سال 2012 و دیدگاه های مختلف نسبت به آن و موضوع مهم بیداری اسلامی درجهان!!!

تب‌های اولیه

183 پستها / 0 جدید
آخرین ارسال

hush dragon;161552 نوشت:
خودم از کسایی هستم که نمی زارم کسی بر علیه نظام جموری اسلامی حرف بزنه.همیشه از دولت حمایت کردم(اما بجا. اشکالات دولت رو گفتم و همیشه گفتم اگه می خواین مشکلات برطرف بشه باید پشت دولت باشیم.(البته فرقی نداره کدوم دولت اصلاحات یا اصولگرایان)) اگه شما هم تو چنین موقعیتی باشین می فهمین که اکثر از شما حمایت می کنن. باید بگم که مردم ما متاسفانه خیلی برای جواب دادن کم حوصله یا کم رو یا نمی دونم هر چی دیگه هستن.
باید این میدان داری رو ما بکنیم و نزاریم که تو مجامع عمومی کسی میدون داری بکنه.(البته با اطلاعات کافی.)

آفرین برشمادوست عزیز
اگرتوجه داشته باشیدهردولتی دردنیاکه تاحدودی ثابت قدم مانده است ابتداتوسط مردم حمایت می شدومردم فقط ازدولت کشورشان خوبی می گفتندهرچندکه دولتشان بدیاخوب بودواین باعث می شدکه عوامل بیگانه ونفوذی نتوانندبه چنین کشورهایی صدمه بزنندوبزرگترین واصلی ترین ویژگی یک کشورمتعالی این است که غیرازعقایدشبیه به هم دولت وملت پابه پای هم حرکت کنندوملت حق دولت رااداکندوبرای منحرف نشدن جامعه ازدستورات بزرگان وسیاست مداران مذهبی وموردانتخاب خودبه هرنحوی پیروی کنندودولت هم حق مردم رااداکندباحفظ اتحاددربین ارگان های مختلف خود، نیازهای مردم رابه هرنحوی که باشدتأمین کندومردم رابه دینشان تشویق کنندوبه مردم آزادی کلام وامنیت وآرامش عطاکنندودرمقابل نفوذحسودان ومنافقان وظالمان دنیاباتمام قوابایستدچنین جامعه ای نه دنیامی توانددرموردش حرفی بزندونه حتی یک فرقه ازخودجامعه ونه هیچ سخنی می توانداتحادمردم راازبین ببرد
واین است یکی ازمهمترین ویژگی های یک سرزمین الهی

hush dragon;161561 نوشت:
برادرا
اگه یه کم اخبار رو دنبال کنین می فهمین که ایران وضعش از جا های دیگه بهتره. نمی گم عالیه اما از جا هی دیگه بهتره. برین مهد تمدن و دموکراسی(؟) تعنی آمریکا رو ببینین. ببینین که چجوری زندگی می کنن. ببینین که حتی حق مطالبه نیاز هاشونو ندارن که هیچ بلکه از کوچکترین حقوقشون هم محرومن.
همینقدر که یه عده می شینن تو یه جا و علیه دولت حرف می زنن و هیچ کی هم کارشون نداره خودش آرزوی مردم خیلی از کشور هاست.
البته اگه قدر دان این نعمت ها باشیم...........


بله درسته ولی
درچنین کشورهای یهودی - مسیحی مانندآمریکا واسرائیل وانگلستان وفرانسه و... کتاب های مقدس وآسمانیشان وبقیه احکام ودستورات الهی راطبق خواسته های نفسانی مردم وطبق سیاست های موردپسنددولت هایشان تغییرداده اندوتحریف کرده اند(مانندنقض ویاسهل پنداشتن زندگی پس ازمرگ ومعادوزندگی جاودانه ی آخرت)طوری که کم حرام هاوممنوعاتی رامی توانیددرزندگی سیاسی واجتماعی آنهاببنیدمگراینکه باعث تمایزآنها ازدیگرکشورهاودین ها بشودواقعاً این چطوردین هایی است که مردم هرکاری که می خواهندانجام می دهندودرخودنیازی به پیروی ازدستورات خداوندعالمیان نمی بینندوحتی کسانی راهم که شرم ازکارهای دنیوی آنهادارند راتمسخرمی کنندواین برای دولت هایشان بسیارسیاست خوبی است که مردمشان راچنان به جان دنیاولذات آن انداخته اندکه فرصت فکرکردن به کمبودهاوسیاست دولت هایشان وکارهای مخرب آنهادردنیاراازآنهاگرفته اندومردم این کشورهاهم انسانیت راهمان خوی حیوانی پنداشتندودل به دنیاولذاتش که داده اندفکرمی کننددولت هایشان همه چیزبه آنهاداده است ونیازبه اعتراضی درخودنمی بیننددرحالی که نخیردولت هایشان اینقدربه آنهاخدمت نکرده اندکه می پندارندفقط آنهارامانندحیوان چنان آزادگذاشته اندتابرای خودبچرندوکاری به کارآنهانداشته باشند
مخصوصاً مردم آمریکا هیچ چیزی ازسیاست ودولت خودشان نمی دانندغیرازاوباماواطرافش(بااینکه اوباماوکابینه ی ظاهریش مترسکی بیش نیستندوقوانین ودستورات برعهده ی کسانی می باشدکه هیچ کس آنهارانمی شناسد)
بهتراست بگویم من شنیدم که طبق آمارگیری ومصاحبه هاازمردم آمریکا 70درصدمردم آمریک نمی دانندکشورعراق درکدام قاره ی دنیاقرارداردهمان کشوری که دولتشان داردآن راسوراخ می کندوازآب سیاه تمیزمی کنداین فاجعه ی بزرگی است
آفرین برکشورودولتی که سیاست وحکومتش براساس دین وکتاب ودستورات پیامبران الهی است که چنین کشوری واقعاً کاربزرگ وطاقت فرسایی انجام می دهدوکارهرکسی دردنیانمی باشد

ناو هاي آمريكايي مستقر در جنوب استرالیا استراتژيك جنگي گرفتند و چين هم خط و نشان كشيده !شايد جنگ بشه!چرا امريكا دست از اين شيطنت ها بر نميداره واقعا چي ميخواد از مردم دنيا!!هر جا نفت هست به بهانه نجات مردم و حقوق بشر و ........ مثل مار چنبره ميزنه چند وقت يك بار هم براي قدرت هاي ديگه هم شاخ و شونه ميكشه..............بي چشم و رو ها از الان دارند براي 20 سال ديگه كه جمعيت دنيا چند برابر ميشه براي مردم حساب و كتاب ميكنند كه از كجا مفت مفت ذخاير انرژي كشورهاي ديگه رو ببرند....يا كجا اقتصاد قوي داره ؟(مثل چين) يك جنگ ایجاد کنند يا حتي ترس ايجاد كنند و يكم سود ببرند!!....بلايي كه سر ايران اوردند و سود كردند !

http://www.entekhab.ir/fa/news/44740
من فکر میکنم ممکنه جنگ بشه!

سلام خدمت همگی.
امیدوارم فهمیده باشین که اکثر مردم با دولت و نظام اسلامی مشکل ندارن.
در ضمن ببخشیدا ولی لطف کنید نظراتتونو تو چهار چوب بحث قرار بدین یه کم احساسی داره می شه.
.
.
.
تو زمینه جنگ باید بگم که جنگ آمریکا با هر کشوری برابر نابودی اونه. اینو خودشم میدونه. اما احتمال جنگ رو نقض نمی کنم چون معتقدم که اگه گربه به بنبست برسه به سگ هم حمله می کنه چون تنها راه رهایی اونه.

hush dragon;161996 نوشت:

امیدوارم فهمیده باشین که اکثر مردم با دولت و نظام اسلامی مشکل ندارن.
.

خودتون داریدبحث ازچارچوب خارج می کنید

درمورداینکه اکثرمردم بانظام اسلامی مشکلی ندارند مخالفم اگراینطورباشدکه تمام دنیاازمااستقبال می کنندوسخنان ماراگوش می دهندنه اینکه وقتی مسلمان دیدندچنان ازآن فرارمی کنندکه انگارتروریست درجه یک دیدندمن می دانم این تفکرات باطل به خاطرتبلیغات گسترده می باشدولی بالاخره می گویم اکثرمردم بانظام اسلامی مشکل دارندطبق آموخته هایشان آنهامی پندارندکه همه ی ایرانیان زاغه نشین وتنگ روزی وگناهکارهستندطوریکه درصورتی یکی ازآنهابه ایران می آیندنظرشان کلاً عوض می شودآنهامی پندارنداسلام یعنی فشاربرروی جسم وروان ومحدودیت سخت برروی کارها آنهامی پندارندکه اسلام یعنی زندان زنان درسته که اینطورنیست ولی به آن اعتقادشدیددارندآنهادرموردکشورهای اسلامی می پندارندکه دولتی حاکم وقدرتمنددارندکه فقط برسرمردمش می کوبندخودمان می دانیم که آنهاهیچ آزادی تفکرندارندوفقط سخنان بزرگان وعلمای فاسدخودرامی پذیرند(طبق آیه قرآن بنی اسرائیل فقط علماودانشمندان خودرامی پرستند)من که درمورداین مردم صحبت می کنم منظورم اکثریت مردم دنیااست برای مثال درطراف dead seaمدارسی وجودداردبه نام Gises camp(اگه اشتباه نوشتم ببخشید) که کودکان خردسال تاجوانان راازنظرذهنی تعلیم وتربیت می کنندوبصورت وحشتناک بااحساسات فطری بچه هابازی می کنندوبه شستوشوی مغزی جدی بچه های آمریکایاشایدهم دیگرکشورهامی پردازند(من برخی کلیپ هایش رادیدم) طوری که کودکان کوچک به دورماکت جورج بوش چنین گریه وزاری وباصدای بلندعبادت می کنندکه گویاخدارادیده اندوبعضی مواقع هم به شدت خودشان رامی زنندوفوران شدیداحساسات می کننددریکی ازجلساتشان که من خودم دیدم لیوان هایی راکه رویش نام ودین وبزرگان دشمنان خودشان رامی نویسندنام ایران رانوشته بودندوبچه های کوچک یکی یکی می آمدندوباچکشی که به آنهاداده می شدچنان بافریادونهایت کینه برروی آن لیوان هامی کوبیدندوخوردمی کردندکه گویانام شیطان روی آنهانوشته شده بودخدامی داندبا این کودکان بیچاره چه کارکرده بودندکه اینقدرازایران واسلام کینه داشتندوشما فکرکنیدکه آنهااگربزرگ شدندویک ایرانی دیدندچه کارمی کنند
اکثریت مردم آمریکا واروپا باصمیم قلب می پندارندکه مسلمانان اجدادشان رابسیاراذیت کرده اندوبرسرآنهامی کوبیدندوازسرزمینشان بیرون می کردندکه آنهاازمسلمانان یک کینه ی دیرینه ووحشتناک دارندوبه خیال خام خود می خواهندروزی برسد (همان جنگ آرماگدون)که تمام اسلام راازروی زمین ریشه کن کنند
من که خودبرخی فیلم های قدیمی وجدیدراجستجوکردم دراکثریت فیلم هایی که اعراب وجوددارندمسلمانان راتروریست وظالم جلوه می دهند
مثلاً روزی شبکه ی جهانی BBCکه داشت تمام ادیان دنیاراجلوه می دادوبه کشورهای مختلف سفرمی کردودرمورددینشان مصاحبه می کردازمسلمان فقط یزدیان عراق ووهابیان ترروریست رامعرفی کردکه درنهایت هم بهترین دین دنیارابهاییت معرفی کرد(واقعاً بااین کارهایشان خشم آدم رودرمیارن)
ویاآنهامعتقدندکه دروازه ی بزرگ شیاطین درجنوب دریاچه ی خزرروزی گشوده شده است که اینطوردنیارابه جان هم انداخته است که فیلمی هم دراین موردساخته شده است (فکرکنم نام فیلم دریاچه ی کاسپین باشد)که طبق این فیلم این دروازه ی شیاطین نعوذبالله مصادف باپیروزی انقلاب اسلامی ایران(سال 1357)گشوده شده است
البته فیلم های خیلی زیادی درموردتهمت به ایران ساخته شده است مثلاً درفیلم 300که پرچم های سیاه خراسان روایات مارا به عنوان پرچم های شیاطین به رخ می کشندوحتی قسمتی هم درفیلم می بینیدکه ازداخل مه یک سواری برروی اسب سفیدکه صورتش هم معلوم نیست خارج می شودوسرسربازهای یونانی رامی زندبرای یاری لشگرشیاطین واین همان اعتقادماست که می گفتیم امام زمان درجبهه هابه ماکمک می کندواقعاً آنهاچکارمی خواهندبکنند
یامثلاً بازی دردنیاپخش شده است که شمابصورت سه بعدی حرکت می کنیدوهروقت دشمن کلمه یامهدی رابلندگفت بایدبکشیدش وگرنه اوتورامی کشدآیامی خواهند این گونه کودکان رادرآینده درمقابل یاران مهدی علیه السلام کوک کنند
آنهادنیارابرعلیه مامی شورانندوجمع بسیاری ازمردم دنیاهم فریب آنهاراخورده اند وکینه ی آتشین بندگان خدارابه دل حمل می کنند

بازهم اگراروپا وآمریکا وکمونیست های روسیه وکافران وبت پرستان چین وهندومتکبران ژاپن و...رادرنظربگیریم شمابازهم می گوییداکثریت مردم بااسلام ونظام مامشکلی ندارند؟

روح آنان راچنان تسخیرکرده اندکه دیگرهیچ کاری ازمابرنمی آیدپس

به آنهابگوکه شما صبرکنیدوماهم درمقابل شماصبرمی کنیم اعمال شمابرای خودتان واعمال ماهم برای خودمان که مابهترمی دانیم که چکارمی کنیم وعاقبت نیک برای کیست

بگذارهرکاری که می خواهندبکنند،اندکی آنهارامهلت بده روزی همه خواهندفهمید
بگذارهرمکری دارندبکنندوخداهم درمقابل آنهامکرمی کندوروزی هم زمین راازآنهاپاک می کندکه خداست بهترین مکرکنندگان
وآنهامی خواهندنورخداراخاموش کنندولی خداوندمی خواهدکه نورش راکامل کندهرچندکه آنهاخوش نداشته باشندوواقعاً نورخدابسیارنزدیک است
ای کاش می ترسیدندازروزی که دیگرایمان والتماس وگریه وزاریشان دیگرهیچ سودی نداردکه این برایشان بهتربودولی افسوس که شیطان کارهایشان رادرنظرشان زیباجلوه داده است

وشمافقط براوتوکل کنیدکه صدای شکستن استخوان های شیطان بزرگ به گوش می رسد

واین است تنهانداوآرزوی غریب ما

اَللهمَّ العَجِّل لِوَلیّکَ الفَرَج

ببخشیدکه متنم طولانی بودسرتان رابه دردآوردم
التماس دعا

hush dragon;161996 نوشت:
.
تو زمینه جنگ باید بگم که جنگ آمریکا با هر کشوری برابر نابودی اونه. اینو خودشم میدونه. اما احتمال جنگ رو نقض نمی کنم چون معتقدم که اگه گربه به بنبست برسه به سگ هم حمله می کنه چون تنها راه رهایی اونه.

واقعاً شما نظام خودمان رابزرگ ترازنظام آنهاتصورکرده ایدکه ازعبارت سگ وگربه استفاده کردیداگرقدرت مابیشتراست پس چراتاحالا بااون گربه کوچیکه کاری نکردیم درحالی که نابودی کافران حلال است
نخیراینطورنیست مثل اینکه شمانمی دانیدقدرت دنیاحال دست کیست اگرماآن قدرتی که شمامی گوییدراداشتیم هیچ وقت اینقدر دردنیاتهمت نمی خوردیم چون که این زمان ،زمان حکومت شیاطین است

بله آنهاحمله خواهندکردوسخت وباتمام قواهم حمله خواهندکرد
همانطورکه درروایات گفته اند
ومی دانم هم پیروزی ازآن ماست
درسته که جنگ وحمله به ایران برای آمریکاواسرائیل بسیارخطرناک ومضراست ولی قرارنیست که خودشان مستقیم بوسیله ی ارتش خودشان حمله کنندآنهاسگان وحشی وبی رحم خودراجلومی فرستندهمان کاری که قبلاً برای ایران کردند(درهشت سال دفاع مقدس)وخودشان هم ازآنان حمایت نظامی ومالی می کنندکه این برایشان باصرفه تراست خودتان هم می دانیددشمن بزرگ آینده ماسفیانی لعین ازشام خروج می کندواحتمالاً هم مسلمان است واسرائیل وروم (احتمالاً منظورآمریکامی باشد)بعدهاتوسط خودحضرت بقیة الله الاعظم علیه السلام فتح خواهدشد
آری تاظهورمولایمان این رسم شیعیان علی علیه السلام است که فقط ازخوددفاع کنندوپیش نروند
به امیدروزی که نوبت مافرارسد

خسته نباشی که این همه نوشتی.
حالا بزار من هم یه چیزایی رو بگم.
منظورم از این که اکثر مردم با نظام اسلامی مشکل ندارن مردم کشور خودمون بود چون بحث ما در رابطه با اونا بود نه خارجیا.(ظاهرا یه کم بحث رو منحرف کردین ولی اشکال نداره تو همون مسیری که شما گفتین وارد می شیم)(خدا خیرم بده که تو هر زمینه ای یه حرفایی میتونم بزنم.):khandeh!:
حالا از جهان واست بگم. هجمه تبلیغاتی علیه ما مسلمونا خیلی زیاده که تو این زمینه حرف شما رو تایید می کنم و باید بگم که خیلی بیشتر از ایناست.
اما در رابطه با نظر مردم جهان نسبت به ما باید بگم که این کار دشمن خاموش کردن نور خدا با فوته. اگه یه کم، فقط یه کم مسائل سیاسی جهان رو مرور کنی می فهمی که قدرت جهان دست کیه و می فهمی که ترازو به طرف کی سنگینی می کنه. باید بدونی که نه تنها نظر مردم جهان، بلکه نظر اکثر دولت های جهان نسبت به ما این چیزی نیست که شما گفتین. برای اثبات حرفم این کافیه که دو سازمان ملل متحد فقط 9 کشور(اگه اشتباه نکنم) به قطع نامه ضد ایرانی آمریکا رای دادن و بقیه یا جلسه رو ترک کردن و یا رای مخالف و ممتنع دادن که تو دهنی محکمی به آمریکا و همپیمانانش بود.
در زمینه جنگ هم باید گفت که آمریکا الان خودشو نمی تونه جمع و جور کنه چه برسه به این که کمک مالی مراوونی به یکی از سگاش بده که به ایران حمله بکنه. اولا کی حاضر می شه که با ایران وارد جنگ بشه. می تونی یکی رو نام ببری؟؟ و دوما آمریکا چرا باید این همه سرمایه بزاره تو جنگی که میدونه آخرش باخته. . . (تو دفاع مقدس ثابت شد)
همونطور که گفتم آمریکا آخرین راه خودشو امتحان می کنه و با این کار سند ابطال خودشو امضا می کنه.
و همچنین بگم که آمریکا واقعا یک گربه ترسوه چون اگه مرد بود رو در رو می جنگید نه این که ................................................................. ولش کن نگم ادامشو و در ضمن شرایط جهان این موش کثیف رو بد جوری رسوا کرد که من به اون لطف کردم که لغب گربه بهش دادم. شاید احساس کنی که یه مقدار دارم تو حرفام اغراق می کنم ولی باور کن که شرایط آمریکا بهتر از این چیزی که گفتم نیست. حتی تو خود آمریکا .......
موفق باشین.

در ضمن از این سایت هم خیلی تشکر می کنم که علاوه بر همه سود هایی که واسم داشت تایپ کردنمو خیلی سریع کرده.:Computer:
میدونین چرا ؟ چون هر شب تا نیمه شب اینجام. آخرشم:khab:. مجبور میشم برم بخوابم

یادتون رفته تو جنگ ایران و عراق!چقدر موشک و بمب تو بازار سیا به نفع امریکا و روسیه فروخته شد!! امریکا از جنگ همیشه سود میکنه............در مورد افغانستان اشتباه کرد مستقیم وارد جنگ شد...من مطمعنم داره اسراعیل رو تحریک میکنه که با ایران وارد جنگ بشه.......ظاهرا هم تو دنیا میخواد وانمود کنه دست دوستی داره به ایران میده..............ولی از خداشه جایی جنگ بشه............خدایا چقدر صبر کنیم.. خدایا خودت بهتر از ما میدونی
ولی خوشم میاد که ایران با اینکه خیلی مشکل داره از همه نظر ....30 ساله تونسته به امریکا باج نده.....مثل کشور های عربی که گوش به فرمان هستن هر چقدر امریکا خواست نفت بفروشن...با فرمان شیطان بزرگ گیت های نفت باز و بسته بشه.....حالم از این گاوچرون های مفت خور بهم میخوره....با اون دولت قلدرشون!

hush dragon;161996 نوشت:
امیدوارم فهمیده باشین که اکثر مردم با دولت و نظام اسلامی مشکل ندارن.

hush dragon;162353 نوشت:
منظورم از این که اکثر مردم با نظام اسلامی مشکل ندارن مردم کشور خودمون بود چون بحث ما در رابطه با اونا بود نه خارجیا

پس شمابهتربودازعبارت دولت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کردیدتاماهم می فهمیدیم که منظورتون اکثرمردم ایران بودنه اکثرمردم جهان خوب بالاخره معلومه که مردم ایران نظام اسلامی واقعی می خواهندناسلامتی اکثریت ماشیعه هستیم خوب معلومه که اکثرمردم ایران بانظام اسلامی مشکلی ندارند و...

hush dragon;162353 نوشت:
نه تنها نظر مردم جهان، بلکه نظر اکثر دولت های جهان نسبت به ما این چیزی نیست که شما گفتین. برای اثبات حرفم این کافیه که دو سازمان ملل متحد فقط 9 کشور(اگه اشتباه نکنم) به قطع نامه ضد ایرانی آمریکا رای دادن و بقیه یا جلسه رو ترک کردن و یا رای مخالف و ممتنع دادن که تو دهنی محکمی به آمریکا و همپیمانانش بود. در زمینه جنگ هم باید گفت که آمریکا الان خودشو نمی تونه جمع و جور کنه چه برسه به این که کمک مالی مراوونی به یکی از سگاش بده که به ایران حمله بکنه

اگراکثردولت های جهان بامامشکلی ندارندپس چرانمی خواهندومی ترسندکه ایران به سلاح های پیشرفته دست پیداکنه
و هرکشورپیشرفته ای که سرش تولاک خودشه ودولتش به کشورخودش وآینده ی کشورش فکرمی کنه وبه مردمش اهمیت می ده خوب معلومه حاضرنیست که درهیچ جنگی شرکت کنه چه جنگ باایران وچه ...
وبرای خودش دشمن درست کنه وهمینطورایران باتجارتش به دردخیلی ازکشورهامی خوره واگرهم بین ایران وآمریکاودارودسته اش هم جنگی رخ بده برای خیلی ازکشورهایی که درجنگ شرکت نکردندخیلی خوبه حالاازچه نظرنمی دانم مثلاًشایدبرای فروش وسایل ولوازم نظامی ومردمی
پس اینکه خیلی ازکشورها خودشان راازعملیات نظامی دورکردندبه خاطرچیزهای دیگری است نه اینکه کشورهایی که به آمریکابرای عملیات نظامی رأی ندادندعاشق چشم وابروی ایران هستندوتودهنی بزرگی به آمریکازدندنخیرآنهاهمیشه درمقابل آمریکاسربه زیربودند(البته فقط غیرازچندکشورجزئی مانندکره ی شمالی و...)ومنتظراجرای دستورات اوبودند
وشایدهم سیاست خودآمریکاواطرافش هست که اگربه خیال خام ایران راشکست دادندبگویندخودشان این کارراانجام دادندنه اینکه همه بگویندخوب معلومه ایران شکست می خوردچون همه ی دنیاعلیه اوهم پیمان شده بودندواین راهم بگویم همان کشورهایی که می گویید(که بارأی ندادن به خواسته ی آمریکاتودهنی بزرگی به آمریکازدند)کدامیک حداقل درقرن های اخیرواردجنگ نظامی شدندکه حالاباایران واردجنگ شوندکشورهای امروزی می خواهندهرجوری خودراازخون وخون ریزی انسان هادورکنندحداقل برخی ازبشرکمی آگاه شدندکه انسان ارزش والایی داردکه بی خودبه جان هم بیافتندالبته غیرازغولدرهای روزگار
امیدوارم منظورم رافهمیده باشیددرضمن شماآمریکاواسرائیل راخیلی دست کم گرفتیدواین تفکرات واقعاً خطرناکه وآمریکااونقدرپول وقدرت داره که مثلاً دولت اردن یابحرین یادیگرکشورهای منطقه رابرعلیه ایران بشورانه وواردجنگ باایران کنه
واینکه می گوییدآمریکاودوستانش نمی تونند خودشون را جمع وجورکنند اگرمنظورتون شورش عده ای ازمردمشان هست همانطورکه درپیام های قبلی توضیح دادم اگراین شورش هااوج بگیره یه چیزی به مردمش می دهند وهمه روآروم می کنند واین ازآنهابعیدنیست ولی اگرمنظورتون اقتصادآنهااست این اتفاقات اقتصادی دردنیاخیلی رخ داده است وباسیاست های بزرگ ابرقدرت های دنیاآن راحل کردندواین حادثه هم همینطور

minoo;162395 نوشت:
یادتون رفته تو جنگ ایران و عراق!چقدر موشک و بمب تو بازار سیا به نفع امریکا و روسیه فروخته شد!! امریکا از جنگ همیشه سود میکنه............در مورد افغانستان اشتباه کرد مستقیم وارد جنگ شد...من مطمعنم داره اسراعیل رو تحریک میکنه که با ایران وارد جنگ بشه.......ظاهرا هم تو دنیا میخواد وانمود کنه دست دوستی داره به ایران میده..............ولی از خداشه جایی جنگ بشه............خدایا چقدر صبر کنیم.. خدایا خودت بهتر از ما میدونی
ولی خوشم میاد که ایران با اینکه خیلی مشکل داره از همه نظر ....30 ساله تونسته به امریکا باج نده.....مثل کشور های عربی که گوش به فرمان هستن هر چقدر امریکا خواست نفت بفروشن...با فرمان شیطان بزرگ گیت های نفت باز و بسته بشه.....حالم از این گاوچرون های مفت خور بهم میخوره....با اون دولت قلدرشون!

بله درسته آمریکاوبقیه کشورهای متحدش ازهرجنگی دردنیا سودمی کند
وایران بااین مقاومتش درمقابل ابرقدرت های دنیاچشم همه ی دنیارودرآورده است
واینهاهمش بخاطرحمایت خداوحجتش ازماست وبس
بزرگترین وقدرتمندترین کشورهای دنیاایران راتحریم کردندولی نه تنهاایران کاملاً مقاومت کردوهیچ اتفاق ناگواروخاصی فعلاً نیفتاده است ارزش یوروودلارخودشان پایین آمدواقتصادخودشان برزمین خوردوآخربه این نتیجه رسیدندکه تنهاراه برعلیه ایران عملیات نظامی است که ازاین کارهم بدجوری می ترسند
ومن می دانم برای این کاردشمنان هم، دولت مانقشه های بزرگ واساسی کشیده است

امیدوارباشیدکه پیروزی ازآن ماست

morteza313;162495 نوشت:
پس شمابهتربودازعبارت دولت نظام جمهوری اسلامی ایران استفاده می کردیدتاماهم می فهمیدیم که منظورتون اکثرمردم ایران بودنه اکثرمردم جهان خوب بالاخره معلومه که مردم ایران نظام اسلامی واقعی می خواهندناسلامتی اکثریت ماشیعه هستیم خوب معلومه که اکثرمردم ایران بانظام اسلامی مشکلی ندارند و...

برادر بحث ما رو ایران و مردم اون بود نه در مورد مردم جهان. با این وجود ببخشید که منظورم رد خوب نرسوندم.

morteza313;162495 نوشت:
اگراکثردولت های جهان بامامشکلی ندارندپس چرانمی خواهندومی ترسندکه ایران به سلاح های پیشرفته دست پیداکنه
و هرکشورپیشرفته ای که سرش تولاک خودشه ودولتش به کشورخودش وآینده ی کشورش فکرمی کنه وبه مردمش اهمیت می ده خوب معلومه حاضرنیست که درهیچ جنگی شرکت کنه چه ایران وچه ...
وبرای خودش دشمن درست کنه وهمینطورایران باتجارتش به دردخیلی ازکشورهامی خوره واگرهم بین ایران وآمریکاودارودسته اش هم جنگی رخ بده برای خیلی ازکشورهایی که درجنگ شرکت نکردندخیلی خوبه حالاازچه نظرمن زیادواردنیستم مثلاًشایدبرای فروش وسایل ولوازم نظامی ومردمی
پس اینکه خیلی ازکشورها خودشان راازعملیات نظامی دورکردندبه خاطرچیزهای دیگری است نه اینکه کشورهایی که به آمریکابرای عملیات نظامی رأی ندادندعاشق چشم وابروی ایران هستندوتودهنی بزرگی به آمریکازدندنخیرآنهاهمیشه درمقابل آمریکاسربه زیربودند(البته فقط غیرازچندکشورجزئی مانندکره ی شمالی و...)ومنتظراجرای دستورات اوبودند
وشایدهم سیاست خودآمریکاواطرافش هست که اگربه خیال خام ایران راشکست دادندبگویندخودشان این کارراانجام دادندنه اینکه همه بگویندخوب معلومه ایران شکست می خوردچون همه ی دنیاعلیه اوهم پیمان شده بود
امیدوارم منظورم رافهمیده باشیددرضمن شماآمریکاواسرائیل راخیلی دست کم گرفتیدواین تفکرات واقعاً خطرناکه وآمریکااونقدرپول وقدرت داره که مثلاً دولت اردن یابحرین یادیگرکشورهای منطقه رابرعلیه ایران بشورانه وواردجنگ باایران کنه
واینکه می گوییدآمریکاودوستانش نمی تونند خودشون را جمع وجورکنند اگرمنظورتون شورش عده ای ازمردمشان هست همانطورکه درپیام های قبلی توضیح دادم اگراین شورش هااوج بگیره یه چیزی به مردمش می دهند وهمه روآروم می کنند واین ازآنهابعیدنیست ولی اگرمنظورتون اقتصادآنهااست این اتفاقات اقتصادی دردنیاخیلی رخ داده است وباسیاست های بزرگ ابرقدرت های دنیاآن راحل کردندواین حادثه هم همینطور

ببخشید که اینو می گم ولی یه جورایی متوجه شدم که شما واقعا از سیاست روز دنیا خبر ندارین.
برادرم باید بگم که آمریکا تلاش بی وقفه ای انجام دارد تا این قطع نامه های باطل رو علیه ایران به تصویب برسونه. حالا من ازت می پرسم که واسه کسی که خودشو ابر قدرت جهان می دونه سخت نیست که اکثر کشور های عضو رسمی و غیر رسمی سازمان ملل بر علیه قطع نامه اون رای بدن. شما اسم اینو تو دهنی نمی دونی.
من تو بحث های قبلی گفتم که کدوم کشور حاضره با ایران درگیر بشه؟ اعراب که همه در گیر جنگ داخلی هستن و به محض لشکر کشی حکومتشون از درون سقوط می کنه. پس درو اعراب رو خط بکش.
اسرائیل هم باید دیوانه باشه که بخواد بعد جنگ های22و33 روزه بازم به یه کشور مسلمون اونم ایران حمله کنه. باید بگم که بر خلاف گذشته آمریکا در چنین جنگ هایی شکست می خوره و هیچ سودی نمی بره.چون دیروز ایران خط تولید موشکی نداشت. اما امروز اکثر تسلیحات ما داخلیه. و در ضمن آمریکا هم دیگه ریسک حمله غیر مستقیمو نمی کنه. باید بگم اصلا حمله نظامی نمی کنه. شک نکنین. چون آمریکا اگه توانایی حمله به ما رو داشت خیلی وقت پیش این کار رو می کرد. الان هم اگه بخواد حمله کنه این قدر همه جا جار نمی زنه. این ها همش زر های مفتیه که داره واسه ترسوندن ما می زنه(به خیال خام) پس این قدر نگو که آمریکا و اسرائیل رو دست کم نگیرین. اونا حتی حقیر تر از اونین که در موردشون بحثی بشه.
البته اتمام حجت توسط رهبر انقلاب صورت گرفته. ایشون فرمودن اگه کسی قصد تجاوز کنه با مشت محکم ارتش مقتدر و سپاه پاسداران و بسیجیان جان بر کف با پشتوانه مردم رو به رو می شه.
و در مورد این حوادث داخلی آمریکا باید بگم که این شورش با پول جمع نمیشه. اونا شاید بتونن این مردم رو سرکوب کنن که احتمال اون زیاده ولی هیچ وقت نمی تونن جلوی این حرکت رو بگیرن و زبانه های این حرکت از جاهای دیگه بیرون می زنه و شک نکن که به فروپاشی کامل نظام استکباری منجر میشه.
و همچنین در مورد بحران اقتصادی بگم که این بحران بی سابقه در واحد یورو تا همین جاش هم تاثیرات زیادی رو اقتاد گذاشته و چندین قربانی هم همراه داشته. البته خیلی از بانک های اروپایی از همین قربانی ها بودن.ضربه ای که اقتصاد اروپا از این بحران در یافت کرد واقعا بی ثایقه بود و باز هم می گم که این تحولات به یاری خدا به فروپاشی کامل نظام سلطه ختم می شه.
موفق و پیروز باشید

hush dragon;162707 نوشت:
ببخشید که اینو می گم ولی یه جورایی متوجه شدم که شما واقعا از سیاست روز دنیا خبر ندارین.

ببخشیداونقدرخبردارم که بازهم می گویم که آمریکاواسرائیل وکشورهای یهودی - مسیحی تابع اش رااصلاً نبایددست کم گرفت حداقل دراین دوران

hush dragon;162707 نوشت:
برادرم باید بگم که آمریکا تلاش بی وقفه ای انجام دارد تا این قطع نامه های باطل رو علیه ایران به تصویب برسونه. حالا من ازت می پرسم که واسه کسی که خودشو ابر قدرت جهان می دونه سخت نیست که اکثر کشور های عضو رسمی و غیر رسمی سازمان ملل بر علیه قطع نامه اون رای بدن. شما اسم اینو تو دهنی نمی دونی.

لطفاً پیام های مرادقیق تروهمه رابخوانید،پاسختان راگفتم ،مثلاًدرزیراشاره کردم
لطفاً پیام زیررادوباره بخوانید

morteza313;162495 نوشت:

اگراکثردولت های جهان بامامشکلی ندارندپس چرانمی خواهندومی ترسندکه ایران به سلاح های پیشرفته دست پیداکنه
و هرکشورپیشرفته ای که سرش تولاک خودشه ودولتش به کشورخودش وآینده ی کشورش فکرمی کنه وبه مردمش اهمیت می ده خوب معلومه حاضرنیست که درهیچ جنگی شرکت کنه چه جنگ باایران وچه ...
وبرای خودش دشمن درست کنه وهمینطورایران باتجارتش به دردخیلی ازکشورهامی خوره واگرهم بین ایران وآمریکاودارودسته اش هم جنگی رخ بده برای خیلی ازکشورهایی که درجنگ شرکت نکردندخیلی خوبه حالاازچه نظرنمی دانم مثلاًشایدبرای فروش وسایل ولوازم نظامی ومردمی ویاسوءاستفاده ازمنطقه ی درگیردرجنگ
پس اینکه خیلی ازکشورها خودشان راازعملیات نظامی باایران همراه آمریکاواسرائیل واطرافیانشان دورکردندبه خاطرچیزهای دیگری است نه اینکه آن کشورها عاشق چشم وابروی ایران هستندوتودهنی بزرگی به آمریکازدندنخیرآنهاهمیشه درمقابل آمریکاسربه زیربودند(البته فقط غیرازچندکشورجزئی مانندکره ی شمالی و...)ومنتظراجرای دستورات اوبودندواکثریت کشورهاحداقل دولت هایشان همیشه طرف آمریکابودند
وشایدهم سیاست خودآمریکاواطرافش هست که اگربه خیال خام ایران راشکست دادندبگویندخودشان این کارراانجام دادندنه اینکه همه بگویندخوب معلومه ایران شکست می خوردچون همه ی دنیاعلیه اوهم پیمان شده بودندواین راهم بگویم همان کشورهایی که می گویید(که بارأی ندادن به خواسته ی آمریکاتودهنی بزرگی به آمریکازدند)کدامیک حداقل درقرن های اخیرمستقیم واردجنگ نظامی شدندکه حالاباایران واردجنگ شوندکشورهای امروزی می خواهندهرجوری خودراازخون وخون ریزی انسان هادورکنندحداقل برخی ازبشرکمی آگاه شدندکه انسان ارزش والایی داردکه بی خودبه جان هم بیافتندالبته غیرازغولدرهای روزگارکه به فکرجنگ اندوخون جلوی چشم هایشان راگرفته
امیدوارم منظورم رافهمیده باشیددرضمن شماآمریکاواسرائیل راخیلی دست کم گرفتیدواین تفکرات واقعاً خطرناکه وآمریکااونقدرپول وقدرت داره که مثلاً دولت های عربستان یااردن یابحرین یادیگرکشورهای منطقه یاهمه راباهم برعلیه ایران بشورانه وواردجنگ باایران کنه که همانطورکه خودمی دانیداکثردولت هاومردم عرب (سنی)منطقه زیادبامارابطه ی خوشی ندارند

hush dragon;162707 نوشت:
اسرائیل هم باید دیوانه باشه که بخواد بعد جنگ های22و33 روزه بازم به یه کشور مسلمون اونم ایران حمله کنه. باید بگم که بر خلاف گذشته آمریکا در چنین جنگ هایی شکست می خوره و هیچ سودی نمی بره.چون دیروز ایران خط تولید موشکی نداشت. اما امروز اکثر تسلیحات ما داخلیه. و در ضمن آمریکا هم دیگه ریسک حمله غیر مستقیمو نمی کنه. باید بگم اصلا حمله نظامی نمی کنه. شک نکنین. چون آمریکا اگه توانایی حمله به ما رو داشت خیلی وقت پیش این کار رو می کرد. الان هم اگه بخواد حمله کنه این قدر همه جا جار نمی زنه. این ها همش زر های مفتیه که داره واسه ترسوندن ما می زنه(به خیال خام) پس این قدر نگو که آمریکا و اسرائیل رو دست کم نگیرین. اونا حتی حقیر تر از اونین که در موردشون بحثی بشه.

دوستان عزیزلطفاً سخنان مرادقیقتربخوانیدوتأمل کنید
درسته جنگ آنهابامسلمانان احمقانه است مخصوصاً ایران وحزب الله من که غیرازاین رانگفتم
امامشکل اساسی آنها(آمریکاواسرائیل وتابعانشان)درایمان واعتقادسربازانشان است همه ی شمامی دانیدکه اکثریت سربازان ارتش قدرتمندان به خاطرپول های هنگفت ووعده های مسکن وماشین ودیگرمتاع دنیاآن گونه به ارتش واردمی شوندوکم کسی بین آنهاپیدامی شودکه ازصمیم قلب وبه خاطرخداورسولانش(مانندموسی وعیسی علیه السلام و...)واردجنگ شونداعتقادآنهاکه مانندمانیست که ترسی ازکشته شدن درجنگ نداشته باشیم چون شهیدمحسوب می شویم
ویاشایدمشکل اساسی دیگرآنهاکه ازماشکست می خورنداین است که سربازان ونفراتشان بسیاربرایشان اهمیت دارد(شایدبه خاطرکم بودن تعدادیهودیت)نه اینکه مانندمابه جای وسایل تدافعی نفرات راباصف واردمین هاکنیم پس به خاطراین است که آنهاشکست می خورند(همه ی ماشاهدمبادله ی یک اسیراسرائیلی و100 هانفراسیرفلسطینی دربین کشورهای اسرائیل وفلسطین بودیم)پس شایداین دلیل آن باشدکه آمریکا واسرائیل زودتربه ماحمله نکردنددرضمن خودتان هم می دانیدآنهاخواستارنابودی کامل ماهانیستندچون اگرمامسلمانان نابودشویم دیگرچه کسی دردنیاخواسته های غرب رابراورده می کندوهمانطورکه می دانیم آرزوی بزرگ آنهاتفکیک وتقسیم وتجزیه ی کشورهای منطقه خاورمیانه طبق نژادهاوزبان هاواعتقادات آنهامی باشدنه نابودی کامل حداقل شیعیان که اگراین برایشان اهمیت داشت با2یا3تابمب اتمی یاهیدروژنی بادوزبالادرجاازنقاط مختلف دنیافقط برای نابودی کامل ایران کافی است

دوستان من این رسم ماودستورالهی است که جوانمردانه وباحق وباآرامش کامل بین خودمان وحتی بین دشمنانمان قضاوت کنیم نه اینکه خودمان راخوب بدانیم وغیرازخودمان رابی ارزش بدانیم که فکرنکنم کسی منکراین سخن باشد

این راهم بگویم بعدازجنگ ویتنام سیاست پنتاگون عوض شده است وآنهازیادخواستارعملیات نظامی نیستندواین راهم خودشان صراحتاً تأکیدمی کنندبه خاطرهمین زیادمستقیماً واردجنگ نمی شوندوآنهاازکشته شدن عاشقانه ی مسلمانان درجنگ هامی ترسندوواقعاً بدجوری هم می ترسندپس به جان هم انداختن مسلمانان وخون وخون ریزی عظیم مسلمانان دربین خودشان برایشان خوش آیندترولذت بخش تراست پس به خاطرهمین بیداری اسلامی واتحاد نسبی مسلمانان درمنطقه درسال های اخیربرایشان بسیارناخوشاینداست

morteza313;162833 نوشت:
ببخشیداونقدرخبردارم که بازهم می گویم که آمریکاواسرائیل وکشورهای یهودی - مسیحی تابع اش رااصلاً نبایددست کم گرفت حداقل دراین دوران

لطفاً پیام های مرادقیق تروهمه رابخوانید،پاسختان راگفتم ،مثلاًدرزیراشاره کردم
لطفاً پیام زیررادوباره بخوانید

دوستان عزیزلطفاً سخنان مرادقیقتربخوانیدوتأمل کنید
درسته جنگ آنهابامسلمانان احمقانه است مخصوصاً ایران وحزب الله من که غیرازاین رانگفتم
امامشکل اساسی آنها(آمریکاواسرائیل وتابعانشان)درایمان واعتقادسربازانشان است همه ی شمامی دانیدکه اکثریت سربازان ارتش قدرتمندان به خاطرپول های هنگفت ووعده های مسکن وماشین ودیگرمتاع دنیاآن گونه به ارتش واردمی شوندوکم کسی بین آنهاپیدامی شودکه ازصمیم قلب وبه خاطرخداورسولانش(مانندموسی وعیسی علیه السلام و...)واردجنگ شونداعتقادآنهاکه مانندمانیست که ترسی ازکشته شدن درجنگ نداشته باشیم چون شهیدمحسوب می شویم
ویاشایدمشکل اساسی دیگرآنهاکه ازماشکست می خورنداین است که سربازان ونفراتشان بسیاربرایشان اهمیت دارد(شایدبه خاطرکم بودن تعدادیهودیت)نه اینکه مانندمابه جای وسایل تدافعی نفرات راباصف واردمین هاکنیم پس به خاطراین است که آنهاشکست می خورند(همه ی ماشاهدمبادله ی یک اسیراسرائیلی و100 هانفراسیرفلسطینی دربین کشورهای اسرائیل وفلسطین بودیم)پس شایداین دلیل آن باشدکه آمریکا واسرائیل زودتربه ماحمله نکردنددرضمن خودتان هم می دانیدآنهاخواستارنابودی کامل ماهانیستندچون اگرمامسلمانان نابودشویم دیگرچه کسی دردنیاخواسته های غرب رابراورده می کندوهمانطورکه می دانیم آرزوی بزرگ آنهاتفکیک وتقسیم وتجزیه ی کشورهای منطقه خاورمیانه طبق نژادهاوزبان هاواعتقادات آنهامی باشدنه نابودی کامل حداقل شیعیان که اگراین برایشان اهمیت داشت با2یا3تابمب اتمی یاهیدروژنی بادوزبالادرجاازنقاط مختلف دنیافقط برای نابودی کامل ایران کافی است

دوستان من این رسم ماودستورالهی است که جوانمردانه وباحق وباآرامش کامل بین خودمان وحتی بین دشمنانمان قضاوت کنیم نه اینکه خودمان راخوب بدانیم وغیرازخودمان رابی ارزش بدانیم که فکرنکنم کسی منکراین سخن باشد

این راهم بگویم بعدازجنگ ویتنام سیاست پنتاگون عوض شده است وآنهازیادخواستارعملیات نظامی نیستندواین راهم خودشان صراحتاً تأکیدمی کنندبه خاطرهمین زیادمستقیماً واردجنگ نمی شوندوآنهاازکشته شدن عاشقانه ی مسلمانان درجنگ هامی ترسندوواقعاً بدجوری هم می ترسندپس به جان هم انداختن مسلمانان وخون وخون ریزی عظیم مسلمانان دربین خودشان برایشان خوش آیندترولذت بخش تراست پس به خاطرهمین بیداری اسلامی واتحاد نسبی مسلمانان درمنطقه درسال های اخیربرایشان بسیارناخوشاینداست


سلام برادر
حالا همون حرفای منو زدی. اما بازم می گم که آمریکا و اسرائیل در حدی نیستن که بخوان جلومون بایستن. اصلا خوب نیست که اینقدر اونا رو بالا ببریم. اونا از جنگ می ترسن. اونا نمی تونن با ما بجنگن چون اولین شرط جنگیدن یعنی آمادگی ملی جنگ رو ندارن. در ضمن قدرت نظامی ایران به تسلیحاتش نیست و اینو شما هم می دونین. آمریکا جنگی رو با ما آزمایش کرد در صورتی که ما حد اقل امکانات رو داشتیم.(نتیجهش رو که خودتون می دونین.) حالا که ما همون اعتقادات رو داریم و تسلیحات بسیار پیشرفته ای رو به اون اعتقادات اضافه کردیم اونا باید احمق باشن که بهمون حمله کنن. اما بازم می گم که ممکنه آمریکا در آخر چاره خودش این کار رو امتحان کنه.( گفته بودم که گربه اگه به بنبست برسه به سمت سگ هم حمله ور می شه)البته مطمعن باشین که با مشت قدرتمند نیروهای ما مواجه می شه.
این روز روزیه که مهر باطل بر جنایات آمریکا می خوره م اون برای ابد به صفحه ی تاریخ می پیونده.
موفق و موید باشین
دوستون دارم
یا علی
:hamdel:

hush dragon;163180 نوشت:
سلام برادر حالا همون حرفای منو زدی. اما بازم می گم که آمریکا و اسرائیل در حدی نیستن که بخوان جلومون بایستن. اصلا خوب نیست که اینقدر اونا رو بالا ببریم. اونا از جنگ می ترسن. اونا نمی تونن با ما بجنگن چون اولین شرط جنگیدن یعنی آمادگی ملی جنگ رو ندارن. در ضمن قدرت نظامی ایران به تسلیحاتش نیست و اینو شما هم می دونین. آمریکا جنگی رو با ما آزمایش کرد در صورتی که ما حد اقل امکانات رو داشتیم.(نتیجهش رو که خودتون می دونین.) حالا که ما همون اعتقادات رو داریم و تسلیحات بسیار پیشرفته ای رو به اون اعتقادات اضافه کردیم اونا باید احمق باشن که بهمون حمله کنن. اما بازم می گم که ممکنه آمریکا در آخر چاره خودش این کار رو امتحان کنه.( گفته بودم که گربه اگه به بنبست برسه به سمت سگ هم حمله ور می شه)البته مطمعن باشین که با مشت قدرتمند نیروهای ما مواجه می شه. این روز روزیه که مهر باطل بر جنایات آمریکا می خوره م اون برای ابد به صفحه ی تاریخ می پیونده. موفق و موید باشین دوستون دارم یا علی

البته ما هم زياد نميتونيم از اين حرفا مطمئن باشيم كه حمله نمي كنه.
شايد حمله كنه ولي به قوا خود شما جلوش مي ايستيم.
حتي ديگه نميذاريم به 33 روز كشيده شه:khaneh:همون سه روز اول عقب نشيني ميشه:Khandidan!:

punisher;163184 نوشت:
البته ما هم زياد نميتونيم از اين حرفا مطمئن باشيم كه حمله نمي كنه.
شايد حمله كنه ولي به قوا خود شما جلوش مي ايستيم.
حتي ديگه نميذاريم به 33 روز كشيده شه:khaneh:همون سه روز اول عقب نشيني ميشه:khandidan!:

من نگفتم اصلا حمله نمی کنه. اومد و دیوانه بشه و دل به دریا بزنه و سند ابطال خودشو امضا کنه. ما باید همیشه و هر لحظه آماده باشیم.
در ضمن عقب نشینی نمی کنه. سند ابطال امضا می کنه.
دوست دارم بسیجی
یا علی

hush dragon;161996 نوشت:
سلام خدمت همگی.
امیدوارم فهمیده باشین که اکثر مردم با دولت و نظام اسلامی مشکل ندارن.
در ضمن ببخشیدا ولی لطف کنید نظراتتونو تو چهار چوب بحث قرار بدین یه کم احساسی داره می شه.
.
.
.
تو زمینه جنگ باید بگم که جنگ آمریکا با هر کشوری برابر نابودی اونه. اینو خودشم میدونه. اما احتمال جنگ رو نقض نمی کنم چون معتقدم که اگه گربه به بنبست برسه به سگ هم حمله می کنه چون تنها راه رهایی اونه.

احساسی! مساله جنگ از نظر شما احساسیه؟؟؟؟یا وقتی یک خانوم جواب میده بحث احساسی میشه؟یا شاید هم شما احساسی میشید؟ههههههه
در ضمن !امریکا همیشه از جنگ های دنیا سود برده برادر عزیز مگر اینکه مثل ویتنام و افغانستان مستقیم وارد جنگ بشه.
اتفاقا خیلی از مردم دنیا دارن اسلام ستیز می شوند.و با دولت های اسلامی هم مشکل دارند اونم بیشترش به خاطر شیطنت های امریکا است .امریکا با تشکیل گروه طالبان و حمایت از القاعده ضربه بزرگی به بدنه اسلام زد.ولی به حمد الهی چیزی به رسوایی این دولت نمونده.من انکار نمیکنم که خیلی ها هم دارن مسلمان میشن.مثلا تو این کشوری که من زندگی میکنم خیلی ها رو میبینم که حجاب دارن و تازه مسلمان شدند و واقعا اسلام رو دوست دارند ولی اسلام ستیز ها هم در حال افزایش هستند.شاید من که با چشم خودم اینجا میبینم یا با گوش خودم میشنوم یکم بهتر درک کنم تا فردی که اخبار فیلتر شده بشنوه...بله متاسفانه مردم دنیا نه همشون ولی به یقین بیشترشون دید درستی نسبت به اسلام ندارن.بیایید همدیگر رو بیخودی دلداری ندیم این حقیقته.من به عنوان یک دختر مسلمان خیلی سعی میکنم این دید عوض بشه چون قلبا اسلام رو دوست دارم و
شما اگه میخواهید کسی از چهارچوب بحث خارج نشه فقط به همون سوال تستی اکتفا کنید و از کاربر بخواهید جواب را در یک کلمه خلاصه کنه.ولی من نوشتم به این دلایل ممکنه جنگ بشه.این رو هم اضافه میکنم در سال 2012 ممکنه فقط تصمیم به جنگ گرفته بشه یا در 2012 پایه ها یا طرح های یک جنگ بزرگ تشکیل بشه.که اسراعیل و امریکا در راس جنگ قرار دارند

minoo;163273 نوشت:
.بله متاسفانه مردم دنیا نه همشون ولی به یقین بیشترشون دید درستی نسبت به اسلام ندارن.بیایید همدیگر رو بیخودی دلداری ندیم این حقیقته.من به عنوان یک دختر مسلمان خیلی سعی میکنم این دید عوض بشه چون قلبا اسلام رو دوست دارم

بله درسته درصدکسانی که به اسلام واردمی شوندبسیارکمترازکسانی است که کافرمی شوندودل به دنیامی زنند
پرفوسورموریس بوکای(همان کسی که با تحقیقات برروی جسد مومیایی شده ی فرعون لعین وآیه ای ازقرآن قلباً مسلمان شده بود)می گفت :
به خداقسم هرنسخه یاآیه ای ازقرآن مسلمانان که دردست ماغربی هاست زمین تاآسمان باقرآن خودشماتفاوت داردواین اصلاً به خاطرترجمه ی اشتباه نیست یعنی کلاً مفهوم وداستان های قرآن راتغییردادندوبه مارساندندومن به عنوان یک مسیحی هیچگاه درکشورخودم ودیگرکشورهای غرب نتوانستم متنی درست ازقرآن رابخوانم وهرچیزی ازقرآن می شنویم نوشته ی دست بشرودارای اشتباهات مزخرف وخنده داراست پس همین باعث شدکه من به کشورهای عربی سفرکنم وزبان عربی رابیاموزم تابلکه باقرآن واقعی آشنابشم
ومن تحقیقات گسترده وتلاش های شبانه روزی برای مقایسه ی اکثریت کتب عهدعتیق واناجیل موردقبول و قرآن وعلم نوین انجام دادم این درحالی است که بسیار کم آیه ای می توانیددرکتب عهدعتیق واناجیل بیابیدکه باعلم نوین سازگارباشدولی من منظورم معجزه هانیست درواقع

من کاملاً می توانم شفادادن کورمادرزادوجزام وهربیماری خطرناک درمان نشدنی بدست حضرت عیسی علیه السلام راقبول کنم
ومن می توانم زنده کردن مردگان ودمیدن روح برمجسمه هاوپیشگویی هاوروی آب راه رفتن حضرت عیسی علیه السلام راقبول کنم
ومن بازهم می توانم به دنیاآمدن بدون پدروعروج حضرت عیسی علیه السلام رابپذیرم

ولی من هیچگاه نمی توانم متنی رابپذیرم که بین نخستین انسان حضرت آدم ابوالبشرعلیه السلام تاحضرت ابراهیم علیه السلام فقط بیست نسل قائل است(این تعدادنسل بایافته های امروزی مغایراست یعنی بسیارکم است)
من نمی توانم متنی را بپذیرم که صراحتاً اعلام می کندکه ابتدازمین خلق شده وسپس آسمان هابرافراشته شده است
من نمی توانم متنی رابپذیرم که پیامبری برروی کره ی کوچک زمین راپسرپروردگارعالمیان ودنیاهاوکهکشان هامی داند
این اناجیل هریک سخن یکدیگررانقض می کنندمثلاً هردوانجیل متی ولوقایک نسبنامه ی کاملاً متفاوت ازحضرت عیسی علیه السلام ارائه می دهند
وهیچ یک ازاناجیل به شرح دستورات نمازکه پایه واصول دین است جزء آیه ای درانجیل یوحنانمی پردازند
وهمینطوربسیاری ازاشتباهات دیگر
واین راخودشان هم می دانندولی به دستورعلمایشان آنهاهیچ مقایسه ای بین کتب مقدس خودوعلم نوین نبایدبکنند
ولی درقرآن همینطورکه هیچ آیه ای به دورازعلم نوین نیست بلکه من بسیاری ازدانش هاوکشفیات وحتی اختراعات علم نوین رابوسیله ی این قرآن به اثبات رساندم ودیده ام بسیاری ازدانشمندان مسلمان وغیرمسلمان که باقرآن واقعی آشناهستندنیزهمین کارهاراکرده اند(یعنی علم نوین راباقرآن به اثبات رسانده اند)
وهمینطورعلمای مسلمانان که نمی گویندنبایدکتاب مقدس قرآن راباعلم نوین مقایسه کنیم بلکه مردم رابه تحقیق علم وجستجوی دانش درقرآن تشویق می کنند

پس دوستان عزیزاین هم یکی ازدلایلی که به اسلام کم کسانی می گرونددرحالی که درغرب هم روشن فکرانی ماننددکتربوکای کم نمی باشد

یعنی آنهاواقعاً درک درستی ازاسلام وکتاب وبزرگان دین ماندارندالبته نمی گذارندکه داشته باشند
وکم کسی هم مثل دکتربوکای زندگی ووطن خودرارهامی کندوبه سمت کشورهای اسلامی مهاجرت می کندتابااسلام واقعی آشناشوند
هرچندکه بدست ماهم اسلام واقعی نرسیده است ونیزبیشترکسانی که به اسلام می گروندسنی می شوند(چون تبلیغات سنی هابسیارگسترده تروبزرگترازتبلیغات ماست)
ولی هرچه باشدازکفرخیلی بهتراست

به امیدروزی که پرده هاازتمام انسان هاکناررودتاهمه دین واقعی خداراببینندحتی ازخودمان

minoo;163273 نوشت:
احساسی! مساله جنگ از نظر شما احساسیه؟؟؟؟یا وقتی یک خانوم جواب میده بحث احساسی میشه؟یا شاید هم شما احساسی میشید؟ههههههه
در ضمن !امریکا همیشه از جنگ های دنیا سود برده برادر عزیز مگر اینکه مثل ویتنام و افغانستان مستقیم وارد جنگ بشه.
اتفاقا خیلی از مردم دنیا دارن اسلام ستیز می شوند.و با دولت های اسلامی هم مشکل دارند اونم بیشترش به خاطر شیطنت های امریکا است .امریکا با تشکیل گروه طالبان و حمایت از القاعده ضربه بزرگی به بدنه اسلام زد.ولی به حمد الهی چیزی به رسوایی این دولت نمونده.من انکار نمیکنم که خیلی ها هم دارن مسلمان میشن.مثلا تو این کشوری که من زندگی میکنم خیلی ها رو میبینم که حجاب دارن و تازه مسلمان شدند و واقعا اسلام رو دوست دارند ولی اسلام ستیز ها هم در حال افزایش هستند.شاید من که با چشم خودم اینجا میبینم یا با گوش خودم میشنوم یکم بهتر درک کنم تا فردی که اخبار فیلتر شده بشنوه...بله متاسفانه مردم دنیا نه همشون ولی به یقین بیشترشون دید درستی نسبت به اسلام ندارن.بیایید همدیگر رو بیخودی دلداری ندیم این حقیقته.من به عنوان یک دختر مسلمان خیلی سعی میکنم این دید عوض بشه چون قلبا اسلام رو دوست دارم و
شما اگه میخواهید کسی از چهارچوب بحث خارج نشه فقط به همون سوال تستی اکتفا کنید و از کاربر بخواهید جواب را در یک کلمه خلاصه کنه.ولی من نوشتم به این دلایل ممکنه جنگ بشه.این رو هم اضافه میکنم در سال 2012 ممکنه فقط تصمیم به جنگ گرفته بشه یا در 2012 پایه ها یا طرح های یک جنگ بزرگ تشکیل بشه.که اسراعیل و امریکا در راس جنگ قرار دارند

:Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!::Moteajeb!:
الان تعجب کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس کن خواهر .
شما محل سکونتتون کجاست؟؟ تو اطلاعاتتون که تهران وارد کردین.
در ضمن شما هم ظاهر قضیه اطلاعات کافی از روند جهان ندارین.
باید خدمتتون عارض بشم که روند جهانی به سمت بی آبرویی استکبار و به اوج رسیدن اسلام در غالب ایران عزیزه.
اگه سند برای حرفم خواستین بگین در خدمتم. ولی شما اگه سندی برای تایید حرفاتون دارین ارائه کنین.
و اینو هم بدونین که الگوی کشور های عربی ایرانه و در اون شکی نیست و اینو هم بدونین که اسلام در صدر این انقلاب هاست.
در غرب هم بعد از فروپاشی کامل نظام استکباری(که قریب الوقوع هست) حکومت حاکمی وجود نخواهد داشت. و زمینه برای ترویج گسترده دین آماده است. ما منتظر این فرصتیم. ان شاءالله عالم گیر شدن دین خدا زمینه ظهور مولا باشد
امیدوارم از لحن حرفم ناراحت نشده باشین.
دوستون دارم:hamdel:
یا علی

hush dragon;163540 نوشت:
در ضمن شما هم ظاهر قضیه اطلاعات کافی از روند جهان ندارین. باید خدمتتون عارض بشم که روند جهانی به سمت بی آبرویی استکبار و به اوج رسیدن اسلام در غالب ایران عزیزه. اگه سند برای حرفم خواستین بگین در خدمتم. ولی شما اگه سندی برای تایید حرفاتون دارین ارائه کنین.

برادرشماکه اطلاعات کافی دارین سندش ارائه کنید
درضمن صحبت های شمامانندکسی است که فقط پشت اخباری می نشیندکه حرف اول وآخرشان این است که
« فقط ماخوبیم وغیرمابد »
مگه من اون همه توپیام های اولیم حرفم راباسنداثبات نکردم که آمریکاقصدجنگ یاقصدطراحی جنگ باایران رادرسال 2012داردوحتی برخی ازموانع شان راهم گفتم

hush dragon;163540 نوشت:
:moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!::moteajeb!:
الان تعجب کردم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
بس کن خواهر .
شما محل سکونتتون کجاست؟؟ تو اطلاعاتتون که تهران وارد کردین.
در ضمن شما هم ظاهر قضیه اطلاعات کافی از روند جهان ندارین.
باید خدمتتون عارض بشم که روند جهانی به سمت بی آبرویی استکبار و به اوج رسیدن اسلام در غالب ایران عزیزه.
اگه سند برای حرفم خواستین بگین در خدمتم. ولی شما اگه سندی برای تایید حرفاتون دارین ارائه کنین.
و اینو هم بدونین که الگوی کشور های عربی ایرانه و در اون شکی نیست و اینو هم بدونین که اسلام در صدر این انقلاب هاست.
در غرب هم بعد از فروپاشی کامل نظام استکباری(که قریب الوقوع هست) حکومت حاکمی وجود نخواهد داشت. و زمینه برای ترویج گسترده دین آماده است. ما منتظر این فرصتیم. ان شاءالله عالم گیر شدن دین خدا زمینه ظهور مولا باشد
امیدوارم از لحن حرفم ناراحت نشده باشین.
دوستون دارم:hamdel:
یا علی

ببینید ما نمیخواهیم با سند چیزی رو ثابت کنیم .....ما فقط نظر میدیم...چرا همیشه میخواهید ثابت کنید!!!!
خواهش میکنم به عنوان تاپیک توجه کنید؟
دیدگاه شما در مورد سال 2012 چیست؟؟
من نظر خودم را به دلایلی که نوشتم وارد کردم.حالا اینکه چقدر از مسایل روز دنیا باخبر هستیم رو در یک تاپیک مجزا به همراه آقا مرتضی 313 به اطلاع جناب عالی میرسونیم!ههههههه

سلام برادم.
ببخشید ظاهرا شما کمی از لحن حرفای بنده دلخور شدین. واقعا پوزش می خوام قصدم ناراحت کردن شما نبود. فقط خاستم یه مناظره جنجالی باشه. واقعا پوزش می خوام که ناراحتتون کردم.

morteza313;163563 نوشت:

درضمن صحبت های شمامانندکسی است که فقط پشت اخباری می نشیندکه حرف اول وآخرشان این است که
« فقط ماخوبیم وغیرمابد »

مگه ما که پرچمدار اسلام در جهان هستیم نقش مثبت این بازی نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟
مگه جریان فراماسونری و یهود نقش منفی این بازی نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب شما چی میگین؟؟ ما و اونایی که با ما هستن خوبن و کسی که مقابل ما بایسته یعنی مقابل خداست و نقش منفی ماجرا به حساب میاد.
اگه غیر اینه بگین تا مام بدونیم

morteza313;163563 نوشت:
مگه من اون همه توپیام های اولیم حرفم راباسنداثبات نکردم که آمریکاقصدجنگ یاقصدطراحی جنگ باایران رادرسال 2012داردوحتی برخی ازموانع شان راهم گفتم

شما فقط یه سری تقارن های جالب رو آوردین که برای خودم واقعا جذاب بود... اما نمی تونین اون ها رو یک سند محسوب کنین و بر اساس اونا استدلالی داشته باشین.
به هر حال ممنونم که تا اینجا این بحث رو همراهی کردین.
دوستون دارم:hamdel:
یا حسین

hush dragon;163736 نوشت:
ببخشید ظاهرا شما کمی از لحن حرفای بنده دلخور شدین. واقعا پوزش می خوام قصدم ناراحت کردن شما نبود. فقط خاستم یه مناظره جنجالی باشه. واقعا پوزش می خوام که ناراحتتون کردم.

نه خواهش می کنم این فقط یه بحث دوستانه است
ولی خوب عقل سلیم انسان اجتماعی حکم می کنه که به نظرات دوستانش احترام بذاره

hush dragon;163736 نوشت:
مگه ما که پرچمدار اسلام در جهان هستیم نقش مثبت این بازی نیستیم؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه جریان فراماسونری و یهود نقش منفی این بازی نیستن؟؟؟؟؟؟؟؟ خوب شما چی میگین؟؟ ما و اونایی که با ما هستن خوبن و کسی که مقابل ما بایسته یعنی مقابل خداست و نقش منفی ماجرا به حساب میاد. اگه غیر اینه بگین تا مام بدونیم

بذاریه حدیثی مشهورباسندی بسیارمعتبربرات بگم وشایدهم خودت شنیدی
(برگرفته ازکتاب اسرارآل محمدصلی الله علیه وآله وسلّم ازبزرگ مردسلیم بن قیس هلالی)

مولاامیرالمؤمنین علی بن ابی طالب علیه السلام فرمودند

بنی اسرائیل بعدازوفات پیامبربزرگشان حضرت موسی بن عمران علیه السلام
به 71گروه (فرقه)تقسیم شدندکه 70گروه آنهابه جهنم واردمی شوندوتنهایک گروه آنان رستگارواردبهشت برین خواهندشدکه اکثریت آنان باوصی وجانشین برحق حضرت موسی علیه السلام ،یوشع بن نون اختلاف کردند

ومسیحیت بعدازوفات پیامبربزرگشان حضرت عیسی بن مریم علیه السلام
به 72گروه(فرقه) تقسیم شدندکه 71گروه آنان درجهنم خواهندسوخت وتنهایک گروه آنان رستگارواردبهشت خواهندشدکه اکثریت آنان هم باوصی وجانشین برحق حضرت عیسی علیه السلام ،شمعون اختلاف کردند

واسلام بعدازوفات تنهاوبزرگ پیامبرشان ،اشرف مخلوقات خاتم الانبیامحمد،رسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم
به 73گروه (فرقه)تقسیم شدندکه 72گروه آنان درعذاب آتش دوزخ خواهندافتادوتنهایک گروه آنان رستگارواردبهشت برین خواهندشد
که اکثریت اسلام هم باوصی وجانشین برحق حضرت محمدمصطفی صلی الله علیه وآله وسلّم یعنی من ، علی بن ابی طالب اختلاف کردند
و این راهم بگویم که 13گروه ازآن 73گروه اسلام ،به ولایت برحق من ایمان دارندومرادوست می دارندولی تنهایک گروه آنهاواردبهشت خداوندخواهندشدوبقیه ی آنهااهل آتش اند

به راستی که تعدادکمی ازبندگان خداازاهل ایمان وشکرگزارند
وبه راستی که خداوندپرخواهدکردجهنم راازخلایق انس وجن

وواقعاًاین سخن مبارک حداقل شباهت های سه دین بزرگ الهی رانشان نمی دهد؟
دراینکه ازهرسه دین بزرگ الهی تنهایک فرقه واردبهشت خواهندشدورستگارمی شوندچه اسلام وچه مسیحیت وچه یهودیت

و من قبول دارم که اسلام برترین دین الهی است وخداوندبه وسیله ی این دین بندگانش راهدایت می کند
وهرکس بعدازآنکه باآن آشناشدوبه آن مطلع گشت آن راانکارکندجاودانه درعذاب بزرگ الهی،جهنم خواهدسوخت
وهمینطورقبول دارم که پیامبراین دین آشکار،اشرف مخلوقات وآخرین وبهترین پیامبران است
ونیزقبول دارم که کتاب مقدس این دین آسمانی، قرآن معجزه ی الهی وکاملترین وجامعترین کتب الهی تاروزقیامت است
وبازهم کاملاً قبول دارم که آخرین وصی وجانشین وامام هادیت کننده این دین حضرت بقیة الله الاعظم مهدی صاحب الزمان علیه السلام تنهاامیدبقای زمین وتنهامنجی بزرگ بشریت وتنهاذخیره ی بزرگ الهی است

ولی این دلیل نمی شودکه گرویدگان به این دین خودراازتمام انسان های روی زمین برتربدانند وخودراجنبه ی مثبت عالم بدانند درمقابل توده ی عظیمی ازمردم که حتی نام واقعی اسلام رانشنیده اندیعنی برخی نمی گذارندکه بشنوند(گوش هاوچشم هایشان رابسته اند)
ودرضمن اگرماواقعاً حافظ دین مان بودیم واسلام واقعی رابه دنیاعرضه می کردیم هیچ کس درعالم حتی پشت سرمان نیزنمی توانست ماراانکارکندچه برسدجلوی رویمان تکذیب مان کند
چون که احکام واقعی دین مابه نفع تمام بشرمی باشد
وهمانطورکه درزمان پیامبرمان رسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم تمام بشردسته دسته وفرقه فرقه وفوج به فوج وارددین مبین اسلام می شدند،امروزهم همانطورمی شد

پس به خودننازیدکه مامسلمانان هیچگاه حافظ دین اسلام نبودیم واکثریت سنت های رسول پایمال شدندوبه بدعت تبدیل شدندحتی ماشیعیان

پس دوست عزیزآن روزی ماودینمان دردنیاجنبه ی مثبت پیدامی کردیم ومردم به جمع صمیمی ویگانه ی مامی پیوندیدند
که حرفمان واحکام دینمان واحدومتحدباشدنه اینکه هرکس به علم خودنظری بدهد(که این هم بخاطرکارهای اکثرمسلمانان است که نگذاشتندحکم واقعی اسلام به اقلیت اهل ایمان برسد)

ودرضمن برادرهمه ی دنیاکه عضوفراماسونری نیستند
بله فراماسونری وگرویدگان به اوچه ازیهودیت وچه ازمسیحیت وچه ازاسلام وچه ازهردین یاآیینی دشمنی خدارابرگزیدندوخودراازرحمت بزرگ الهی به دورکردندوواقعاً نقش منفی این بازی هستند
ولی توجه داشته باشیدکه نه همه ی دنیا

به امیدروزی که انسان هادسته به دسته به دین واقعی پروردگارداخل شوند

hush dragon;163736 نوشت:
شما فقط یه سری تقارن های جالب رو آوردین که برای خودم واقعا جذاب بود... اما نمی تونین اون ها رو یک سند محسوب کنین و بر اساس اونا استدلالی داشته باشین.

دراین موردبه قول خانم مینو مافقط نظراتمان رامی دهیم (همانندشما)طبق سؤال موضوع اصلی این تاپیک که نظرمی پرسد(نظرات درموردسال 2012)
پس انتظاراثبات واقعی ومعتبر نداشته باشید

سلام ببخشید که یه کم طول کشید که سر بزنم

morteza313;163762 نوشت:

نه خواهش می کنم این فقط یه بحث دوستانه است
ولی خوب عقل سلیم انسان اجتماعی حکم می کنه که به نظرات دوستانش احترام بذاره


بله حق با شماست من اشتباه کردم .یه کم زیادی جنجالی شده بود. سعی می کنم از این به بعد این قدر جنجالی نشه.

morteza313;163762 نوشت:
به راستی که تعدادکمی ازبندگان خداازاهل ایمان وشکرگزارند
وبه راستی که خداوندپرخواهدکردجهنم راازخلایق انس وجن

اینقدر خدا خشن هم نیست. درسته که خیلی ها بد کردن اما رحمت خدا واسعه. امید به رحمت خدا داریم. روایتیه که شیطان هم به رحمت خدا امید وار می شه. پس این قدر هم که گفتین خشن نیست.
جهنم برای این خلق شد تا لذت بهشت احساس بشه. اصل بهشته و جهنم واسه اینه که بدی وجود داشته باشه تا خوبی و آسایش معنی پیدا کنه.

morteza313;163762 نوشت:
و من قبول دارم که اسلام برترین دین الهی است وخداوندبه وسیله ی این دین بندگانش راهدایت می کند
وهرکس بعدازآنکه باآن آشناشدوبه آن مطلع گشت آن راانکارکندجاودانه درعذاب بزرگ الهی،جهنم خواهدسوخت
وهمینطورقبول دارم که پیامبراین دین آشکار،اشرف مخلوقات وآخرین وبهترین پیامبران است
ونیزقبول دارم که کتاب مقدس این دین آسمانی، قرآن معجزه ی الهی وکاملترین وجامعترین کتب الهی تاروزقیامت است
وبازهم کاملاً قبول دارم که آخرین وصی وجانشین وامام هادیت کننده این دین حضرت بقیة الله الاعظم مهدی صاحب الزمان علیه السلام تنهاامیدبقای زمین وتنهامنجی بزرگ بشریت وتنهاذخیره ی بزرگ الهی است

ممنونم که قبول دارین:khandeh!::Gol:

morteza313;163762 نوشت:
ولی این دلیل نمی شودکه گرویدگان به این دین خودراازتمام انسان های روی زمین برتربدانند وخودراجنبه ی مثبت عالم بدانند درمقابل توده ی عظیمی ازمردم که حتی نام واقعی اسلام رانشنیده اندیعنی برخی نمی گذارندکه بشنوند(گوش هاوچشم هایشان رابسته اند)

درسته ما از بقیه برتر نیستیم و برتری انسان ها نسبت به هم میزان تقوای اوناست. اما شکی نیست که جنبه مثبت عالم حامیان دین خدا یعنی اسلام هستن.حتی اگر همه عالم در برابر اسلام باشند ملاک به حق بودن آنها نیت. ملاک حق اکثریت نیست بلکه ملاک آن تنها حق است. اگر به تعداد انگشت دست هم حامی حق باشند باز هم آنها جنبه مثبت هستن.
در ضمن در رابطه با کسایی که به قول شما اسم اسلام رو نشنیدن. باید بگم که حرف شما مورد قبول نیست چون خدا در قرآن فرموده که حجت بر همه تمام شده پس وعده خدا حق است. همه نام اسلام را شنیدند و زمینه برای تحقیق همه فراهم بود.

morteza313;163762 نوشت:
ودرضمن اگرماواقعاً حافظ دین مان بودیم واسلام واقعی رابه دنیاعرضه می کردیم هیچ کس درعالم حتی پشت سرمان نیزنمی توانست ماراانکارکندچه برسدجلوی رویمان تکذیب مان کند
چون که احکام واقعی دین مابه نفع تمام بشرمی باشد
وهمانطورکه درزمان پیامبرمان رسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم تمام بشردسته دسته وفرقه فرقه وفوج به فوج وارددین مبین اسلام می شدند،امروزهم همانطورمی شد

پس به خودننازیدکه مامسلمانان هیچگاه حافظ دین اسلام نبودیم واکثریت سنت های رسول پایمال شدندوبه بدعت تبدیل شدندحتی ماشیعیان

پس دوست عزیزآن روزی ماودینمان دردنیاجنبه ی مثبت پیدامی کردیم ومردم به جمع صمیمی ویگانه ی مامی پیوندیدند
که حرفمان واحکام دینمان واحدومتحدباشدنه اینکه هرکس به علم خودنظری بدهد(که این هم بخاطرکارهای اکثرمسلمانان است که نگذاشتندحکم واقعی اسلام به اقلیت اهل ایمان برسد)

)

حرف شما قبول و متین. ما در انجام وظایفمان کوتاهی کردیم. اسلام رو اون طوری که بود ابلاغ نکردیم. اما نمی شه گفت که اصلا وظیفه خودمونو انجام ندادیم. حالا...تا یه جاهایی انجام دادیم اما خیلی کار داره که دین خودمونو به اسلام ادا کنیم. همینقدری هم که اسمی از اسلام هست و حالا داره کم کم آوازش به گوش جهانیان می رسه به لطف خدا و آقا بوده والا ما که اهل این حرفا نیستیم که بخوایم اسلام رو تا اینجا برسونیم.


morteza313;163762 نوشت:
دراین موردبه قول خانم مینو مافقط نظراتمان رامی دهیم (همانندشما)طبق سؤال موضوع اصلی این تاپیک که نظرمی پرسد(نظرات درموردسال 2012)

پس انتظاراثبات واقعی ومعتبر نداشته باشید



یادمون باشه که نظراتمون مبنی محکم و سند معتبر داشته باشه. ان شاءالله به هدف برسیم.
حالا بزارین یه نظر من هم بدم.
به نظر من با حوادث اخیر در جهان و تقارن اون با محرم و با عزاداری مسلمانان در کشور هایی مثل انگلیس(شهر لندن) و آمریکا اسلام بین جهانیان گگسترش پیدا می کنه.
ان شاءالله شاهد تغییراتی در روند جهان صورت می گیره. در ضمن امسال هم سال 1433 معادل 2012 میلادیه......
خدایا یعنی اتفاقی قراره بیفته:Doaa:
یعنی آقامونوو میبینیم........
به امید ظهور

البته طبق نظریه نوستراداموس 2012 تحول فرهنگی و اجتماعی در جهانه که ما اونو به ظهور تشبیه کردیم(البته یه سری هم به اشتباه اونو پایان دنیا معرفی کردن) ممکنه این تحول نابودی استکبار جهانی باشه و از ظهور خبری نباشه(ممکنه این پیشگویی اصلا اشتباه باش) اما شخصا امیدوارمن که هیچ کدوم از احتمالات گفته شده صحیح نباشه و 2012 معادل ظهور آقا باشه
ان شاءالله

hush dragon;164982 نوشت:
اینقدر خدا خشن هم نیست. درسته که خیلی ها بد کردن اما رحمت خدا واسعه. امید به رحمت خدا داریم. روایتیه که شیطان هم به رحمت خدا امید وار می شه. پس این قدر هم که گفتین خشن نیست.

من که نگفتم خداخشن هستش
به عقیده ی من تمام گناهان خلایق به یک مرتبه ازرحمت پروردگارعالمیان نمی رسد

درضمن من به آیات قرآن کریم اشاره کردم وشمابااستنادبه روایات هایتان حرفم راانکار کردین
(آن هم چه روایتی !!!)
مگرشمااین آیات قرآن راقبول نداریدکه برای خودالکی حرف می زنید

ماجهنم راپرخواهیم کردازکافران انس وجن
عده ی قلیلی ازبندگان من رستگارند
کافران گناهکاربدون هیچ حسابی بارودرآتش درآیند

آن وقت شمامی گوییدشیطان هم به رحمت خداامیدواره درحالی که گرویدگان به اوهیچ امیدی به رحمت خداندارندوبازجّه وناراحتی وگریه وزاری بسیاروبابغض حسرت وپشیمانی، جاودانه درعذاب آتش سوزان جهنم خواهندسوخت

مگرروایت امیرالمؤمنین علی علیه السلام راکه درپیام قبل نوشتم رانخواندید
که می فرمودنداکثریت هردین وآیینی درآتش خواهندبود

واین رابدانیدرحمت وسیع پروردگاردرروزقیامت مختص حال اهل ایمان وکسانی که حداقل خداوندرادردنیاامیدوارکرده اند،می باشدکه تعدادآنهاهم کم است

hush dragon;164982 نوشت:
به نظر من با حوادث اخیر در جهان و تقارن اون با محرم و با عزاداری مسلمانان در کشور هایی مثل انگلیس(شهر لندن) و آمریکا اسلام بین جهانیان گگسترش پیدا می کنه. ان شاءالله شاهد تغییراتی در روند جهان صورت می گیره. در ضمن امسال هم سال 1433 معادل 2012 میلادیه......

انشاالله
من واقعاً آن روزی که پرچم های سیاه عزای حسینی رادرمشهدمقدس درحرم امام رضا علیه السلام به احتزازدرآوردندخیلی تحت تأثیرقرارگرفتم

حتماً خودتان هم می دانیدکه سیدخراسانی ازمشهدباپرچم های سیاه عزابرای خون خواهی وانتقام بزرگ ،حسین اباعبدالله علیه السلام درمحرم قیامش راآغازخواهدکردوتاغرب وازآنجاتاجنوب غربی کشورایران حرکت خواهدکردوباندای یالثارات الحسین ملت ایران وخون خواهان حسین علیه السلام راباخودجمع خواهدکردکه تاقلب طاغوت بزرگ ،سفیانی آخرین میمون بنی امیه وفرزندیزیدلعین بتازد

ولی درروایات آمده که اگرسالی دربیست وسوم ماه مبارک رمضان ندای بزرگ جبرئیل امین رانشنیدیدآن سال ازجنگ بزرگ آخرالزمان درامان خواهیدبودوظهوررانخواهیددید
خیلی حیف شدواقعاً حیف شد
انشاالله امیدواریم که سال دیگه 23ماه رمضان این ندای مقدس رابشنویم وآنگاه درعاشورای همان سال منتظرظهورمنجی بزرگ بشریت ،حضرت بقیة الله اعظم مهدی صاحب الزمان علیه السلام باشیم

hush dragon;164984 نوشت:
البته طبق نظریه نوستراداموس 2012 تحول فرهنگی و اجتماعی در جهانه که ما اونو به ظهور تشبیه کردیم(البته یه سری هم به اشتباه اونو پایان دنیا معرفی کردن) ممکنه این تحول نابودی استکبار جهانی باشه و از ظهور خبری نباشه(ممکنه این پیشگویی اصلا اشتباه باش)

معلوم است شمااصلاً پیشگویی های نوستراداموس رانخوانده ایدکه این حرف رامی زنید
نوسترداموس صراحتاً اعلام می کندکه آن سال،سال خروج آخرین رهبربزرگ مسلمانان است
که پرچمی سبزبه همراه داردوسواربراسب سفیدمی باشدوبانیروهای غیبی حمایت می شود

درموردنوستراداموس بایدبگویم نمی شودبه آن اعتمادکرد

میشل نوستراداموس کابالیست ویهودی الاصل فراماسونری خودصراحتاً اعلام می کندکه برای پیشگویی هایش روشی استفاده کرده است(روش های کابالا) که خودراازرحمت خداونددورکرده است وبه پسرش نصیحت وتأکید می کندکه هیچگاه راه او راپیش نگیردواوخودراناامیدازتوبه کردن می دانست وخودرامستحق عذاب می دانست که طبق نوشته هابه طرزفجیعی وبانعره های حسرت ازدنیارفته است

حال اینکه اوازچه روشی استفاده کرده است نمی شودبه طوریقین گفت ولی طبق شواهدازروش خطرناک وزیان بار،جن گیری استفاده کرده است
طبق آیه ی قرآن کریم که می گوید
شیاطین برآنهانازل می شوندوالهام می کنند
طبق آیات قرآن شیاطین برای استراق سمع ازفرشتگان آسمان هاالبته بعدازمیلادنور،ولادت حضرت محمد،رسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم دیگرنمی توانندبه کاخ های رفیع آسمان نزدیک شوندچون بوسیله ی تیرشهاب های فروزان تعقیب می شوندوبه دنیای خودشان سقوط می کنند
پس اطلاعات شیاطین بعدازمیلادنورفقط محدودبه حوادث دنیامی شود
مثلاً اطلاع رسانی لحظه ای ازمناطق دوردنیاواخباری ازآینده ویاگذشته
ولی چون اینکاربرای خودشیاطین به این راحتی هاهم نیست پس آن هادربعضی اوقات اشتباهات فاحشی می کنندوهمچنین دروغ گوبین آنهازیاداست

نوستراداموس نیزازحوادث مناطق دوردنیاواتفاقات آینده وگذشته دنیاازشیاطین خبرمی گرفت ومی نوشت ودرپیشگویی هایش اشتباهات فاحش وزیادی وجودداردکه اصلاً اتفاق نیفتاده اند

بازهم می گویم که این هاحرف من نیست ،طبق گفته های خودش وشواهداستدلال می شود

و اگرترجمه های اصلی کتاب های نوسترداموس رابخوانیدخواهیدفهمیدکه اوهیچ صفات خوبی برای موعودعالم ویاران اونمی شماردوفقط به خشونت هاوجنگ طلبی های بقیة الله می پردازدودراکثراوقات غرب راازایران ومسلمانان می ترساندماننداین جملات:

او،شاهزاده ی عرب ،سواربراسب سفیدهمه رابامیله ی پرچمش می کوبد
درمسیرحرکتش ویرانی به بارمی آوردوزمین راباخاک یکسان می کند
بترسیدارروزی که مدیا(ایران)به قدرت برسد
جنگ های آتشین وحشتناک بین پارس وروم
محمدی ها (اشاره دارد،نه پیروان یک دین الهی بلکه پیروان یک شخص)
ازفرات عبورمی کنندوتافرانسه می تازند
وبسیاری ازاین جملات

وکلاً اومسلمانان راخون ریزوتروریست نشان می دهدوآخرین امام مظلوم ماراطوری جلوه می کندکه طمع حکومت کردن داردوحقوق بشرراپایمال می کند

اگرلحظه ای بیاندیشیدخودتان می فهمیدکه چرایهودی های آمریکااین همه کتاب یهودیت ومسیحیت درموردرسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم ومسلمانان دردست دارند
راپنهان می کنندوبه عنوان مشکوکات یاتحریف شده هاانبارکرده اندکه اصلاً آن کتب به گوش ماهم نخورده است ولی پیشگویی های نوستراداموس به گوش همه ی عالم رسیده است وطبق تبلیغات گسترده ی خودغرب همه حتی خودایرانیان به آن استنباط می کنند

پس به جای اینکه به پیشگویی های غرب اشاره کنیدبه روایات خودمان استدلال کنید
وبه حیله ی مکاران بادستان خودمان ،خودمان راجنگ جووتروریست به دنیانشان ندهیم

morteza313;165077 نوشت:
درموردنوستراداموس بایدبگویم نمی شودبه آن اعتمادکرد

میشل نوستراداموس کابالیست ویهودی الاصل فراماسونری خودصراحتاً اعلام می کندکه برای پیشگویی هایش روشی استفاده کرده است(روش های کابالا) که خودراازرحمت خداونددورکرده است وبه پسرش نصیحت وتأکید می کندکه هیچگاه راه او راپیش نگیردواوخودراناامیدازتوبه کردن می دانست وخودرامستحق عذاب می دانست که طبق نوشته هابه طرزفجیعی وبانعره های حسرت ازدنیارفته است

حال اینکه اوازچه روشی استفاده کرده است نمی شودبه طوریقین گفت ولی طبق شواهدازروش خطرناک وزیان بار،جن گیری استفاده کرده است
طبق آیه ی قرآن کریم که می گوید
شیاطین برآنهانازل می شوندوالهام می کنند
طبق آیات قرآن شیاطین برای استراق سمع ازفرشتگان آسمان هاالبته بعدازمیلادنور،ولادت حضرت محمد،رسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم دیگرنمی توانندبه کاخ های رفیع آسمان نزدیک شوندچون بوسیله ی تیرشهاب های فروزان تعقیب می شوندوبه دنیای خودشان سقوط می کنند
پس اطلاعات شیاطین بعدازمیلادنورفقط محدودبه حوادث دنیامی شود
مثلاً اطلاع رسانی لحظه ای ازمناطق دوردنیاواخباری ازآینده ویاگذشته
ولی چون اینکاربرای خودشیاطین به این راحتی هاهم نیست پس آن هادربعضی اوقات اشتباهات فاحشی می کنندوهمچنین دروغ گوبین آنهازیاداست

نوستراداموس نیزازحوادث مناطق دوردنیاواتفاقات آینده وگذشته دنیاازشیاطین خبرمی گرفت ومی نوشت ودرپیشگویی هایش اشتباهات فاحش وزیادی وجودداردکه اصلاً اتفاق نیفتاده اند

بازهم می گویم که این هاحرف من نیست ،طبق گفته های خودش وشواهداستدلال می شود

و اگرترجمه های اصلی کتاب های نوسترداموس رابخوانیدخواهیدفهمیدکه اوهیچ صفات خوبی برای موعودعالم ویاران اونمی شماردوفقط به خشونت هاوجنگ طلبی های بقیة الله می پردازدودراکثراوقات غرب راازایران ومسلمانان می ترساندماننداین جملات:

او،شاهزاده ی عرب ،سواربراسب سفیدهمه رابامیله ی پرچمش می کوبد
درمسیرحرکتش ویرانی به بارمی آوردوزمین راباخاک یکسان می کند
بترسیدارروزی که مدیا(ایران)به قدرت برسد
جنگ های آتشین وحشتناک بین پارس وروم
محمدی ها (اشاره دارد،نه پیروان یک دین الهی بلکه پیروان یک شخص)
ازفرات عبورمی کنندوتافرانسه می تازند
وبسیاری ازاین جملات

وکلاً اومسلمانان راخون ریزوتروریست نشان می دهدوآخرین امام مظلوم ماراطوری جلوه می کندکه طمع حکومت کردن داردوحقوق بشرراپایمال می کند

اگرلحظه ای بیاندیشیدخودتان می فهمیدکه چرایهودی های آمریکااین همه کتاب یهودیت ومسیحیت درموردرسول الله صلی الله علیه وآله وسلّم ومسلمانان دردست دارند
راپنهان می کنندوبه عنوان مشکوکات یاتحریف شده هاانبارکرده اندکه اصلاً آن کتب به گوش ماهم نخورده است ولی پیشگویی های نوستراداموس به گوش همه ی عالم رسیده است وطبق تبلیغات گسترده ی خودغرب همه حتی خودایرانیان به آن استنباط می کنند

پس به جای اینکه به پیشگویی های غرب اشاره کنیدبه روایات خودمان استدلال کنید
وبه حیله ی مکاران بادستان خودمان ،خودمان راجنگ جووتروریست به دنیانشان ندهیم


راستش من هم مستند و هم نسخه های چاپی نوستراداموس رو دیدم و به مواردی که شما اشاره کردین بر نخوردم. نمی خوام بگم شما خدایی ناکرده دروغ می گینا.. نه فقط می گم من به اون بر نخوردم که مطمعنا ضعف منه. البته دکتر عباسی هم تو گوشه ای از بحث هاش یه نقدایی از اون کرد و گفت" بعضی ها فکر می کنن نوسترا داموس گفت 2012 پایان جهانه... نه ... بلکه تو اون پیشگویی ها از تحولی عظیم در ساختار اجتماعی سیاسی و فرهنگی جهان یاد شده که یه جورایی مطابق با ظهور مولاست. البته نمی خوام وقت تعیین کنم من اون پیش گویی ها رو درست نمی دونم فقط اومدم اون پیشگویی ها رو نقد کنم. البته باید گفت که تو اون پیشگویی اشکالات زیادی هست که این خودش نشون می ده که اون نمی تونه درست باشه"
این حرف دکتر عباسیه.من نظر خاصی در این مورد ندارم و اصلا قبولش ندارم.
شما تو یه جاهایی از حرفاتون گفتین که ندای جبرئیل در 23 رمضان و از این جور روایات که همشو نمی تونم بیارم. راستشو بخواین یه کم ظاهر بینی بود. قرار نیست ندای جبرئیل امین رو همه بشنون. شاید اگه گوش دلمون باز بود اونو می شنیدیم(البته خودم هم نشنیدما) اما چنین روایتی رو من ندیدم و سخنی رو شنیدم که دقیقا خلاف اون ثابت می کنه." ظهور قائم ما اتفاق نمی افتد مگر اتفاقی مانند قیامت" پس با اون روایتی که بیان کردین زمان ظهور مشخصه دیگه. اگه تو 23 رمضان صدای جبرئیل نیومد یعنی تا محرم سال بعد ظهور نیست و اگه صداش اوند یعنی آماده شین محرم ظهوره. جالب اینجاست که حتما محرم هم باید ظهور باشه!!!!!!!!!!!!!!!!
پس این سخن چی می شه برادر من(کذب الوقاتون)
در ضمن ظهور سید خراسانی و سفیانی و دجال و .... متقارن با ظهور مولا نیست حتی بعضا تا 9ماه قبل هم اشاره شده. پس......

hush dragon;165545 نوشت:
شما تو یه جاهایی از حرفاتون گفتین که ندای جبرئیل در 23 رمضان و از این جور روایات که همشو نمی تونم بیارم. راستشو بخواین یه کم ظاهر بینی بود. قرار نیست ندای جبرئیل امین رو همه بشنون. شاید اگه گوش دلمون باز بود اونو می شنیدیم(البته خودم هم نشنیدما) اما چنین روایتی رو من ندیدم و سخنی رو شنیدم که دقیقا خلاف اون ثابت می کنه." ظهور قائم ما اتفاق نمی افتد مگر اتفاقی مانند قیامت" پس با اون روایتی که بیان کردین زمان ظهور مشخصه دیگه. اگه تو 23 رمضان صدای جبرئیل نیومد یعنی تا محرم سال بعد ظهور نیست و اگه صداش اوند یعنی آماده شین محرم ظهوره. جالب اینجاست که حتما محرم هم باید ظهور باشه!!!!!!!!!!!!!!!! پس این سخن چی می شه برادر من(کذب الوقاتون) در ضمن ظهور سید خراسانی و سفیانی و دجال و .... متقارن با ظهور مولا نیست حتی بعضا تا 9ماه قبل هم اشاره شده. پس......

خیلی حرفتون جالبه
یعنی روایتی که شمانشنیده ایدکذب الوقاتون هستندیانشانه های غیرحتمی یاباسندنامعتبرهستند
مگه شماتوعمرتون چندتاروایت درخصوص آخرالزمان خوندید
می تونم بگم شماخیلی ازروایات آن هم باسندمعتبررانخوندید
مگه این پنج نشانه ی علائم 6ماه آخرنیستند؟؟؟(یااینکه اینهاهم می خواهیدتکذیب کنید؟؟!!)
صیحه ی آسمانی / خروج سفیانی / قیام یمانی / فرورفتن بیداء / زلزله ی شام
که اکثریت روایات به اینهااشاره کرده اند
واین صیحه ی آسمانی طبق روایات درماه مبارک رمضان شنیده خواهدشد
که طبق شرح روایات اکثریت علماء معتقدندکه این ندای جبرئیل امین راهمه ی عالم بازبان خودمی شنوندکه نه میتوان به اعلام رسانه هاونه به صدای دل های آگاه(به قول شما)تطبیق دادبلکه یک صدای آسمانی است
(حتماً اگرباعقل شماجوردرنمی یاداشتباه هستند!!!)
مگرشمامنکرآن همه روایات هستیدکه می گویندظهورمهدی صاحب الزمان علیه السلام درعاشورای ماه محرم اتفاق می افتد
مگه شماچی می دونیدحتماً فقط این گونه روایت هاروازبین آن همه روایات
«ظهورمهدی ناگهانی است»

درموردنوستراداموس هم بایدبگویم من که ازخودم حرف نمی زنم
من هم مانندشماازمقاله ها ومستندهاشنیدم

باز هم اگه حرفام شما رو ناراحت کرده پوزش می خوام. من قصد بی احترامی ندارم. می خوام یه مباحثه دوستانه داشته باشیم. اما از لحن صحبتت یه جورایی احساس کردم ناراحتی. به هر حال پوزش می خوام.

morteza313;165648 نوشت:
خیلی حرفتون جالبه
یعنی روایتی که شمانشنیده ایدکذب الوقاتون هستندیانشانه های غیرحتمی یاباسندنامعتبرهستند
مگه شماتوعمرتون چندتاروایت درخصوص آخرالزمان خوندید
می تونم بگم شماخیلی ازروایات آن هم باسندمعتبررانخوندید
مگه این پنج نشانه ی علائم 6ماه آخرنیستند؟؟؟(یااینکه اینهاهم می خواهیدتکذیب کنید؟؟!!)
صیحه ی آسمانی / خروج سفیانی / قیام یمانی / فرورفتن بیداء / زلزله ی شام
که اکثریت روایات به اینهااشاره کرده اند
واین صیحه ی آسمانی طبق روایات درماه مبارک رمضان شنیده خواهدشد
که طبق شرح روایات اکثریت علماء معتقدندکه این ندای جبرئیل امین راهمه ی عالم بازبان خودمی شنوندکه نه میتوان به اعلام رسانه هاونه به صدای دل های آگاه(به قول شما)تطبیق دادبلکه یک صدای آسمانی است
(حتماً اگرباعقل شماجوردرنمی یاداشتباه هستند!!!)
مگرشمامنکرآن همه روایات هستیدکه می گویندظهورمهدی صاحب الزمان علیه السلام درعاشورای ماه محرم اتفاق می افتد
مگه شماچی می دونیدحتماً فقط این گونه روایت هاروازبین آن همه روایات
«ظهورمهدی ناگهانی است»

برادر من من که نگفتم اون روایات اشتباهه و هر چی که من نشنیدم کذب الوقاتونه. من گفتم استنباط شما از روایات اشتباهه یا این که منظور شما رو من بد متوجه شدم. . این طور که من از روایاتی که شما گفتین استنباط مس کنم یعنی اگه در رمضان صدایی از جبرئیل امین اومد یعنی محرم اون سال ظهوره و اگر نه ظهور در محرم اون سال اتفاق نمی افته و باید منتظر رمضان بعدی بنشینیم تا ببینیم در اون رمضان صیحه آسمانی به گوش می رسه یا نه.
این حرف دقیقا مطابق اینه که زمان ظهور رو مشخص کنیم.یعنی اگه صیحه به گوش رسید که آماده شین محرم مولا داره میاد و اگه شنیده نشد که بیخود منتظر نباشین حد اقل تا محرم سال بعد خبری از آقا نیست.
حالا شما می تونی بگی که چرا ما هر هفته می گیم آقا این جمعه هم گذشت و تو نیامدی؟
پس برادر جانم اینطوری نمی تونین روایات رو کشف رمز کنین. یه مقدار سطحی نگریه که اینطوری ......
خیلیا معتقدن که روایاتی که از آخر الزمان داریم نشانه های استعاری هستن. همونطور که پیامبر (ص) فرمودن(نشانه های آخر لزمان را برایتان می گویم تا در آن بیندیشید و به حقیقت آن پی ببرید)
اون صیحه آسمانی رو قرار نیست همه بشنون. و یا اون صیحه به اون شکلی نباشه که ما فکر می کنیم.و هزار شاید دیگه که حتی خود من هم جواب اونا رو نمی دونم. یعنی هیچ کدوممون نمی دونیم. و فقط یه سری استنباط ها از روایات ظهوره.
اصل خور ظهوره. آقا رو دریابیم که واقعا غریبه. این حرفا تا آخر ادامه پیدا می کنه و در نهایت هم به هیچ نقطه روشنی نمی رسیم. بیاین اصل ظهور رو درک کنیم.بعید نیست که مشغول کردن ما به این مسائل و فراموشی اصل از توطئه های یهود باشه. بیاین اصل ظهور رو در یابیم که وظایفی رو برای ما در این عصر رقم می زنه.
اما یادمون باشه آقا بهمون نیاز داره. اگه واقعا فکر می کنیم که اگه در زمان امام حسین بودیم حتما به کربلا می رفتیم تا امام مان را در یابیم امروز برای اثبات حرفمان چه کرده ایم.بیاییم به خدا ثابت کنیم که برای مولامون اگه لازم باشه عاشورا رو تکرار می کنیم.

morteza313;165648 نوشت:
درموردنوستراداموس هم بایدبگویم من که ازخودم حرف نمی زنم
من هم مانندشماازمقاله ها ومستندهاشنیدم

شاید هم حرف شما درست باشه و من اطلاعات گسترده ای در مورد اون ندارم اما با مروری به فیلم 2012 می شه اینو فهمید که اونا قصد دارن تفکرات رو به سمت نابودی جهان پیش ببرن. اگه یه سری به سایتای دیگه بزنین حرف منو قبول می کنین. یه عده هم خیلی تلاش می کنن که این اتفاق بیفته . به تعبیر خودم خدمه ی بی مزد و مواجب یهودن. البته یه سری از اونا مزد و مواجبشون به جاست که تو سایت گرداب می تونین اونا رو بشناسین.
دوست دارم. یه عالمه

به امید ظهور آقا که صد البته نزدیکه.
یا حق:hamdel:

hush dragon;168021 نوشت:
این طور که من از روایاتی که شما گفتین استنباط مس کنم یعنی اگه در رمضان صدایی از جبرئیل امین اومد یعنی محرم اون سال ظهوره و اگر نه ظهور در محرم اون سال اتفاق نمی افته و باید منتظر رمضان بعدی بنشینیم تا ببینیم در اون رمضان صیحه آسمانی به گوش می رسه یا نه. این حرف دقیقا مطابق اینه که زمان ظهور رو مشخص کنیم.یعنی اگه صیحه به گوش رسید که آماده شین محرم مولا داره میاد و اگه شنیده نشد که بیخود منتظر نباشین حد اقل تا محرم سال بعد خبری از آقا نیست.

خوب آخرالزمان یک دوره ی طولانی 30 یا40ساله می باشد(شایداولین نشانه ی آن کشف الهیکل باشد)
وآخرین قسمت آخرالزمان عصرظهورمی باشدکه طبق روایات 6ماه آخرتلقی می شود
(شایداولین نشانه های آن دیدن ستون آتشی ازشرق وهمان صیحه ی آسمانی وخروج سفیانی باشد)
واکثریت روایات به این 6ماه آخرخیلی تمرکزکردندآیاواقعاً این ازنظرشماتعیین وقت است
اگراین امیددهی 6ماه آخر،توسط ائمه ی اطهارتعیین وقت است پس تمام نشانه هاکه به مامی گویندتعیین وقت است(مثلاً 72ماه بعدازخروج شعیب بن صالح)
واگربا کثرت روایات ومعتبری سندآنهاقضاوت کنیم آنهاصیحه ی آسمانی که همه ی مردم عالم به زبان خودمی شنونددرماه رمضان وظهورمولا درمحرم همان سال اشاره خواهندکرد

التماس دعا

morteza313;168187 نوشت:
خوب آخرالزمان یک دوره ی طولانی 30 یا40ساله می باشد(شایداولین نشانه ی آن کشف الهیکل باشد)
وآخرین قسمت آخرالزمان عصرظهورمی باشدکه طبق روایات 6ماه آخرتلقی می شود
(شایداولین نشانه های آن دیدن ستون آتشی ازشرق وهمان صیحه ی آسمانی وخروج سفیانی باشد)
واکثریت روایات به این 6ماه آخرخیلی تمرکزکردندآیاواقعاً این ازنظرشماتعیین وقت است
اگراین امیددهی 6ماه آخر،توسط ائمه ی اطهارتعیین وقت است پس تمام نشانه هاکه به مامی گویندتعیین وقت است(مثلاً 72ماه بعدازخروج شعیب بن صالح)
واگربا کثرت روایات ومعتبری سندآنهاقضاوت کنیم آنهاصیحه ی آسمانی که همه ی مردم عالم به زبان خودمی شنونددرماه رمضان وظهورمولا درمحرم همان سال اشاره خواهندکرد

التماس دعا


نه برادر اشتباه کردی.
اون روایاتی که شما گفتی به قول خودت امید دهیه نه تعیین وقت. اما ماجرای صیحه ای که جناب عالی تفصیر کردی با تعیین وقت هیچ تفاوتی نداره.چون شما همین الان داری می گی که تا محرم سال بعد ظهور نخواهد بود چون امسال ماه رمضان صدای صیحه نیومد.اینه که من مخالف نظر شمام. به نظر من تمام روایات نشانه هستن و اون طوری که بیان می شه نیست. یعنی همون نماد ها و استعاره هایی که به فرموده پیامبر باید در آنها فکر کرد تا به حقیقت آنها پی برد.
موفق باشی

hush dragon;168846 نوشت:
نه برادر اشتباه کردی. اون روایاتی که شما گفتی به قول خودت امید دهیه نه تعیین وقت. اما ماجرای صیحه ای که جناب عالی تفصیر کردی با تعیین وقت هیچ تفاوتی نداره.چون شما همین الان داری می گی که تا محرم سال بعد ظهور نخواهد بود چون امسال ماه رمضان صدای صیحه نیومد.اینه که من مخالف نظر شمام. به نظر من تمام روایات نشانه هستن و اون طوری که بیان می شه نیست. یعنی همون نماد ها و استعاره هایی که به فرموده پیامبر باید در آنها فکر کرد تا به حقیقت آنها پی برد.

بله درسته بعضی نشانه هااحتیاج به تأمل وتفکردارندولی نه همه ی آنها
مثلاً طبق روایات دجال والاغ آن بیشتربه افسانه های باورنکردنی شباهت داردکه احتیاج به رمزگشایی وتأمل وتحقیق بسیاردارند
مثلاً دراینکه دجال بزرگ آخرالزمان تک چشمی است وچشم چپش دروسط پیشانی ورأس سراوقرارداردوآن چشمش مانندستاره ی صبح می درخشدو ادعای خدایی می کندوتمام مردم فکرمی کنندکه پشت آن تمام دنیاوخوشبختی ولذات عالم نهفته است وهمه به آن طمع پیدامی کنندوپیروانش بسیارهستندکه قدرت دنیارادردست می گیرندودرآسمان وخشکی هاودریاهاپیش می روندیامثلاً دراینکه الاغ دجال بسیارجذب کننده است وموهای پرپشتی داردوازهرمویش یک صداوآهنگ دلنشین درمی آیدکه همه رامجذوب خودمی کندوهرقدمش چندین مایل است ودرلحضاتی تمام دنیارادرمی نوردد
من بسیارمعتقدم که این دجال همان فرقه ی فراماسونری جهانی باشدکه به حق دنیارادردست گرفتندوروزانه مردم بسیاری رابه سمت خودمی کشندوخودرافرمانروای عالم می دانندکه اکثریت مردم هم زندگی وآزادی رادرنزدآنهامی بینندکه چشم چپ دررأس هرم که مانندستاره هم می درخشدبزرگترین نشانه ونمادآنهاست طوری که درتمام دلارهای آمریکاهک شده است والاغ آن همان صداوسیمای بزرگ جهانی ،شامل آهنگ هاوفیلم های بسیارزیادی است که درلحظاتی دنیارابوسیله ی مخابرات جهانی واینترنت طی می کندوبه دست تمام بشر می رسدوهمه راشادومجذوب خودمی کندوکثرت وتداوم آنهاباعث تغییرتفکرواعتقادات وعادات مردم درتمام عالم ماحتی کشورهای مسلمان می شود
که به راستی اکثریت عالم راازنظرحداقل برخی اعتقاداتشان به خودکشانیده انددرحالی که رهبریت این جنبش جهانی تعدادمحدودی ازماسون هاهستندکه اصلاً ازظاهرهیچ شباهتی به طرفداران این فرقه ندارندوهمینطور کشورهای آمریکاواسرائیل دوپایه ی اساسی این ضددین هاهستندکه بوسیله ی قدرت وثروت وعلم ظاهری ،دنیارابه دلخواه خودمی چرخانند

البته این اطلاعات درموردفراماسونری وحرکات وکارهای آنها قرن هاناشناخته بودتاوقتی که برخی ازبشریت کمبودخدارادرزندگانیشان احساس کردندوکاری انجام دادندوتحقیقاتی درموردعالم انجام دادند
وهمینطورتاوقتی که برخی ازمذهب هاوحذب های نزدیک به خدادرهردین وکشوری که روی کارآمدندآن وقت بامجاهدت هاوکارهای بی نظیرآنها کثافات وخسارات وحشتناک این فرقه ی کافربه دنیاوتأثیرات افکارآنهابه ایمان واعتقادات مردم بیرون آمدوبه همه عرضه شدوخیلی ازمردم به آن آگاه شدندولی متأسفانه پس ازقرن هابرخی بیدارشدند

وقتی که مثلاً این روایت رااین طورتوضیح دادم وحداقل برخی ازعبارات راتطبیق دادم (البته من مطمأن نیستم وفقط نظری ازخوددادم که ازبزرگان شنیدم)
وحال واقعاًشماچطورمی توانیدآن همه روایتی که صراحتاً اعلام می کندکه یک صیحه ی آسمانی مقدس وواضح وآشکارتوسط حضرت جبرئیل امین علیه السلام به گوش تمام مردم دنیابه زبان خودهرکسی
در23ماه مبارک رمضان می رسدودرعاشورای محرم همان سال حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام ظهورمی کندشایددرآن جمعه ای که عاشورابه شنبه مطابق می شودراتوجیه وتفسیرکنید
البته باتمام معانی ومفهوم گفته شده درآن
ویامثلاً آن روایت امام صادق علیه السلام ( قبلاً گفتم )که می فرمودند: اگردرماه رمضانی آن صیحه ی مبارک آسمانی رانشنیدیدبدانیدکه درآن سال ازجنگ های بزرگ آخرالزمان درامان خواهیدبود

وهمینطورتوجه داشته باشیدکه طبق روایات این نداراتمام بشردریک لحظه ،نه آنهایی که سرتلویزیون ننشستندیااصلاً تلویزیون یارادیویی ندارندکه به حرف برخی همان رسانه هاباشد
یااصلاً آدم درستکاری نیستندوگوش وچشم خدایی ندارندکه به قول شماندای دل آگاه باشد

وواقعاً چه چیزی رامی توان باندای روحانی پادشاه ملائک حضرت جبرئیل امین علیه السلام تطبیق داد؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!

من خیلی دوست دارم بدانم که چگونه این همه روایات را تفسیرمی کنیدونمادواستعاره مشخص می کنیدورمزگشایی می کنیدوباعلائم ظاهری دنیاتطبیق می دهید؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
البته غیرازروایات دجال والاغش که گفتم وروایات افسانه وارشبیه آنها
منتظرپاسختان هستیم دوست عزیز

اگرمنظورتان ازسخنان همه ی ماکه می گوییم «شایداین جمعه بیاید» وهمه هرلحظه منتظرنداین است که هیچ نشانه ای نیست وامام مایک روزجمعه ناگهانی خواهدآمد!!!
بایدبگویم شمامتوجه مفهوم این سخنان نشدید
توجه داشته باشیدکه انتظارفرج وامیدبه رحمت بزرگ پروردگارازشروط اساسی آیین ماست که درهرزمانی بوده ،مگرشماآن همه روایات رانشنیدیدکه امامان مقدس ما دعای تعجیل درفرج حضرت قائم اهل بیت علیه السلام رامی خواندندوبه چشم مردم امیددیدن ظهورراداشتنددرحالی که آن زمان اصلاً حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام به دنیانیامده بودتابه غیبت برودوظهورکند

التماس دعا

باز م سلام عرض می کنم برادر
ظاهرا شما مفهوم حرف بنده رو متوجه نشدین.
اون روایاتی که شما از دجال می گین صحیح و از بیانات حضرت امیر و پیامبر عظیم الشان اسلام هست.
نمی توان به صراحت گفت که این ها اتفاقاتی دور از ذهن است و مانند افسانه ای باور نکردنی. عده ای از محققان بر این باورند که اینها نشانه های استعاری است اما نه همه.
همان خدایی که سلیمان نبی را بر کشتی ای در فراز آسمان نگه داشت و اجنه را در تسخیر ایشان در آورد می تواند این فضا را محیا کند. این رو هم بدون برادر که آخر الزمان وقتیا که عالم مادی و عالم دخان در هم ادغام می شن. یعنی دخانیان غلیظ و غلیظ تر می شوند تا به عالم ماده بپیوندند.این ادغام اولین بار در زمان حضرت سلیمان انجام شد و برای آخرین بار در آخر الزمان انجام می شود. با احاطه عالم ماده توسط عالم دخان جنیان با حضور در عرصه مادی خود را بر مادیان ظاهر می کنند. آنجاست که لشکر عظیم دجال شکل می گیرد. با سیطره عالم دخان بر عالم ماده بعد دخانی انسان هم به او می پیوندد و قادر به انجام کاری است که در عالم دخان می توان انجام داد. یعنی در عین حال که اینجا هستیم در جای دیگر هم می توانیم باشیم. یعنی بی معنی بودن فضا و زمان. حالا اگه بیایم خصوصیات اون دوره رو با خصوصیات دجال مقایسه کنیم می بینیم دور از ذهن نیست(البته اگه اعتقاد به اون حرفام داشته باشین)
البته اینو هم بگم که دجال طبق برخی روایات 9ماه زود تر از مولا ظهور می کنه که این در زمان این ادغام نیست و می شه این فرض رو هم در نظر گرفت که ممکنه نشانه استعاری باشه. نماد یک جریان. نماد یک روند که عالم رو به سیطره خودش در میاره.(میشه اونو به جریان فراماسونری شباهت داد اما نمی شه به قطع چیزی گفت)
اما من هنوز به اون حرف خودم اعتقاد دارم که این تفسیر از صیحه جبرئیل امین یه تفسیر ظاهر بینانه هست که با روایات ما جور در نمیاد. چون با این تفسیر شما از همین حالا دارین می گین که تا محرم سال بعد ظهور اتفاق نمی افته. و اگر رمضان ها همین طور طی بشن شما با اطمینان می گین که ظهور تا محرم سال بعد نیست.و همینطور منتظر شنیدن اون صیحه بشینین تا اگه اونو شنیدین بگی که محرم ظهوره.
این اصلا مطابق روایات نیست.
بعد در جواب این که گفتی پس چرا ائمه برای ظهور دعا می کردن باید بگم که درسته در اون زمان امام هنوز به دنیا نیومده بودن اما بدونین که ایشون وجود داشتن.(عالم چهارده عنصر) (چهارده اشعه نوری که جهان از اونا به وجود اومد.) و همچنین حضرت امیر هر جا می خواستن از امام اسمی بیارن روایته که می گن با دست به سینه خودشون می زدن و می گفتن(شوقا لرویتک) با استناد به اصل رجعت در دین می تونین اینو هم توجیح کنین.
موفق باشین
البته امیدوارم مطالب سنگین نباشه ببخشید دیگه بحث به اینجا کشیده شد.

hush dragon;170286 نوشت:
اما من هنوز به اون حرف خودم اعتقاد دارم که این تفسیر از صیحه جبرئیل امین یه تفسیر ظاهر بینانه هست که با روایات ما جور در نمیاد. چون با این تفسیر شما از همین حالا دارین می گین که تا محرم سال بعد ظهور اتفاق نمی افته. و اگر رمضان ها همین طور طی بشن شما با اطمینان می گین که ظهور تا محرم سال بعد نیست.و همینطور منتظر شنیدن اون صیحه بشینین تا اگه اونو شنیدین بگی که محرم ظهوره. این اصلا مطابق روایات نیست.

پس یعنی این همه روایات زیرباهم تناقض دارند،پس اساتیدودانشمندان بایدبه ماحالی کنند
وتفسیرآنهارامانندتفسیرروایت دجال والاغش به مابفهمانند
واگرهم درهمین سایت به این مطلب پرداخته شده هرکسی که می داندماراهم درجریان بگذارد

صیحه ی آسمانی حضرت جبرئیل امین علیه السلام درماه مبارک رمضان
که تمام مردم عالم به یک لحظه وهرکس هم به زبان خودخواهدشنید
واینکه حضرت مهدی صاحب الزمان علیه السلام درمحرم همان سال ظهورمی کنند
وروایات 72ماه یایک سال یا9ماه یا6ماه یا40روزقبل ازظهور
که ماوقتی آن نشانه هاراببینیم به فکرمی افتیم وخودراآماده می کنیم چون بعدازاین مدت زمان ، ظهوراتفاق می افتد

واین روایتی که می گوید مهدی نمی آیدمگرناگهانی
یامثلاً این روایتی که می گویدخداوندمی خواهدزمان ظهورراوقتی بیاندازدکه هیچ پیشگویی پیشبینی نکرده باشدوهیچ کسی به فکرش نیافتاده باشدتاهمه ی خلق ناگهانی غافلگیرشوند
وآن پندواندرزهایی که می گویندتوبه کنیدوخودرابرای صاحبتان آماده کنیدچون اووقتی خواهدآمدکه هیچ کس به فکرش نرسیده است وهرکسی درحال کاروزندگی خوداست آن وقتی که دیگرفریادوای حسرتاوتوبه وگریه وزاری هیچ ارزشی نداردوحضرت کسانی رابرمی گزیندکه ازاین لحظه پیش آدم بودند

21 دسامبر 2012 فقط فراماسون ها میخوان نظم نوین جهانیشون رو اعلام کنن!!!!!!

ashr;170454 نوشت:
دسامبر 2012 فقط فراماسون ها میخوان نظم نوین جهانیشون رو اعلام کنن!!!!!!

من ازکاربران عذرخواهی می کنم ازاینکه من واین آقای hush dragonاونقدربحث کردیم وچک وچونه زدیم وازبحث خارج شدیم و این تاپیک راآنقدرطولانی کردیم که کاربران حوصله شان نگرفت که پیام های قبلی ومهم این بحث رابخوانند
وجالب این جاست که نه من به حرف های ایشون رسیدم ونه ایشون به حرف های من رسیدند
یعنی بحث مادوتوبیهوده می باشد

بله کاملاً درسته دوست عزیزمن درچندپیام قبل تردرهمین تاپیک به آن اشاره کردم
که درسال 1990جورج بوش پدر،رئیس جمهورفراماسون آمریکاطرح نظم نوین جهانی راارائه داد
و11سال بعد یعنی سال2001حادثه ی ساختگی 11سپتامبراتفاق افتادکه به بهانه ی آن کشورهایی چون عراق وافغانستان توسط آمریکاتسخیرشدوبه کشورهای دیگری چون پاکستان وترکیه و...نفوذکردندویه سری دیوارهای موشکی وسلاح های پیشرفته کاشتندیعنی تقریباً می شودگفت که این جریان 11سپتامبرفقط برای محاصره دورتادورایران بوده است وهمینطورهم 11سال بعدازآن حوادث سال 2012می باشدکه شایدنقشه هایی برای حمله به ایران درسردارندکه زمزمه هایش هم شنیده می شودوبرای رسیدن به این هدفشان 5سال بعداز11سپتامبربه تنهاسنگرمقاومت ایران یعنی حزب الله حمله کردندکه الحمدالله باشکست مواجه شدندتقریباً تمام نقشه ها جورج بوش داردبه بادفنامی رود
وجالب اینجاست که قبل ازسال 2001 تبلیغات بسیاری می کردندکه دنیادراین سال به پایان می رسدوفیلم های زیادی دراین رابطه ساخته می شدوبه دنیاعرضه می گردیدمثلاً همان زن پیشگورامثال می زنم که ادعامی کردبافضایی ها رابطه داردیعنی اکثریت اوراباورداشتندچون اکثریت پیشگویی هایش درست ازآب درمی آمدواوبسیارتاکیدداشت که جهان درسال 2001میلادی نابودمی شودوهمانطورکه الان خیلی ها ازسال 2012می ترسندآن زمان هم خیلی هاازسال2001می ترسیدندولی وقتی این سال آمدوگذشت وهیچ اتفاقی هم نیافتادهمه نفسی راحت کشیدندوفقط دوکشورنابودشدندکه آن هم اهمیت برای همه ی دنیانداشت وتازه بسیارخوشحال هم بودندوهمین جریانات برای سال2012میلادی نیز می باشدولی این دفعه بسیارجدی تر شایدبرای حمله به ایران
ولی این رانمی دانندکه قبل ازظهورمنجی،آخرین حکومت ایران ،شیعه خواهدبودوحمله به آن منجربه نابودی تمام ارگان های فاسدخودشان توسط حضرت مهدی ارواحنافداه خواهدشد
که شایدهمان سفیانی لعین درراه باشد

من همیشه این نقشه ی شوم فراماسونری ها رااین گونه بیان می کنم
(شایدنقشه ای برای حمله به ایران) 2012 سال = 11 + 2001 سال (سال وقوع حادثه ی 11سپتامبربرای محاصره ی سیاسی وامنیتی کشورایران) = 11 + 1990 سال (ارائه ی طرح نظم نوین جهانی توسط جورج بوش پدر)

توجه داشته باشیدکه عدد11مقدس ترین نمادفراماسونری هامی باشدکه به معنای دوستون قرمزوسفیدمعبداصلی وباستانی سلیمان می باشد(البته ساختگی درانجیل گنجانده شده است)همان دوستون که عبورازآن به معنای ورودبه جهان روحانی می باشدهمان دوستون دروازه ی آتلانتیس که درعمق اقیانوس می باشدشایداین برج های تجارت جهانی که خودشان ویران کردندوآن برای همه مقدس جلوه دادندازهمین نماد11تبعیت می کندیاپرچم آمریکاکه ردیف های سفیدوقرمزداردازهمین دوستون قرمزوسفیدمعبدسلیمان می باشدو...

سلام مجدد.
من هنوز نفهمیدم که چرا با منطق شما جور در نیومد.
برادر تفسیری که شما از صیحه داشتین درست نیست. چون با حرف شما زمان دقیق ظهور مشخص می شود. چون از همین حالا گفتید که تا محرم سال بعد ظهور صورت نمی گیرد.
که این مخالف روایات ماست.همانگونه که پیامبر اکرم فرمودند ظهور مانند قیامت اتفاقی رخ می دهد.
با منطق ظهور این حرف جور در می آید چون ظهور یعنی آماده نگه داشتن مردم برای درک آن. اما طبق گفته جناب عالی تا محرم دیگر در امانیم . یعنی مردم هر چه می خواهید بکنید و به کار خود بپردازید. محرم سال بعد صدایتان می کنیم که بیایید و منتظر آقا شوید.(البته این متن با چاشنی طنز بود)
برادر من روایتی که من مطرح کردم شیعه را هر لحظه آماده درک ظهور می کند و اجازه نمی دهد که از یاد مولای خود غافل شود.
به عقل خود رجوع کنید. ائمه (ع) کدومو گفتن که با اساس اسلامی و تفکر اون جور در بیاد.

این سخن هم از نبی مکرم اسلام به عنوان یه یادگاری.
هرگاه خورشید از میان دو شاخ طلوع کند. آنگاه است که حجت ما ظهور خواهد کرد.
(ایسیس رو فراموش نکنین. اگه اطلاعاتی در باره اون ندارین با یه سرچ ساده تو تصاویر گوگل می شناسینش.)
به امید ظهور آقا که صد البته نزدیکه.
شهادت سید الساجدین رو هم به عموم مسلمین جهان تسلیت میگم.

hush dragon;170996 نوشت:
من هنوز نفهمیدم که چرا با منطق شما جور در نیومد.

چونکه دراین مواردی که گفتم مثلاً صیحه ی ماه مبارک رمضان وظهورمولادرمحرم همان سال بسیارروایت دیدم وشنیدم وخوانده ام
من که ازخودم حرف نمی زنم
من بااین حرف شمامخالفم که می خواهیداین گونه روایات رامثلاً صیحه ی جبرئیل درماه رمضان رابایک صدای دیگری تطبیق دهید
واقعاً شمااین روایت صیحه راهم نقض می کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
خوب معلوم هیچ وقت چنین کاری رانمی کنیدچون خیلی از روایات معتبر به آن وجزئیات آن اشاره کرده اند
خوب پس اگرآن صیحه درماه رمضان سالی شنیده شودمعلوم است که درمحرم همان سال مولاظهورمی کند

باور کنین نمی دونم این اسرار برای چیه.
برادر من من این روایت رو نقض نکردم.من تفسیر شما رو نقد کردم . این تفسیری که شما گفتین با هیچ یک از روایات ظهور جور در نمیاد.اخه برادر یه کم به عقل رجوع کنین.
کارشناسای محترم, شما چرا حرفی نمی زنین. این بحث تا آخر ادامه داری. هیچ کدوم هم ظاهرا قصد متقاعد شدن نداریم. یکی بیاد جواب کاملی ارائه کنه تا یکی از ماها متقائد بشه.
آقا مرتضی دوست عزیز من، قبلا گفتم که حرف شما مشخص کردن زمان ظهوره. یعنی شما می خوای بگی تا محرم سال آینده ظهور اتفاق نمی افته؟
پس حتما طبق حرف جناب عالی قیامت هم تا یه سال دیگه احتمال نداره که بر پا بشه.
حتی اگه قرار باشه به روایت جناب عالی استناد کنیم محرم تا رمضان مگه چند ماه فاصله وجود داره.
و طبق روایات دجال(به روایتی) 9ماه قبل از ظهور مولا ظهور می کنه. پس اگه قرار باشه آقا تو محرم ظهور کنه یعنی صدای صیحه رمضان سال گذشته شنیده نشد.(رمضان امسال صدای صیحه به گوش رسید) اما دجال قیام کرد و جنگ و خونریزی شروع شد.که این جنگ ها قبل از رمضان ی هست که صدای صیحه آمد.
اگر تفسیر شما صحیح باشد چرا قبل از به گوش رسیدن صیحه از جنگ آخر الزمان در امان نبودیم.؟؟؟؟؟
تناقض
خودتون چی نتیجه می گیرین؟؟
فکر می کنم تفسیر به رای از علائم آخر الزمان کار چندان صحیحی نباشه.
اما من اشتیاق شما رو تحسین می کنم و به شما آفرین میگم.
موفق باشین.
به امید ظهور آقا که صد البته نزدیک است

hush dragon;171409 نوشت:
آقا مرتضی دوست عزیز من، قبلا گفتم که حرف شما مشخص کردن زمان ظهوره. یعنی شما می خوای بگی تا محرم سال آینده ظهور اتفاق نمی افته؟

یعنی شمامی خواییدبگیدکه ظهوردرماه محرم نخواهدبود؟؟؟؟!!!!
ولی من ازبحث های قبلیمان دیدم که شمااین روایات روانکارنمی کنیدوبه ظهورآقادرمحرم اعتقاددارید
خوب اگه شماهم اعتقادداریدکه طبق روایات ظهوربایددرماه محرم اتفاق بیافتدپس باید صدای صیحه ی جبرئیل امین رادرماه رمضان همان سال ظهور شنیده باشیم وبس
پس شمادیگرچه می گویید؟

به نظر من هر سالی پیامدهای خوب بد دارد باید عجول نبود وبسپاریم به رحمت وحکمت خدا. چون قادر است

morteza313;172360 نوشت:
خیلی خوش بینی

جالبه
اول ببخشیدا متنی رو می خونین یه صلواتی هم بفرستین.سختتون که نیست:Hedye:شوخی کردم ناراحت نشیا.
دوم این که شما از کجای متن فهمیدین من گفتم ظهور تو محرمه؟؟؟:Gig:
من هیچ وقت چنین حرفی نزدم. این هم یعنی تعیین وقت. چون از همین الان دارین می گین که تا محرم سال بعد ظهور اتفاق نمی افته.
برادر من ظهور مثل قیامت اتفاقیه.
پیامبر که دیگه حرف الکی نمی زنه. طبق گفته شما همه می دونن ظهور کیه.پس کجاش اتفاقی می شه؟؟؟؟
شما بد تفسیر کردین. یه کم روایات کنار هم بیاد می فهمین که با روایات ظهور حرفاتون جور در نمیاد.
البته هیچمشکلی پیش نمیاد اگه ظهور تو محرم باشه امما من می گم معلوم نیست شاید محرم و شاید هر ماه دیگه باشه.
می بخشید کارشناسای محترم کجان؟؟؟ ما همینطور داریم تو دومحور کار می کنیم نیاز به یکی داریم که حرف آخر رو بزنه.
ممنونم. موفق باشین.
ان شاء الله همتونو کنار آقا ببینم
به امید ظهور که صد البته نزدیکه

بی کارید ازاین حرفها میزنید از منتظران واقعی باشید اقا ظهور می کند چون به فرمایش خود حتی یک نفر مرااز ته دل بخواند ظهور خواهم کرد


:hamdel::hamdel::Gol::hamdel::Gol::Gol:

شاید بحث در مورد این موضوع قدیمی و نخ نما شده باشه ، برخی کلاً این روز رو رد می کنند و برخی نیز معتقد به نابودی جهان هستی در این روز معتقدند ، افرادی رخدادی طبیعی در این روز را پیش بینی می کنند ولی عده بسیاری تحولاتی که به دست بشر و قدرتمندان جهان انجام خواهد گرفت رو دستمایه بحث و تبادل نظر قرار دادند . به راستی درست کدامست ؟

به تعداد آدمهای روی کره زمین راه هست برای رسیدن به خدا !

و به تعداد آدمهای روی کره زمین افکار و عقیده وجود دارد .
با توجه با اینکه امروز 25 دسامبر 2011 هست یعنی کمتر از یک سال به وقوع این رخداد عظیم باقیمانده ، بحث ها در مورد این قضیه چهره جدی تری به خود گرفته است .
اگر از جنبه ای دیگر به فیلم 2012 ساخته رولند امریچ بنگریم با توجه به رخداد هایی که هم اکنون شاهد آن هستیم از جمله به پا خواستن مردم کشور هایی چون مصر ، بحرین ، لیبی ، سوریه و ... که به عقیده برخی از تحلیل گران و مفسران " بیداری اسلامی " و از نگاه برخی " بهار عربی " و طبق عقیده حکمرانان این ملت ها اغتشاش و اعتراض و ... نام گرفته یا اتفاقاتی چون شکست آمریکا در جنگ حدود 10 ساله عراق یا قدرت یافتن ایران در خاورمیانه و دست یابی به دانش و فناوری روز از جمله انرژی هسته ای یا فناوری نانو و حتی هک کردن هواپیمای جاسوسی آمریکا (!؟) {که موجب افتخار هر مسلمان اعم از ایرانی و غیر ایرانی است} بی اراده ذهن هر شخص به واقعی بودن اتفاقات سال 2012 سمت سو پیدا می کند .

با توجه به این گفته ها و ناگفته ها در مورد 21 دسامبر 2012 - روز جمعه - نظر و عقیده شما در این مورد چیست ؟ با بیان ناگفته ها و بررسی گفته ها به بررسی این واقعه می پردازیم .

با تشکر
:hamdel::hamdel::Gol::hamdel::Gol::Gol:

[]

hush dragon;172378 نوشت:
دوم این که شما از کجای متن فهمیدین من گفتم ظهور تو محرمه؟؟؟

من ازاون پیامی که دردهه ی اول محرم فرستادید
که می گفتیدوضع دنیاخرابه ومسلمانهاهم عزادارن ،امیداست که ظهوراتفاق بیافته
فکرکردم که منظورتون ظهورامام درماه محرمه بازهم منوببخشیدکه ازسخنانتان بدبرداشت کردم
ومثل اینکه اصلاً این تاپیک کارشناس ندارد

زین العابدین;172381 نوشت:
بی کارید ازاین حرفها میزنید از منتظران واقعی باشید اقا ظهور می کند چون به فرمایش خود حتی یک نفر مرااز ته دل بخواند ظهور خواهم کرد

حرف قشنگی بودمن واقعاً معذرت می خوام که زیاددراین موردحرف زدم وشایدبااین کارارزش سخنان قبلی ام راپایین آوردم وازخداوندطلب آمرزش می کنم
چون درآیین مابحث وجدال نهی شده است
ودراین مورد،ماکه هیچی آیاواقعاً شیعیان بیچاره ی بحرین ویمن و...امام زمان راازته دل نمی خواهند؟؟؟؟
باتشکر
التماس دعا

morteza313;172496 نوشت:
[]
من ازاون پیامی که دردهه ی اول محرم فرستادید
که می گفتیدوضع دنیاخرابه ومسلمانهاهم عزادارن ،امیداست که ظهوراتفاق بیافته
فکرکردم که منظورتون ظهورامام درماه محرمه بازهم منوببخشیدکه ازسخنانتان بدبرداشت کردم
ومثل اینکه اصلاً این تاپیک کارشناس ندارد

[="Red"]حرف قشنگی بودمن واقعاً معذرت می خوام که زیاددراین موردحرف زدم وشایدبااین کارارزش سخنان قبلی ام راپایین آوردم وازخداوندطلب آمرزش می کنم
چون درآیین مابحث وجدال نهی شده است
باتشکر
التماس دعا

[/]

دوست عزیز
این نوشته دوست عزیزمون " زینالعابدین " هست !!:Gig::Moteajeb!:

:hamdel::hamdel::Gol::hamdel::Gol::Gol:

همه ی مامی دانیم که ماه دسامبرمیلادی مطابق باماه محرم می باشد
وروز21دسامبرمیلادی هم احتمالاً روزجمعه است که برخی غربی های معتقدبه آن به این روزLast Friday (آخرین جمعه)می گویند
فقط دراین موردکسی می تواندتقویم سال دیگررادربیاوردوبه مابگویدکه آیاواقعاً عاشوراروزشنبه ،مطلبق باروز22دسامبرمیلادی می شودواگراینطورنیست عاشوراسال دیگردرچه روزی می شود؟؟؟؟؟؟

فقط بهتراست این روایت پیامبررانقل کنم که ایشان می فرمایند
خداونداراده کرده است که روزظهورراوقتی بیاندازدکه هیچ پیشگویی آن راپیشگویی نکرده باشدوبه فکرهیچ احدی نرسیده باشدتااینگونه خلق غافلگیرشوندتاهرکسی به سزای حقیقی اعمال خودبرسد

هیچکس;172500 نوشت:
دوست عزیز این نوشته دوست عزیزمون " زینالعابدین " هست !!

بله بله بله
درسته یه اشتباهی شد،ببخشید
الان درستش می کنم