جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: زني به دليل استفاده از قرص ضد بارداري عادتش به هم خورده و در وقت عادت لكه-بيني دارد؟

  1. #1

    عضویت
    جنسیت مهر ۱۳۸۸
    علاقه
    فقه جعفري
    نوشته
    3,119
    حضور
    52 روز 23 ساعت 3 دقیقه
    دریافت
    6
    آپلود
    0
    گالری
    8
    صلوات
    11229

    زني به دليل استفاده از قرص ضد بارداري عادتش به هم خورده و در وقت عادت لكه-بيني دارد؟





    زني به دليل استفاده از قرص ضد بارداري عادتش به هم خورده و در وقت عادت لكه-بيني دارد، ( البته اگر قرص نمي خورد به صورت طبيعي عادت مي شد) اين گونه لكه بيني چه حكمي دارد؟
    آیت الله خامنه اي (دام ظله) :

    . اگر لكه بيني تا سه روز استمرار نداشته باشد استحاضه است.

    پی نوشت:

    استفتائات جامعة الزهراء

    ویرایش توسط شفا : ۱۳۹۴/۱۲/۱۷ در ساعت ۲۲:۰۶
    زني به دليل استفاده از قرص ضد بارداري عادتش به هم خورده و در وقت عادت لكه-بيني دارد؟

    زني به دليل استفاده از قرص ضد بارداري عادتش به هم خورده و در وقت عادت لكه-بيني دارد؟

  2. صلوات ها 2


  3.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این موضوع را مشاهده کرده اند: 0

هیچ کاربری در لیست وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود