جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک

  1. #1

    عضویت
    جنسیت شهريور ۱۳۹۴
    نوشته
    3
    حضور
    27 دقیقه
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    3

    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک




    شش رویکرد در طراحی سایت فروشگاه آنلاین در سال 2015

    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک


    در سال 2015، دیگر واکنشگرایی در وب سایت های تجارت الکترونیک بعنوان یک مزیت رقابتی مطرح نیست بلکه تبدیل به یک ضرورت برای کسب و کار آنلاین شد .
    دکتر آنیل گوپتا، نویسنده و مشاور کسب و کار، در توصیف یک مزیت رقابتی می گوید: " مزیت رقابتی ساختار یا رویدادی است که در یک شرکت موجب محبوبیت کالا یا خدمات برای مشتریان می گردد و به موجب آن از رقبای خود پیشی می گیرد. در چند سال گذشته، داشتن یک وب سایت بهینه سازی شده برای تلفن همراه یک مزیت رقابتی برای فروشندگان آنلاین بود، اما در سال 2015 این یک نیاز است. در ادامه شش رویکرد طراحی سایت فروشگاهی است که در سایت های تجارت الکترونیک طراحی شده یا باز طراحی شده در سال 2015 رایج است بررسی می گردد.
    1. منوی مخفی


    در طراحی سایت سازگار با تلفن همراه نیاز است که برخی از عناصر سایت در رابط کاربری پنهان گردند و زمانی که کاربر به آنها نیاز داشت آنها را فراخوانی نماید . امروزه در اکثر سایت های گوگل این تکنیک لحاظ شده است.
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک

    2. طراحی واکنشگرا برای صفحه نمایش های بزرگ


    همانطور که قبلا ذکر شد، طراحی واکنشگرا برای دستگاه های تلفن همراه به یک نیاز برای موفقیت در تجارت الکترونیک تبدیل شده است ، دلایل قانع کننده جهت واکنشگرای برای صفحه نمایش های بزرگ نیز وجود دارد . به عنوان مثال، بسیاری از تلویزیون های هوشمند و یا کنسول های بازی، مانند Xbox One، بعضا بعنوان یک دستگاه اینترنتی فعال مورد استفاده قرار میگیرند.
    3. چیدمان متن انعطاف پذیر و بعضا فونت بزرگ


    در سال 2015 چیدمان متن و واکنشگرایی آن در بر اساس صفحه نمایش مورد توجه قرار گرفته است. همچنین استفاده از فونت های بزرگ و البته متن های کوتاه رایج است .
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک4. تصاویر بزرگ محصولات


    استفاده از عکس های بزرگ و با کیفیت:
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک
    کاربران در خرید و انتخاب خدمات بر اساس احساسات خود عمل می کنند. با بهره گیری از عکس هایی با کیفیت بالا محصولات خود را که قطعا بر حس اعتماد مشتری می افزایند ارائه نمایید و تمایل به خرید محصول را در کاربر بالا برید.
    5. ویدئو


    به طور کلی داستان سرایی ( تعریف یک سناریو) می تواند موثر تر باشد. تصاویر متحرکت ایده ها و احساسات را آسان تر می توان به بازدید کننده منتقل نمایند. قبل تر نیز استفاده از ویدیو برای معرفی کسب و کار اجرای در وب سایت وجود داشت . در سال 2015، این رویکرد توسعه یافت با امکانات گرافیک 3D و فیلم ها با کیفیت HD رشد قابل توجه ای داشت .
    نمونه ای از زمینه های ویدئویی در وب سایت
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک

    6. طراحی متریال


    طراحی متریال، با سازمان‌دهی المان‌های تعاملی سیستم‌عامل و استفاده‌ی بهینه‌تر از فضای موجود، نمای متفاوتی را از یک محتوا در ابزار‌های مختلف با سایز صفحه‌ی نمایش متفاوت همچون تبلت، تلفن‌هوشمند و پی‌سی نمایش می‌دهد. اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل نیز برای نمایش هرچه بهتر این قابلیت بروزرسانی خواهد شد. باید طراحی جدید را بیشتر از یک بروزرسانی ظاهری در طراحی سرویس‌های گوگل بنامیم. .
    رویکردهای طراحی سال 2015 در حوزه تجارت الکترونیک
    منبع : بلاگ سایت کد








  2.  

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این موضوع را مشاهده کرده اند: 0

هیچ کاربری در لیست وجود ندارد.

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود