مدافعان حرم حضرت زینب(س) ...... ما همه عباس تو ایم زینب جان

تب‌های اولیه

3840 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال



  • از برای رفع دشمن سر بسر همت کنیدای مسلمانان ، وهابی را همه لعنت کنید

class: cms_table align: center

[TD="colspan: 3 align: center"]چهار یادگار فرمانده شهید مدافعان حرم حضرت زینب(س) + عکس
[/TD]
[TD="colspan: 3 align: center"]از ابوهاجر که از کشور عراق به سوریه رفته بود و به عنوان فرماندهی تیپ‏های ابوالفضل العباس و ذوالفقار را برعهده داشت چهار یادگار به جای مانده که شامل دو دختر و دو پسر هستند.[/TD]
[TD="colspan: 3"]
به گزارش بي باك به نقل از ابنا، «فاضل صبحی» جانشین فرمانده تیپ ذوالفقار روز دوشنبه 25 شهریور که فرماندهی عملیات شهر "درعا" در جنوب سوریه را بر عهده گرفته بود در درگیری با تروریستهای تکفیری سوریه به شهادت رسید.
شورشیان وابسته به القاعده با شلیک دو گلوله قناسه به ناحیه کمر و قفسه سینه ابو هاجر فرمانده بزرگ مدافعان حرم حضرت زینب(س) را به شهادت رساندند.
هنگامی که ابو هاجر با گلوله قناسه شهید و بر زمین افتاد، «عیسی ابو نوح» همرزم ابوهاجر، به کمک او شتافت تا پیکرش را از تیر رس تروریست ها خارج کند که وی نیز با گلوله قناسه به شهادت رسید.
پیکر مطهر ابو هاجر و ابو نوح را اکنون به حرم بی بی حضرت زینب(س) منتقل کرده اند و مردم همراه با سربازان مدافع به سوگواری پرداخته اند. پیکر این غلام حضرت زینب(س) فردا پنج شنبه و یا جمعه به ایران منتقل و سپس به شهر نجف فرستاده می‏شود تا در خیل عظیم مردم این کشور تشییع شود.
از ابوهاجر که از کشور عراق به سوریه رفته بود و به عنوان فرماندهی تیپ‏های ابوالفضل العباس و ذوالفقار را برعهده داشت چهار یادگار به جای مانده که شامل دو دختر و دو پسر هستند.

فرزندان ابوهاجر


[/TD]


شهید حسن علی شحرور
خوب توسل جستی و خوب حاجت گرفتی .
هنئا لک الشهاده



مراسم صبحگاه و هماهنگی نیروهای مدافع حرم
این صحنه را یادتان باشد بعد از نماز صبح سلامتیشون دعا کنید.


شهید علی یوسف شحاده از شیعیان شهر های در محاصره نبل و الزهرا با زبان روزه به شهادت رسید.
شیعیان در محاصره را دعا کنید.


دوباره کربلا ، دوباره زینب
تمام بدیها مقابل تمام خوبی ها
در سوریه دشمن صهیونی و منافقین وهابی مقابل محور مقاومت ایستادند و حزب الله و شیعیان عراق از این مقاومت دفاع کردند و کربلائی دیگر آفریدند و این بار هم حضرت زینب س پیام آور کربلا شدند و همه جای دنیا دفاع مقدس در سوریه را به نام خانم زینب می شناسند . زینب بار دیگر شیعه را در دنیا زنده کرد.
زنده باد مقاومت ، زنده باد هر کس دلش این روزها سیده زینب است ،


شهید حسن نمر شرتونی
کربلا در کربلا می ماند اگر زینب نبود . حضرت زینب امروز نیز با کربلائی دیگر و عباسی دیگر می خواهد ما را بیدار کند و بقاء اسلام را تضمین کند .


خسته نباشید .از جانب ما هم زائر باشید .


شهید احمد کیاره
همه ما عباس تو هستیم یا زینب
آفرین بر همت ، قدرت ، شجاعت ، صلابت ، غیرت و . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
عجب عباس هائی دور و بر خانم زینب هستند .
شاخص برای هر چیزی را الان کنار سیده زینب می توان یافت .

شهید عباس ترحینی در حال عملیات چک و خنثی
می گن تخریب چی ها در زمان جنگ خطر ناک ترین کار را انجام می دادند و حال و هواشون هم با بقیه متفاوت بوده . وقتی به مین نزدیک می شدند خدا را نزدیک تر می دیدند.
هواست جمع باشه دور بر ما هم پر مین هست فقط باید تخریب چی باشی که تو این جامعه وا نفسا هم بتونی بخدا نزدیک بشی.


از شهدای عراقی مدافع حرم
کلنا عباسک یا زینب

شهید محمد محمود نعیم
تا راهرو راه حسینیم ای خصم
دلباخته پیرخمینیم ای خصم
ما شیردلان پهنه توحیدیم
میراث بر بدر و حسینیم ای خصم


با کمال افتخار حزب الله شهادت فرمانده شهید حاج احمد سلوم را اعلام کرد .مراسم تشییع این شهید امروز ساعت 5 به وقت محلی در شهر نبطیه انجام خواهد شد.
شهداء افتخار ما هستند . شادی روح این دلاور صلوات

فرماده شهید حاج احمد سلوم
دیروز با زبان روزه به شهادت رسید.
حزب اللهی یعنی اینکه چشم به فرمان ولی داشته باشی ، سجاده را جلوتر نندازی و به وقت کارزار پاکباز باشی . همانا حزب اللهی ها رستگارند.

۲۲

[h=2]شیعیان در محاصره را دعا کنید.[/h]

کودک شهید علی میثم که در اثر ترکش های خمپاره تروریست های وهابی هنگام اذان مغرب دیشب در شهر شیعه نشین نبل در شمال حلب (محاصره شده توسط تروریست های تکفیری) به شهادت رسید.
طیر من طیور الجنه...پرنده ای از پرندگان بهشت...شهادتت مبارک


شهید قهرمان محمد اسماعیل
دلاورانه در القصیر جنگید و عباس وار به شهادت رسد . پیکرش به دست حکیم بن طفیل ها افتاد و سرانجام به لبنان بازگشت .
مرام و معرفت ابوالفضلی را خوب آموختی و خوب عمل کردی . بر سرخوان باب الحوائج میهمان باشی ان شاءالله . به توفیق الهی زائر قبرت خواهیم بود.


شهید حیدر صوفان
شهادتت مبارک ، در امان خدا ای علی اکبر حزب الله ، در پناه خانم زینب

شهید سید علی حسن
در نماز زیارت از حضرت زینب چه خواستی که شهادت روزیت شد و به کاروان کربلا پیوستی. کربلائی دست ما را هم بگیر.


شهید حسن خلیل ملک
از نیروهای آموزش دیده و ممتاز حزب الله که در دفاع از حرم حضرت زینب به شهادت رسید . حزب الله امروز هزاران عباس و علی اکبر به میدان آورده است تا شیعه بار دیگر سرافکنده نباشد.
نکته : قلیان در فرهنگ کشورهای عربی با ایران خیلی متفاوت هست . نیروها در اوج نبرد و در سرزمین خطر هم تفنن های عرف محلی خود را دارند .


شهید حسن خلیل ملک
کلنا عباسک یا زینب
شهید تو بالا رفته ای من در زمینم
برادر رو سیاهم شرمگینم

کاش من هم دلی همچون شهیدان داشتم تا که دست از دامن این خاک بر میداشتم

کاش روزی برسه لیاقت شهادت نصیب ما هم بشه :Gol::Gol::Gol:

[h=2]وداع خانواده یکی از شهدای حزب الله[/h]

آنان که رفتند کاری حسینی کردندو انها که ماندند باید کاری زینبی کنند و گرنه یزیدی اند.


