. إستحيا اللّه منه أن يجري على لسانه الكذب لانه صديقٌ فأحياه كرامة له.»

    1-نزهة المجالس 2: 184.
    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۲/۱۱ در ساعت ۰۳:۱۴
    حسن خزّاز گفت:از امام رضا ( عليه السّلام ) شنيدم كه فرمود:
    بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شيعيان ما از دجّال بيشتر است.
    حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم ) به چه علّت؟فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنين شود، حقّ و باطل به هم در آميزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
    ( صفات الشيعه ص 8 )

  18. صلوات


صفحه 1 از 3 123 آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این موضوع را مشاهده کرده اند: 0

هیچ کاربری در لیست وجود ندارد.

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود