صفحه 1 از 11 123 ... آخرین
جهت مشاهده مطالب کارشناسان و کاربران در این موضوع کلیک کنید   

موضوع: زنا و صیغه بدون اجازه و اطلاع همسر( من آنچه شرط بلاغ بود گفتم تو خواه ...)

  1. #1

    عضویت
    جنسیت بهمن ۱۳۸۹
    نوشته
    25
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    0
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    82

    پرسش زنا و صیغه بدون اجازه و اطلاع همسر( من آنچه شرط بلاغ بود گفتم تو خواه ...)




    با عرض سلام و تشکر از سایت بسیار مفید و آموزنده شما عزیزان

    سوالی که همیشه برای من مطرح بوده این است که در اسلام چه فرقی بین زنا و اینکه مرد بدون اجازه و اطلاع همسرش با زنی دیگری فقط جهت ارضای نیاز جنسی صیغه نماید. آیا این دو تفاوتی دارد یا نه؟ و اگر نه پس دیگر زنا چه معنایی می دهد؟ یعنی زنا هم همان صیغه بدون اجازه همسر است.
    ویرایش توسط صدیق : ۱۳۹۴/۱۱/۲۵ در ساعت ۲۳:۱۹

  2. صلوات ها 12


  3.  

  4. #2

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۰
    علاقه
    نقد
    نوشته
    811
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    3330



    با عرض سلام و تشکر از سایت بسیار مفید و آموزنده شما عزیزان

    سوالی که همیشه برای من مطرح بوده این است که در اسلام چه فرقی بین زنا و اینکه مرد بدون اجازه و اطلاع همسرش با زنی دیگری فقط جهت داشتن س/ک//س صیغه نماید. آیا این دو تفاوتی دارد یا نه؟ و اگر نه پس دیگر زنا چه معنایی می دهد؟ یعنی زنا هم همان صیغه بدون اجازه همسر است.
    سلام
    کجای کارین! تو اسلام مرد اصلا سنگسار نمیشه همیشه بهونه داره این زنه که سنگسار میشه!
    برا همینه که سنگسار بدعته تو قران نیست تناقض داره ظلم و تبعیض به زنه
    http://www.askdin.com/showthread.php?t=11510&page=5


    ویرایش توسط منتقد : ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ در ساعت ۱۲:۲۲
    حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی / دام تزوير مکن چون دگران قرآن را
    وقتی عنان و افسار عقل آزاد شود و عقل، محبوس در سه زنجیز نباشد : هوای نفس،عادت دینی و اعمال دینی- تعصب بر تفکر و يا سنت گذشتگان یا این شرط ، این عقل آزاد صاحبش را به منزل نجات می رساند
    (
    شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید)ج 20 ص 343، روایت شماره ی 950)

  5. صلوات ها 9


  6. #3

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۹
    نوشته
    10,905
    حضور
    84 روز 15 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    18
    صلوات
    40518



    نقل قول نوشته اصلی توسط سوشی نمایش پست ها
    با عرض سلام و تشکر از سایت بسیار مفید و آموزنده شما عزیزان

    سوالی که همیشه برای من مطرح بوده این است که در اسلام چه فرقی بین زنا و اینکه مرد بدون اجازه و اطلاع همسرش با زنی دیگری فقط جهت داشتن س/ک//س صیغه نماید. آیا این دو تفاوتی دارد یا نه؟ و اگر نه پس دیگر زنا چه معنایی می دهد؟ یعنی زنا هم همان صیغه بدون اجازه همسر است.

    با سلام
    دوست گرامی شما اگر معنی و مفهوم زنا را بدانید !!
    ان را با صیغه مقایسه
    نمیکردید !!
    این قیاس نادرست را از کجا برداشت کرده اید؟
    ازدواج موقت تمام احکام ازدواج را دارد به جز نفقه و بعضی از جزئیات دیگر، اما فرزند از آنها ارث می برد و مسئولیت عدّه نگه داشتن بعد از پایان مدت بر دوش زن می باشد و زن هرگز نمی تواند در این مدت همسر مرد دیگری شود و امثال آن. حالا این چه ارتباطی با زنا دارد؟؟؟

    زنا يعني ارتباط نامشروع زن و مرد نامحرم که دو حالت دارد: 1. زناي محصنه 2. زناي غير محصنه
    هر گاه يکي از طرفين خواه زن يا مرد يا هر دو انها، داراي همسر (متاهل باشند)، اين عمل نامشروع نسبت به او محصنه محسوب مي شود و هر گاه يکي از انها يا هر دو انها مجرد (فاقد همسر) باشند، نسبت به او غير محصنه خواهد بود.
    به عبارت ديگرمردي كه زن دارد اگر با زن ديگري زنا كند و نيز زني كه شوهر دارد با مرد ديگري زنا نمايد آن را زناي محصنه گويند كه در صورت فراهم بودن شرايط آن بر آنها حد جاري مي شود و حد آن رجم يعني سنگسار كردن زاني و زانيه است.
    جوان مجرد كه همسر ندارد خواه مرد باشد يا زن، اگر با ديگري زنا كند آن را زناي غير محصنه گويند و حدش تازيانه است.
    البته بايد توجه داشت اگر مرد مجرد با زن شوهر دار زنا كند، حد زن رجم است ولي حد مرد تازيانه است چون زناي در حق مرد زناي غيرمحصنه است و نيز اگر دختر مجردي با مردي كه همسر دارد زنا كند. تنها مرد را سنگسار مي كنند و بر زن تازيانه مي زنند.
    با وجود اين اگر زن يا شوهر، دور از شهر سکونت همسرش باشند و اقدام به اين کار نامشروع کرده باشند رجم اجرا مي شود.
    توضيح ( يکي از شرايط محصنه بودن اين است_ترجمه تحرير الوسيله ج 4 ص 177 شرط پنجم)
    اما موارد اجراي در احاديث و نيز کتب تاريخي مضبوط است.
    بسياري از موارد دال بر ان است که خدمت رسول اکرم(ص) يا علي(ع) مي رسيدند و با اعتراف با زشتي اين کار، تقاضاي تطهير (دل) و سبک بالي خود از عذاب روحي گناه به وسيله او براي مجازات و حدود اللهي را مي نمودند. V}(ر.ک؛ قضاوت هاي امام علي(ع))
    مثل اینکه شما در حلال و حرام مانده اید و دوست دارید حلال خداوند را حرام
    و حرام را حلال جلوه دهید ؟؟؟
    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ در ساعت ۱۴:۴۸
    حسن خزّاز گفت:از امام رضا ( عليه السّلام ) شنيدم كه فرمود:
    بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شيعيان ما از دجّال بيشتر است.
    حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم ) به چه علّت؟فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنين شود، حقّ و باطل به هم در آميزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
    ( صفات الشيعه ص 8 )

  7. صلوات ها 23


  8. #4

    عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۹
    علاقه
    iran qom
    نوشته
    331
    حضور
    24 دقیقه
    دریافت
    17
    آپلود
    1
    گالری
    0
    صلوات
    1452



    نقل قول نوشته اصلی توسط سوشی نمایش پست ها

    یعنی زنا هم همان صیغه بدون اجازه همسر است

    با سلام
    ازدواج موقت مرد نیازی به اجازه همسر او ندارد تا اگر نباشد زنا محسوب شود. واین پیش فرض صحیح نمی باشد.


    نقل قول نوشته اصلی توسط سوشی نمایش پست ها
    در اسلام چه فرقی بین زنا و اینکه مرد بدون اجازه و اطلاع همسرش با زنی دیگری فقط جهت داشتن س/ک//س صیغه نماید. آیا این دو تفاوتی دارد یا نه؟

    برخی از تفاوت‏هاى عقد موقت و زنا به شرح ذیل است:
    1. صیغه موقّت یک نوع ازدواج است؛ همان طور که ازدواج دائم نوع دیگرى از ازدواج است و هر دو شرایط و احکام خاص خود را دارد که از جمله آن ذکر صیغه عقد، مهریه و مدت است. اما زنا بدون توجه به این شرایط (مثل نخواندن صیغه عقد) کارى صورت مى‏گیرد.

    2. در ازدواج موقّت نسبت به دختر باکره، اجازه پدر و یا جد پدرى او لازم است؛ در نتیجه این کار با اطلاع خانواده و به دور از احساسات و پنهان‏کارى‏ها صورت مى‏پذیرد.

    3. در ازدواج موقت، زن باید بعد از تمام شدن مدت عقد، عده( ومدت عده بستگی به موارد خاص دارد و حداقل از دو ماه کمتر نیست) نگه داردیعنی بعد از هر صیغه موقت باید مدت نسبتا تقریبا طولانی را از صیغه شدن خودداری کند ؛ ولى در زنا این قانون وجود ندارد.

    5. در ازدواج موقت، مرد مسئولیت‏پذیر است و توابع این ارتباط را از جهت فرزنددار شدن احتمالى مى‏پذیرد؛ در حالى که در عمل نامشروع این امر وجود ندارد.

    6. در ازدواج موقت «روابط» براساس «ضوابط» شکل مى‏گیرد و ارضاى جنسى به صورتى نظام‏مند و قانونى، پاسخ داده مى‏شود، در حالى که در زنا ضابطه‏اى وجود ندارد و غیرقانونى است.

    7. اعتبار زن در زنا از بین می رودواو به موجودی بی ارزش ودر دسترس تبدیل می گردد در حالی که ازدواج موقت شرایط خاص را دارد که این شرایط موجب آبرومندی زن می گردد

    8. در زنا فرزند نا مشروع به وجود می آید ولی در صیغه فرزند حلال زاده است

    9. در زنا فرزندی اگر متولد شد والدین مسئولیت تربیت او را عهده دار نمی شود مگر اینکه او را نیز وسیله ای برای شهوت های بعدی خود قرار دهند درحالی که فرزند حاصل از صیغه در خانواده ای پاک قابل تربیت ومشابه فرزندان ازدواج دائم است
    10. به سبب آلوده بودن افراد زنا کار و حالت احساس گناهی که والدین دارند احتمال بیمار بودن فرزند حاصل از زنا زیاداست
    11. در زنا چون احساس گناه وجود دارد پرده های حائل میان انسان وخداوند از بین می رود وانسان شقی می گردد در حالی که در ازدواج موقت چون این عمل مطابق با قوانین الهی است این خطر وجود ندارد
    12)صیغه به سبب ماهیتی که دارد در جهت تحکیم نظام خانواده است ولی زنا خانمان بر اندار است و بنیان خانواده را متزلزل می کند

    13)در زنا زن در يك روز ميتواند با 10 تا مرد ازدواج غیر شرعی کند واین عامل شیوع فحشا وبیماری می شوداما در صيغه موقت يك زن فقط ميتواند با يك مرد ازدواج کند و بعد از آن بايد عده نگه دارد.
    14)بچه متولد شده از زنا به هيچ يك از زن و مرد زناكار تعلق نميگيره درحالي كه بچه متولد از صيغه موقت شرعا و قانونا فرزند پدر و مادر خويش است.
    15)بچه متولد شده از زنا از مرد و زن زناكار ارث نميبرد در حالي كه بچه متولد شده از صيغه موقت از هر دو ارث ميبرد.
    16)زنا موجب عذاب دنيوي (شلاق و رجم و اعدام و...) و اخروي است. در حالي كه صيغه موقت موجب فايده دنيوي و ثواب اخروي است.
    17)زنا به زن به عنوان يك وسيله ارضاي شهوت نگاه ميكند. اما صيغه موقت به زن شخصيت مي­دهد و آبروي او را از جهت مالي و جنسي تامين مي­كند.
    18)زنا عامل انتشار بيماري است. اما صيغه در صورتي كه شرايط آن رعايت شود نمي­تواند عامل بيماري باشد.
    19)زنا باعث از بين رفتن زيبايي و طراوت و شخصيت زن مي­شود.

    ویرایش توسط یوسف : ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ در ساعت ۲۲:۵۲

  9. صلوات ها 8


  10. #5

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۰
    علاقه
    نقد
    نوشته
    811
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    3330




    7. اعتبار زن در زنا از بین می رودواو به موجودی بی ارزش ودر دسترس تبدیل می گردد در حالی که ازدواج موقت شرایط خاص را دارد که این شرایط موجب آبرومندی زن می گردد
    تو صیغه زن در حد یه کالا پایین میاد باید مثل کاگر جنسی بهش پرداخت کنن، فاتو اجورهن!
    تو زنا یا رابطه دوطرفه که براساس دوستی یا .. است، برای پول رابطه ایجاد نمیشه

    صیغه مثل روسپیگریه فقط یه خورده قانونمندتر
    ارزش زن تو هردوتاش پایین میاد

    حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی / دام تزوير مکن چون دگران قرآن را
    وقتی عنان و افسار عقل آزاد شود و عقل، محبوس در سه زنجیز نباشد : هوای نفس،عادت دینی و اعمال دینی- تعصب بر تفکر و يا سنت گذشتگان یا این شرط ، این عقل آزاد صاحبش را به منزل نجات می رساند
    (
    شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید)ج 20 ص 343، روایت شماره ی 950)

  11. صلوات ها 10


  12. #6

    عضویت
    جنسیت اسفند ۱۳۸۹
    علاقه
    iran qom
    نوشته
    331
    حضور
    24 دقیقه
    دریافت
    17
    آپلود
    1
    گالری
    0
    صلوات
    1452



    تو صیغه زن در حد یه کالا پایین میاد باید مثل کاگر جنسی بهش پرداخت کنن، فاتو اجورهن! تو زنا یا رابطه دوطرفه که براساس دوستی یا .. است، برای پول رابطه ایجاد نمیشه


    توجه صرف به مسئله اجورهن نگاه ناقص به موضوع است وهر قانون را باید با ابعاد مختلفش سنجید.

    کارگر وکالای جنسی کسی است که آماده است با هرکسی وبدون هیچ شرائط وقانونی ازدواج کند فقط به خاطر پول وهیچ شرط دیگر واین همانطور که در بالا گفته شده ممکن است در یک روز ده بار با ده نفر اتفاق بیفتدو در این فرآیند توجهی به فرزند احتمالی نمی شود وهیچ مسئولیتی در قبال آن پذیرفته نمیشود.

    ولی زنی که ازدواج موقت می کند (با شرائط خاص خودش) امکان ازدواج با همسر دیگر فبل از سه ماه را ندارد مسئولیت مادر شدن را می پذیرد و شرایط این ازدواج بیشتر از این است که گفته شود فقط کمی قانوندمند تر است. به همین دلیل نگاه آلوده وکالایی وبه زن نمیشود.

    من نمی دانم «در زنا رابطه بر اساس دوستی است» یعنی چه ؟نمی دانم همه انهایی که در توریسم جنسی شرکت می کنند وبه اسیای دور می روند بالا ترین جنایات را در قالب این برنامه اجرا می کنند وبه صغیر و کبیر رحم نمی کنند چه نوعی از دوستی را اجرا می کنند؟
    ونمیدانم مورد تجاوز قرار گرفتن پانزده درصد زنان امریکایی چه نوعی از دوستی است؟
    ونمی دانم که دخترکان 12 ساله ای که در سراسر جهان قربانی این صنعت می شوند وخرید وفروش می شوند چه نوعی از دوستی را تجربه می کنند؟و...
    ویرایش توسط یوسف : ۱۳۹۰/۰۳/۰۷ در ساعت ۲۳:۵۸

  13. صلوات ها 3


  14. #7

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۸۹
    نوشته
    10,905
    حضور
    84 روز 15 ساعت 7 دقیقه
    دریافت
    7
    آپلود
    0
    گالری
    18
    صلوات
    40518



    نقل قول نوشته اصلی توسط منتقد نمایش پست ها

    تو صیغه زن در حد یه کالا پایین میاد باید مثل کاگر جنسی بهش پرداخت کنن، فاتو اجورهن!
    تو زنا یا رابطه دوطرفه که براساس دوستی یا .. است، برای پول رابطه ایجاد نمیشه

    صیغه مثل روسپیگریه فقط یه خورده قانونمندتر
    ارزش زن تو هردوتاش پایین میاد

    با سلام
    سرکار منتقد
    قبلا هم به شما متذکر شدیم اما بازهم وارد مباحثی میشوید که در تخصص شما نیست
    دليل قرآني درباره ازدواج موقت مي‏فرمايد: (فَمَا اسْتَمْتَعْتُمْ بِهِ مِنْهِنَّ فَآتُوهُنَّ أُجُورَهُنَّ فَرِيضَةً)؛
    مراقب باشید!در لباس انتقاد! قرآن و بزرگان دین را زیر سوال نبرید که خداوند میفرماید
    يا ايها الذين امنوا اجتنبوا كثيرا من الظن ان بعض الظن اثم
    ((اى كسانى كه ايمان آورده ايد، از بسيارى از گمانها، در حق همديگر اجتناب كنيد، كه برخى از گمانها گناه است )).


    چنان كه گفته شد، ازدواج موقت از نظر ماهيت با ازدواج دائمى تفاوتى ندارد، و آنچه زن از مرد مي‏گيرد.
    مهريه به شمار مي‏رود. در هر دو ازدواج مرد حق استمتاع از همسر خود را دارد، و در مقابل پرداخت مهريه به زن بر او واجب است.
    عقد ازدواج ـ اعم از دائمى و موقت ـ نوعى داد و ستد مالى و اجاره نيست، بلكه پيمانى است مقدس كه بر اساس انگيزه‏اى معقول و مشروع ميان زن و شوهر برقرار مي‏شود، و پرداخت مهريه از احكام شرعى آن است.
    شگفت‏آور اين است كه كسانى كه چنين ايرادى را بر ازدواج موقت مي‏گيرند، بهره‏كشي‏هاى شيطانى و شهوانى كه در دنياى جديد از زن مي‏شود را از مظاهر تمدن و انسانيت مي‏شمارند.
    كيست كه نداند امروز در جهان غرب، زيبايى زن، آواز زن، هنر و ابتكار زن، جسم و روان زن و بالاخره شخيت زن، وسيله‏اى ناچيز در خدمت سرمايه‏دارى اروپا و امريكاست.
    چگونه است كه اگر زنى با شرايط آزاد با يك مرد به طور موقت ازدواج كند، بر خلاف شرافت و كرامت زن اقدام كرده است، ولى اگر زنى در يك عروسى يا شب‏نشينى و مجلسى لهو و لعب در مقابل چشمان حريص هزار مرد و براى ارضاى تمايلات جنسى آنها هزار و يك حركت نمايشى را انجام دهد، و حنجره خود را پاره كند، تا مزد معينى دريافت كند، برخلاف كرامت و شرافت زن عمل نكرده است!؟(1)

    سوءاستفاده ممنوع با كمال تأسف بايد اذعان كرد كه ازدواج موقت ـ بسان قانون تعدد زوجات و نظاير آن ـ توسط برخى از مردان و زنان مسلمان مورد بي‏حرمتى قرار گرفته است.
    مردان و زنان هوسباز، فلسفه و حكمت اين قانون مهم و ضرورى اسلامى را زير پا گذاشته، و صرفا براى كامجويي و هوسرانى به آن عمل كرده‏اند.
    اين سوءاستفاده از ازدواج موقت سوژه در دست مخالفان داده است تا آن را به عنوان امرى مستهجن و موهن بينگارند و ترويج كنند.
    بدين جهت است كه ائمه اطهار مردان زن‏دار را از آن منع كرده‏اند، ولى در عين حال براى آنكه اهميت و ضرورت آن را مورد تأكيد قرار دهند، با عقيده اهل سنت كه سبب متروك شدن سنت نبوي(ص) گرديده است كه به وضوح در روايات ائمه طاهرين(ع) به چشم مي‏خورد.
    امام صادق(ع) فرموده است: «يكى از موضوعاتى كه من هرگز در بيان آن تقيه نخواهم كرد موضوع متعه است.»[2]
    همچنانکه امام کاظم علیه السلام به على بن یقطین فرمود:
    (على بن يقطين را بر اين كه دست به ازدواج موقت زده بود مورد عتاب قرار داده) و فرموده است: «تو را با ازدواج موقت چه كار، در حالى كه خداوند تو را از آن بي‏نياز كرده است.»
    و به ديگرى فرمود: «اين كار براى كسى رواست كه خداوند او را با داشتن همسرى از اين كار بي‏نياز نكرده است.»
    كسى كه داراى همسر است، فقط هنگامى مي‏تواند دست به اين كار بزند كه دسترسي به همسر خود نداشته باشد.»[3]
    به هر حال، آنچه مسلم است اين است كه هرگز منظور و مقصود قانون‏گذار از وضع و تشريع اين قانون، و منظور ائمه اطهار(ع) از ترغيب و تشويق به آن اين نبوده است كه وسيله هوسرانى و هواپرستى براى حيوان صفتان، يا وسيله بيچارگى براى عده‏اى زنان اغفال شده و فرزندان بي‏سرپرست فراهم كند.[4]

    1 . استاد مرتضى مطهري، نظام حقوق زن در اسلام: ص 67.

    2 . نظام حقوق زن در اسلام: ص 82.


    3. همان.

    4 . همان.
    ویرایش توسط رضا : ۱۳۹۰/۰۳/۰۸ در ساعت ۰۰:۰۳
    حسن خزّاز گفت:از امام رضا ( عليه السّلام ) شنيدم كه فرمود:
    بعضى از كسانى كه ادّعاى محبّت و دوستى ما را دارند،ضررشان براى شيعيان ما از دجّال بيشتر است.
    حسن گفت: عرض كردم اى پسر رسول خدا( صلّى اللَّه عليه و آله و سلّم ) به چه علّت؟فرمود: به خاطر دوستى‏شان با دشمنان ما و دشمنى‏شان با دوستان ما. و هر گاه چنين شود، حقّ و باطل به هم در آميزد و امر مشتبه گردد و مؤمن از منافق باز شناخته نشود.
    ( صفات الشيعه ص 8 )

  15. صلوات ها 11


  16. #8

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۰
    علاقه
    نقد
    نوشته
    811
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    3330



    من نمی دانم «در زنا رابطه بر اساس دوستی است» یعنی چه ؟ لابد همه انهایی که در توریسم جنسی شرکت می کنند وبه اسیای دور می روند بالا ترین جنایات را در قالب این برنامه اجرا می کنند وبه صغیر و کبیر رحم نمی کنند چه نوعی از دوستی است؟
    روسپی گری، تجاوز،سواستفاده جنسی از کودکان ...با زنایی که دونفر انجام میدن اونم بخاطر دوستی یا .. فرق داره
    این رابطه آزاده
    منم تاییدش نمیکنم

    ولی صیغه مثل روسپیگری و خود فروشی پایین اومدن ارزش زنه
    زشت بودن روسپیگری زشتی صیغه رو پاک نمیکنه

    اوناییم که صیغه میکنن رابطه دوستی نیست فقط خاموش کردن جنسیه،براشون مهم نیست کی هرکیو پیدا کردن صیغه میکنن

    زشته بیخوده
    اکثر اونایی که صیغه میکنن به صیغه به این چشم نگاه میکنن رابطه پایدار نمیخوان و زن در اینجا مثل یه کالای جنسی میمونه!
    فاتو اجورهن!
    صیغه رو از این آیه برداشت کردن
    بخاطر اینکه مثل آیه ازدواج دائم از مهریه و صداق چیزی نگفته ولی گفته اجر و مزدشان را بدهید

    ویرایش توسط منتقد : ۱۳۹۰/۰۳/۰۸ در ساعت ۰۰:۰۵
    حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی / دام تزوير مکن چون دگران قرآن را
    وقتی عنان و افسار عقل آزاد شود و عقل، محبوس در سه زنجیز نباشد : هوای نفس،عادت دینی و اعمال دینی- تعصب بر تفکر و يا سنت گذشتگان یا این شرط ، این عقل آزاد صاحبش را به منزل نجات می رساند
    (
    شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید)ج 20 ص 343، روایت شماره ی 950)

  17. صلوات ها 4


  18. #9

    عضویت
    جنسیت آبان ۱۳۸۹
    علاقه
    کامپیوتر
    نوشته
    1,842
    حضور
    27 روز 1 ساعت 5 دقیقه
    دریافت
    2
    آپلود
    0
    گالری
    60
    صلوات
    12355



    نقل قول نوشته اصلی توسط منتقد نمایش پست ها

    تو صیغه زن در حد یه کالا پایین میاد باید مثل کاگر جنسی بهش پرداخت کنن، فاتو اجورهن!
    تو زنا یا رابطه دوطرفه که براساس دوستی یا .. است، برای پول رابطه ایجاد نمیشه

    صیغه مثل روسپیگریه فقط یه خورده قانونمندتر
    ارزش زن تو هردوتاش پایین میاد



    حلال خدارو حروم

    فکنم شما قریضه جنسی و می خواین نابود کنین

    تفکر عصر حجریییی

    این روزها میگذرد... اما من از این روز ها نمیگذرم
    ♥مدیون من خواهید بود اگر در جایی از حرف و نظر من،ناراحت و دلخور شده باشید اما بخودم نگویید که ازشما عذرخواهی نموده و مرا ببخشید

  19. صلوات ها 4


  20. #10

    عضویت
    جنسیت فروردين ۱۳۹۰
    علاقه
    نقد
    نوشته
    811
    حضور
    نامشخص
    دریافت
    1
    آپلود
    0
    گالری
    0
    صلوات
    3330



    حلال خدارو حروم

    فکنم شما قریضه جنسی و می خواین نابود کنین

    تفکر عصر حجریییی
    غریزه جنسی با ازدواج باید رفع بشه، بی بندو باری نباید بیاره، هرکی زن هم داره صیغه میتونه بکنه،بینهایت صیغه میتونه بکنه، ضابطه دار کردن روابط جنسی تو اسلام فقط برای زنه ،مردا آزادن

    تفکر عصر حجره که میگه زن کالای جنسیه
    خودشم اختیاری نداره چون نه میتونه ازدواج مجدد بکنه ،هم برا طلاق باید عده نگه داره، هم قبل ازدواج اختیار ازدواجش دست پدرشه،هم میتونه پدر دخترشو قبل سن بلوغ شوهر بده که اون موقع مورد سواستفاده جنسی میشه قرار بگیره حتی اگه طفل شیرخواره باشه! بمیرم برا طفلی که اسیر این دیوها بشه،تازه موقع ازدواجم فقط هر4ماه وظیفه شرعی شوهرشه که تمکین کنه ،خودش همیشه باید دربست نوکر باشه!!



    ویرایش توسط مدیر اجرایی : ۱۳۹۰/۰۳/۰۹ در ساعت ۱۱:۱۸
    حافظا می خور و رندی کن و خوش باش ولی / دام تزوير مکن چون دگران قرآن را
    وقتی عنان و افسار عقل آزاد شود و عقل، محبوس در سه زنجیز نباشد : هوای نفس،عادت دینی و اعمال دینی- تعصب بر تفکر و يا سنت گذشتگان یا این شرط ، این عقل آزاد صاحبش را به منزل نجات می رساند
    (
    شرح نهج البلاغه(ابن ابی الحدید)ج 20 ص 343، روایت شماره ی 950)

  21. صلوات ها 6


صفحه 1 از 11 123 ... آخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کاربرانی که این موضوع رو مطالعه کرده اند از ۱۳۹۲/۰۹/۱۰, ۱۸:۱۴ : 6

کلمات کلیدی این موضوع

اشتراک گذاری

اشتراک گذاری

مجوز های ارسال و ویرایش

  • شما نمیتوانید موضوع جدیدی ارسال کنید
  • شما امکان ارسال پاسخ را ندارید
  • شما نمیتوانید فایل پیوست کنید.
  • شما نمیتوانید پست های خود را ویرایش کنید
  •  
^

ورود

ورود