سلامتی نیروهای مقاومت صلوات


لازم نیست در سوریه و در کنار مرقد خانم زینب باشی که عضو مدافعان حرم بشی .
دل با اونا باشه ، مثل آقا ابالفضل العباس بی قرار اسیری خانم زینب س باشی ، اجر مجاهدت را بردی . فقط یادت باشه الان زینبیه کربلاست و یه عالمه عباس دور زینب را گرفتند . با اونها باش
ان شاء الله نوبت پیکار ما هم می رسه ، پای رکاب امام زمان

توجه توجه

عکس دلخراش/

لطفا اگر تحملش را ندارید باز نفرمایید

/


بچه سیدی که در روستای شیعه نشین "حطله" ذبح شد (18+)
[SPOILER]
align: center

تروریستهای "جبهه النصره" در کشتار مردم بیگناه روستای "حطله" واقع در استان دیر الزور سوریه به جنایات وحشتناکی دست زدند.
از جمله جنایات آنان،«حجت الاسلام سید ابراهیم السید» بود که مسلحان وحشی وی را به همراه زن و فرزندانش سر بریدند.
و سیعلم الذین ظلموا ای منقلب ینقلبون...

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ گروه تروریستی "جبهة النصره" روز گذشته 60 نفر از اهالی روستای شیعه نشین «حطله» در استان دیرالزور را به دلیل دین و طایفه آنان به شهادت رساندند.
از جمله جنایات فجیع این گروه مزدور سر بریدن خانواده «حجت الاسلام سید ابراهیم السید» بود که مسلحان وحشی وی را به همراه زن و فرزندانش ذبح کردند.
تروریست ها به این نیز اکتفا نکرده و حتی اجساد شهدا را نیز تکه تکه کردند.
گزارش های رسیده از این روستا نیز حاکی از این است که مساجد و حسینیه ها نیز به آتش کشیده شده و تعدادی از زنان نیز ربوده شدند.
روستای حطله در شرق دیرالزور قرار داشته و حدود 20 هزار نفر جمعیت دارد و ساکنان اصلی آن را شیعیان تشکیل می دهند.

فرزند کودک «حجت الاسلام سید ابراهیم السید» که مسلحان وحشی سر او و اعضای خانواده اش را بریدند.به کجا نگاه می‏کنی شهید کوچک ما؟ ... شاید به «علی اصغر حسین» که گلویش مانند تو دریده شد...


[/SPOILER]


از برای رفع دشمن سر بسر همت کنید
ای مسلمانان ، وهابی را همه لعنت کنید

مابی خیال حرمت نمی شویم
روی تمامِ سینه زنانت ، حساب کن

اللهم صلی علی محمد وآل محمد

درخواست مادر یک شهید از سید حسن نصرالله + عکس

class: cms_table align: center

مادر شهید «محمدجواد ناصيف الزين» تنها فرزند ذکور خانواده، یکی از شهدای لبنانی که در دفاع از حرم حضرت زینب(س) به شهادت رسید با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ این روزها که تمام کفر و نفاق در برابر جبهه حق صف آرایی کرده است، مجاهدانی مظلومانه بار حمایت از مقدسات مسلمین را بر دوش می کشند و در سکوت کامل به شهادت می رسند؛ جوانان شیعه لبنان همچون بنیان مرصوص، در برابر تروریست های چندملیتی که با سلاحهای غربی ـ عربی ـ عبری مسلح شده و به جان دین و میهن مسلمانان افتاده اند.
شهید «محمدجواد ناصيف الزين» تنها فرزند ذکور خانواده، یکی از شهدای لبنانی است که پنج ماه پیش در دفاع از حرم حضرت زینب(س) و در مقابله با تکفیری ها در دمشق به درجه رفیع شهادت شهادت نائل آمد.
مادر شهید جواد ناصیف الزین در دیدار با سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان به ایشان گفت: «من خجالت می کشم از محضر شما، جواد تنها فرزند من بود، استدعا می کنم قبول کنید که من و دخترانم از مدافعین زینب(س) دختر فاطمه زهرا(س) باشیم».
سید حسن نصرالله با اشاره به حضور حزب الله در معرکه سوریه گفته بود: ما در سوریه دخالت کردیم و آن را به صراحت نیز بیان کردیم و آن را پنهان نکردیم. ما جوانانمان را به سوریه نفرستادیم و بگوییم پتو و شیر توزیع می‌کنیم و اگر کشته شدند آنها را در سوریه دفن کنیم و خانواده آنها را در لبنان ساکت کنیم. نیروهای ارتش سوریه در مناطق مختلف سوریه می‌جنگند و ما بخشی از مسئولیت در مقابله با این طرح آمریکایی ـ اسرائیلی و تکفیری هستیم که خواستار ویرانی کل منطقه و نه فقط سوریه است.
[SPOILER]



.................
پایان پیام/ 167 ـ
[/SPOILER]

فرمانده گمنام مدافعان مراقد اهل بیت(ع) در شامات + عکس در سوریه و ایران

class: cms_table align: center

تیپ ذوالفقار به فرماندهی «ابوشهد» و «ابوهاجر» و با عضویت مجاهدان عراقی، وظیفه مراقبت از حرم حضرت زینب(س) و مناطق شیعه نشین اطراف دمشق را برعهده دارد.

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ از زمان آغاز بحران سوریه در سال 1390 (2011 میلادی) مردم و كشور سوریه شاهد ورود گروه‌های مسلح تروریستی از كشورهای مختلف منطقه از جمله كشورهای همجوار سوریه به داخل این كشور بوده است.
از میان مهمترین گروه‌های تروریستی مسلحی كه تحت عنوان جهاد و در واقع برای براندازی نظام در سوریه وارد این كشور شدند، می‌توان به گروه‌های "جهادی تكفیری سلفی وهابی" اشاره كرد كه دارای گرایش های "القاعده‌ای" بودند و مهمترین آنها در گروه تروریستی و جهادی تكفیری "جبهة النصرة" نمود پیدا می‌كند كه شاخه سازمان تروریستی "القاعده" در سوریه به‌شمار می‌آید و چندی پیش بیعت خود را با سازمان القاعده و رهبر آن «ایمن الظواهری» اعلام كرد.
گروه‌های تروریستی فعال در سوریه خرداد سال گذشته در حمله‌ای جدی و خطرناک تلاش داشتند، تا با یك كامیون بمب‌گذاری شده حرم مطهر حضرت زینب(س) را منفجر كنند، اما این كامیون پیش از ورود به ترمینال خودروهای نزدیك به حرم مطهر منفجر شد و این عملیات انتحاری ناكام می‌ماند.
همچنین در 12 اردیبهشت ماه سال جاری این گروههای تکفیری با حمله به مزار "حجر بن عدی"، صحابه امام علی(ع) و نبش قبر این صحابه جلیل القدر جنایت دیگری را رقم زدند
این درحالی است كه پیش از این هم شاهد تعدی و تجاوز این گروه‌ها به بارگاه حضرت سكینه(س) دخت حضرت امام حسین(ع) و تلاش برای تخریب و منهدم كردن این بارگاه و همچنین تلاش برای حمله به بارگاه مطهر حضرت زینب(س)، خواهر گرانقدر حضرت امام حسین(ع) بودیم.
در بحبوحه این خبرها خبری از سوی رسانه‌های منطقه‌ای منتشر شد كه نگاه‌ بسياري از جمله شيعيان منطقه را به خود جلب كرد:
گردان "ابوالفضل العباس" نیروی نظامی شیعی است كه سال گذشته و پس از تهدیدات عناصر تكفیری جبهة النصرة مبنی بر انهدام و تخریب این بارگاه مطهر حضرت زینب(س) با هدف حمایت و محافظت از این مرقد تأسیس شد.
در این ارتباط شماری از رسانه‌های منطقه‌ای از جمله رسانه‌های عراقی اظهار ‌كردند كه پایه‌گذار و تشكیل دهنده گردان "ابوالفضل العباس" نیروهایی موسوم به "گردان‌های حزب الله عراق" هستند كه بنابر ادعای این رسانه‌های رهبری این گردان‌ها را فردی به نام «ابو مهدی المهندس» برعهده دارد كه هم خود و هم اعضای تشكیل دهنده نیروهای موسوم به گردان‌های حزب‌الله از شیعیان عراقی هستند.
آنگونه كه اظهار شده است، تمام رزمندگان این گردان یا از اتباع عراقی هستند یا از اتباع لبنانی یا اینكه از اتباع عراقی ریف دمشق در جنوب هستند كه در سال 2006 پس از خشونت‌های طایفه‌ای و مذهبی مهاجرت كرده و راهی سوریه شده‌اند تا در این كشور اقامت كنند.
پس از تیپ حضرت ابوالفضل العباس، "تیپ ذوالفقار" دومین گروه مسلحی است که برای حفاظت از مراقد مطهر اهل بیت(ع) در سوریه تشکیل شده است. «ابوشهد» و «ابوهاجر» به ترتیب به عنوان فرمانده کل و معاون فرمانده، این تیپ را تشکیل داده اند.
ابوهاجر که از کشور عراق به سوریه رفته گفته است: ما در اینجا تیپ حضرت ابوالفضل العباس و تیپ ذوالفقار را تشکیل دادیم که متشکل از شیعیان عراق، سوریه و دیگر کشورهاست.
وی در ادامه می گوید: زمانی که مبارزات در منطقه ما آغاز شد، به همراه ارتش سوریه وارد عملیات نظامی شدیم تا مناطقی را که توسط شورشیان گرفته شده بود پاکسازی کنیم.
این شیعه عراقی افزود: گروه ما وظیفه مراقبت از حرم حضرت زینب(س) و مناطق شیعه نشین اطراف دمشق را برعهده دارد.
از این فرمانده گمنام اطلاعات و اخبار زیادی در دسترس نیست است؛ اما تصاویر زیر تاکنون از این مدافع حرم اهل بیت(ع) منتشر شده است:
[SPOILER]

زیارت و احترام نظامی ابوهاجر به امام رضا(ع) و حضرت معصومه(س) در سفر زیارتی به مشهد و قم:

................شهادت این فرمانده بزرگ را به امام زمان(عج) تسلیت میگوییم[/SPOILER]

تشییع پیکر شهید «احمد حمزه» در حرم حضرت زینب(س)

class: cms_table align: center

به گزارش خبرگزاری اهل‏بیت(ع) ـ ابنا ـ پیکر شهید «احمد حمزه» از شهدای مدافع حرم حضرت زینب(س) در حرم مطهر بانوی صبر و استقامت تشییع و در منطقه زینیبه به خاک سپرده شد.

[SPOILER]



اخبار مرتبط :

[/SPOILER]


قسمتی از وصیتنامه مدافع حرم شهید[=Verdana]علی عسگری:
[=Verdana]
[=Verdana]بنده همیشه آرزو داشتم که در زمان سیدالشهدا بودم و در رکابش جهاد میکردم اما دیدم الان هم فرق با آن زمان نمی کند شیعیان در سرزمین شام در ظلم و ستم هستند حتی بارگاه احیاگر عاشورا حضرت زینب کبری مورد تعرض لشکر کفر واقع شده الان که این وصیتنامه را می خوانید امیدوارم حضرت زینب مرا به عنوان پاسدار حرمت بارگاه مبارکش و مدافع شیعیان مظلومش پذیرفته باشد.


ما همچنان خواهیم جنگید یا سوزانده خواهیم شد و یا لگد کوب، اما نمی گذاریم حضرت زینب(سلام الله علیها) باری دیگر توسط پیروان یزید مورد حمله قرار بگیرد، ما رزمنده های بیشتری را خواهیم فرستاد تا جائیکه یک دیوار انسانی در مقابل هرگونه هجومی نسبت به مراقد اهل بیت (علیهم السلام) تشکیل شود.

یکی از همرزمان شهید نقل می کند:آقا سید در دفاع از حرم حضرت زینب(س)تنها به امور نظامی
اکتفا نمی کردند بلکه در سخت ترین شرایط کار فرهنگی را در راس امور قرار میدادند.
از جمله این امور خاطره ای است که توسط یکی از همرزمان شهید شرح آن می رود:
هنگام شروع عملیات وهابیون تکفیری ملعون جهت ایجاد شک در دل نیروهای مدافع حرم عمه زینب(س) فریاد
الله اکبر سر می دادند آقا سید با بصیرتشان متوجه حربه تکفیری های ملعون شدندو تهدید را تبدیل به فرصت کردند و به مدافعان فرمان ندای یا حسین دادند.


«دل رعشه ی دشمن
از نام حسین،یاد حسین،فریاد حسین است»


و دفاع مقدس است


گروههای تندرو و تروریستی وابسته به تشکیلات داعش و احرار الشام و جبهه النصره، حلقه محاصره دو شهرک نبل و الزهراء در سوریه را تنگ تر کردند.
به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم ؛ عناصر وابسته به تشکیلات موسوم به دولت اسلامی عراق و شام (داعش) و جبهه النصره و احرارالشام از روز یکشنبه پس از درگیری با واحدهای دفاع ملی کرد و لشکر کُردهای موسوم به صقور عفرین به روستاهای جلبل و تنب و الزیاره از سوی جنوب حمله کردند که حاصل آن 6 ساعت درگیری و کشته و زخمی شدن ده ها نفر بود.

منابع مربوط به تروریست ها تاکید می کنند که بر این روستاها سیطره یافته اند و واحدهای دفاع ملی کُرد به شهرک عقیبه که مقر اصلی کُردها در منطقه است عقب نشینی کرده اند اما منابع محلی این ادعا را رد کرده و تاکید می کنند درگیری ها هنوز ادامه دارد و پایگاه هایی که تروریست ها در جلبل به دست آورده اند زیر آتش سنگین توپخانه قرار دارد و به آنها اجازه پیشروی نمی دهد.

خاطرنشان می شود در صورت موفقیت داعش و هم پیمانانش در سیطره یافتن بر روستاهای کُردنشین اطراف شهرک های نبل و الزهراء و با توجه به تهدید این گروه ها به حمله به این شهرک ها عرصه بر این دو شهرک که ماه هاست در محاصره اند تنگ تر شده و ساکنان آنها در معرض خطر جدی قرار می گیرند.

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»
«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

«اللهم صل علی محمد و آل محمد»

بر حرمت ناموس خدا حساسیم
ما جلوه ای از یک غضب عباسیم !
با بغض گلوگیر سخن می گوییم
از تلخی تقدیر سخن می گوییم
فردا اگر از شما خطایی سر زد ...

با لهجه ی شمشیر سخن می گوییم !

پیوستن پسر شهید شاطری از شهدای مدافع حرم به جنبش لبیک یا زینب(س)

align: center

احسان شاطری پسر شهید حاج حسن شاطری (مهندس حسام خوشنویس) رئیس ستاد بازسازی لبنان که در سوریه به شهادت رسید به جنبش تصویری لبیک یا زینب پیوست.
او با حضور در نقطه صفر مرزی لبنان با سرزمین های اشغالی و در دست داشتن پلاکارد لبیک یا زینب جای پدر شهیدش را خالی کرد.
وی در پارک ایران واقع در مارون الراس لبنان که از اقدامات شهید شاطری در لبنان بود و در خط مرزی لبنان و فلسطین اشغالی دست به این اقدام زد.


عکس: محمدرضا نوری

......................

شهید یوسف العبد از حزب الله لبنان که در سوریه به مقام والای شهادت نائل شد


آیت الله آصفی نماینده مقام معظم رهبری در عراق که نماز را در حرم امام حسین بر پیکر شهید ابوعلی کربلایی از مدافعان حرم حضرت زینب ادا کرد


طواف پيکر شهداي عراقي مدافع حرم زينبيه در حرم سيدالشهداء

دانلود
_______


[/HR]

اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد
اللهم صل علی محمد و آل محمد

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم اجمعین

[="Georgia"][="Blue"]

:Gol:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم:Gol:
[/]

[=times new roman]

الّلهُمَّ صَلِّ عَلی مُحَمَّد وَآلِ مُحَمَّد وَعَجِّل فَرَجَهُم

[="Arial"][="Black"]

:Sham:اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم:Sham:

[/]

[=microsoft sans serif]اللهم صل علی محمد وال محمد و عجل فرجهم